Happy

716 56 40
                                    

Mira , Erza ve Laxus loncaya gelmişlerdir ve içeri girerler, Natsu'nun elinde kocaman bir yumurta vardır ve Lisanna ile sevinç çığlığı atıyorlardır.  Mira ve Erza yanlarına koşar..

Erza-Mira:
-( Şaşırırlar ) Bu ne böyle !!!

Lisanna:
-( kızarır ve yanaklarını tutar ) Natsu ve bizim çocuğumuz nee-chan

Natsu:
-( bağırır ) Hey, Lisanna! Öyle birşey yok yanlış hayallere kapılma ( Korkarak Mira'ya bakar ) Bu yumurtayı biz Lisanna ile bulduk. ( Natsu biranda yumurtayı Lisanna'ya verir)

Mira, Natsu'nun üzerine atlar, Natsu Mira'nın saçından yakalar ve Mira Natsu'ya tekme savurur..
Erza aralarına girer ve Mira'nın yumruğu Erza'nın yüzünde patlar. Natsu kaçmaya çabalar ve Gray'i yere düşürür. O sırada Mira ve Erza birbirine girmiştir.

Gray:
- K*çımın şöminesi ( Natsu'ya koşar )

Natsu:
- Isteyerek olmadı buz beyin ! ( Gray ile birbirine girer )

Erza:
-Üstümden çekil çakma şeytan !! ( Mira'nın saçını yakalar )

Mira:
-Sen kime çakma şeytan dedin bebek! ( Erza'yı havaya uçurur)

Erza da kalkarak Mira'yı havaya uçurur.. Mira , Erza'dan kurtulur. Natsu ile Gray'i boyunlarından tutar, Gray'i Erza'nın üzerine fırlatır, Natsu'yu duvara yapıştırır.

Mira:
-( şeytan bakışı ) Lisanna'yı üzersen,  seni öldürürüm.  ( Lisanna'ya bakar ) Erza'nın takımından Natsu ile ...

Natsu, Mira'ya tekme savurur ve Mira tekmeyi eliyle tutar.

Natsu:
-( gözleri dolar ) TA..S..KETEEEE ( Gray'e bakar , Gray başını sallar )

...ve o sırada çatlama sesi gelir...

Herkes Lisanna'nın kucağında ki yumurtanın başına toplanır.

....çıt...çıt.....çıt... yumurta kırılır...

Ve içinden masmavi bir kedi çıkar "Ayee" küçücük patisini havaya kaldırır. Herkes mutluluktan güler ve oynamaya başlarlar.

Natsu:
-( Sevinçten duramaz ) Gülüyor ve masmavi bir kediiii... Adı Happy olsun her zaman mutlu... ( Happy ile sarılır )

Lisanna ise Happy'i sever...

Mirajane ve Erza Happy'nin yanına gelir Natsu ile gülerek konuşurlar. Natsu,Gray'in yanına gider gülüşürler.

Erza ve Mira sohbete dalarlar.

Cana ve Levy oyuncak Legolar ile Happy'nin yüzünü yaparlar.

Lonca resmen Happy gibi mutludur...

---------

Kutlama yaparlar ve hepsi çok yorulur.

Levy:
-Hadi! Arka bahçede hepinize hikaye okuyayım. ( Hepsinin gözleri parlar )

Mira, Erza, Cana , Natsu , Gray , Happy , Lisanna , Levy , Elfman... ve Laxus hepsi birlikte arka bahçeye koşarlar.. Levy"nin etrafına otururlar. Levy hikayeye başlar...

Gray olduğu yerde uykuya kalmıştır...Elfman sırtındaki kuşu ile pür dikkat Levy'e dalmıştır,  Erza ise heyecandan şekilden şekile giriyordur, Lisanna ve Natsu oturmuş hikayeyi dinliyorlardır. tabi Happy, Natsu'nun sırtında uyumuştur. Laxus ise en arkaya uzanmış, hepsini izliyordur.Mira ise Erza'nın yanına oturmuş ama Laxus' a da çok yakındır.

Levy:
-....ve ördek "vak" dedi.

Natsu kahkaha atar, Laxus o sıra Mira'ya bakıyordur... Mira Natsu ile gülmeye başlar...

Natsu:
-( gülerek ) Levy aynı ördek gibi vak dedin....hahahaha

Hepsi güler. Gray hala uyukluyordur.
------

Sonunda hikaye biter ve hepsi odalarına gider, tam Mira odaya girmeden arkadan bir kol onu tutar ve kendine çeker.

Laxus:
-(Mira'nın yüzüne bakarak ) Şimdilik..takım...olmaya ne dersin..E-erza da var... ( hala Mira' nın kolunu tutuyordur )

Mira kendini çeker :
-.... ( kızarır, gözleri ile Laxus' a bakar )....Şimdilik, Erza v-varsa tabi.... ( Arkasını döner )

Laxus:
-( gözleri Mira ile buluşur ) O zaman... anlaştık... (Gözleri büyür biranda kızarır , hemen arkasını döner gider )

Mira , kısa bir kızarma olduğundan emin olamaz, Laxus' un arkasından bakakalır...

(Su sonu yazarken çok heycanlandim Kyaa♡ çok tatlı.  UMARIM Beğendiniz kısa bir bölüm oldu bugün çünkü yarına sınavım var Gomennesai Minna ♡ yarına uzun olur ♡♡♡)

Fairy Tail Şeytanı: Mirajane StraussHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin