Mirajane içinden *arkamda hissettiğim bu güçte ne böyle.* Gözleri donuklaşmıştı, zor zar nefes alıyordu, Mirajane arkasına bakmaya korkuyordu.
O sırada Elfman yerde bir tahta buldu, eline aldı ve Şeytanın üzerine koşmaya başladıElfman:
-Nee-chan kaç ( elindeki tahtayı savurdu )Şeytan, Elfman'i duvarı doğru fırlattı.Lisanna, Mirajane'in elinden tutmuş dışarı çıkarmaya çalışıyordu. Mirajane ise gözlerini yere sabitlemişti.
Mirajane içinden *Bu...Bu...Bu.. canavarın içinde neden annemle, babamı hissediyorum...Neden bu yaratık bana yakın...Kanım çok sıcak...Saldırmak ONU OLDURMEK ISTİYORUM.* O sırada Mirajane'in gözleri Elfman'a kaydı.
Mirajane:
-Elfman!!!! Lisanna Elfman'i dışarı çıkar !!!! HEMEN BURDAN ÇIKIN ( pelerinini çıkarır. )Elfman:
-Nee-chan , Lisanna ile siz Gidin. Erkek adam kız kardeşlerini korur.Lisanna, Elfman'a sarılır
-Elf nii-chan ... Nee-chan'i dinle. ( küçücük boyu ile Elfman'i kaldırır. )Mirajane:
-Gidin... ( Arkasını döner ve Gülümser. )Elfman ve Lisanna dışarı çıkar ve Elfman eline yerde duran taşları doldurur.
Şeytan:
-Demek sen beni yeneceksin .. Hahahaha... Küçük bir veletsin sadece.Mirajane:
-Ben velet değilim!!! Gözümün önünde kardeşlerimi korkuttun ve onlara zarar verdin!!! ANNEMLE BABAMI yokettin ( gözlerinden yaşlar akar ) Seni bu dünyadan silicem.Şeytan, biranda Mirajane'in boynuna yapışır.
Seytan:
-Demek, sen... bizim kanımızdansın... Anlamıştım. Seni bu dünyada çiğ çiğ yiyeceğim küçük kız..Şeytan, Mirajane'i duvara yapıştırır ve boğazını sıkmaya başlar. Mirajane nefes alamaz ve elleriyle şeytan'ı itmeye, ayarlarıyla tekme atmaya çalışır, gözleri dolmaya başlar .
Mirajane:
-Ma....ma.....pa.......pa....El..f..man.....Li....Sa...nna.... ( gözleri donuklaşır)Elfman o sırada içeri girer ve eline aldığı taşları fırlatmaya başlar. Lisanna ise taşları Elfman'a vermede yardım eder.
-(ikisi birlikte ) Nee-chan!!!!!!!!!!
Şeytan, Mirajane'i karşı duvara fırlatır, Elfman ve Lisanna'yi başlarından tutar ve Mirajane'in karışısına getirir.
Seytan:
-Hey..Yerdeki küçük bayan...Acaba hangi kardesinizi başta öldürsem.. ( Şeytani bir gülüş atar.)Mirajane yerinden doğrulmaya çalışır.
-Bırak.... Kardeşlerimi bırak....Lisanna...Elfman!!!!
Elfman ve Lisanna ağlamaya başlar..
Şeytan, Lisanna'yi yüzüne doğru yaklaştırır ve ağzını açar.
Mirajane içinden *Huh...Lisanna...Elfman... sizin burdan kaçmanız gerekiyordu...Nande...Nande...Nande*
Mirajane:
-(Gözlerinden sinir vardır ve ayağa kalkar..) BIRAKKKK ONLARIIIIIIIII! TAKE OVER: SATAN SOULve Mirajane'in eli karşısında duran şeytan'in elinin şeklini alır ve şeytanın yüzüne çizik atar.Lisanna ve Elfman yere düşer.Mirajane duvardan yukarı Zıplayarak şeytanın omuzlarına basar,
Mirajane:
-Kutsal kilisede canımdan çok değer verdiğim insanlara gözümün önünde zarar verdin ve bir şeytanın kardeşlerine karıştın bunu canınla ödeyeceksinn ( yüzünde öfke vardır)Elfman, Lisanna'nin gözlerini kapar, ikiside korkudan titriyorlardır.
Mirajane Sağ eli ile şeytanın kafasını uçurur.
Mirajane yere düşer, yerden hemen pelerinini alır giydikten sonra korkulu gözleri ile eline bakar.
Elfman:
-Nee-chan ( Lisanna ile birlikte yavaşça Mirajane'in yanına yaklaşır.)Mirajane:
-(zorla Gülümser) Birşey yok ( Sağ elini pelerininin içine saklar) Gidelim..Üçü de Kiliseden dışarı adımlarını atarlar..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fairy Tail Şeytanı: Mirajane Strauss
Fiksi PenggemarFairy Tail Mirajane Strauss un geçmişi ve Şeytan prensesimizin hayatı.