Lucy

767 59 97
                                    

Mirajane kapıda duran kızı çoktan farketmiştir ama lonca savaş alanına döndüğü için yanına gidememistir. Mira * Yare...yare... yeni gelen kızı korkutacaklar*

Tam o sırada Gray:
-Hey, bayan kilodunuzu verebilir misiniz acaba? ( elini Lucy'e uzatır.)

Lucy:
-Neden vereyim seni sapık. (Gray'e vurur)

O sırada Mirajane gelir
-( yüzünde gülümseme ile ) Hoşgeldin.

Lucy:
-(Büyülenerek Mira'ya bakar) Mirajane!Hemde gerçek olanı!!( yanakları pembe olmuştur )

Lucy'nin Mirajane'den bu kadar etkilenmesi normaldir tabi, Mira Sorceres dergisinde mankenlik de yapıyordur ve Fairy Tail'in en güzelidir. Hatta büyü dünyasının en güçlü ve güzel Şeytanı diye ismi dolaşıyordur ve tabiki bir o kadarda korkutucu..Mirajane'in eski gücünü görenler korkarak kulaktan kulağa anlatimlariyla ismi böyle çıkmıştır.

Lucy, Mira'ya resmen aşık olmuş gözlerle bakar. Mira, Lucy'i tutar ve loncayi gezdirmeye başlar. Kütüphane, mutfak,  ambar,  bar vb.

Lucy:
-( mutluluktan uçarak ) Tam hayalimdeki gibi ! Fairy Tail!

Mira:
-( Lucy'e doğru gülerek ) Bizim için aile bağlarımiz önemlidir. Herkes burda duyguları ile bağlanmış birer aile ferdidir.  ( gözlerini kısar, masum gülümseme) Mesela Natsu,  onu küçükken bir ejderha büyüttü ismi Igneel. Tabi küçükken ejderha Natsu'yu terketti. Natsu kucuklugunden beri burda , ne kadar tatlı ama değil mi? (Lucy'nin gözlerinin içine bakar)

Lucy:
-(Terleyerek güler ) Evet...Ilk tanıştığımızda yani bugün söylemişti. Ilk duyduğumda çok şaşırmıştım Mirajane-san.

Mira:
-Kısaca Mira diyebilirsin, genellikle öyle söylerler. ( güler) *aklına Laxus gelir.Zaten her Mira dediklerinde herzaman Laxus aklındadır*
Gülüşürler...
o sırada Erza gelir ve pat diye Lucy'nin yanına Çilekli pastası ile birlikte oturur.Lucy'nin başını tutar ve göğsüne sertçe koyar.

Lucy:
-(acı içinde ) *çok sert!!!!!* E-Er-za-san??

Erza:
-Kısaca Erza demen yeterli, Natsu'nun arkadaşı bizimde arkadaşımızdır sonuçta artık ailedensin. (Gülümser )

Mira:
-Aa..Lucy, Fairy Tail lonca işaretini basalım. ( Gülümser ) Erza , izin verir misin hemen geliriz.

Erza başını evet anlamında sallar.

Mira Lucy'nin sağ eline pembe renkte bir Fairy Tail amblemi basar.

Lucy koşarak Natsu'nun yanına gider. Ama ağzı açık bembeyaz kesilmiş bir şekilde bakakalır.

Gray ve Natsu kafa kafaya vermis kavga ediyorlardir.
Gray:
-Kokuşmuş alev!
Natsu:
-Eriyen buz!
Gray:
-Salça kafa
Natsu:
-Yosun kafa

O sırada Erza gelir ve yüzlerini tutar ikisini de geri iter.

Natsu-Gray:
-Gomennesai (başları öne eğik)

Lucy gülmeye başlar. Gülmekten yanakları kıpkırmızı olur.
Gray , Erza ile Mirajane'in yanına gider.
Natsu, Lucy'e gülerken hala bakıyordur ve Natsu kıpkırmızı olmuştur. *O lanet kıçı soyunuk beni rezil etti.*

Lucy Natsu'nun yanına gelir:
-Bak, bak Natsu! ( sağ elini gösterir) Benimde artık bir Fairy Tail işaretim var.

Happy:
-Aye!

Natsu:
-(kocaman gülümseme ile) Senin adına sevindim Luigi. ( döner ve Mirajane, Erza ve Gray'in oturduğu masaya gider.)

Lucy:
-(Sinirlenir) Beni beklesene seni sersem!!!!
Lucy de Natsu'nun peşinden koşar ve Natsu arkasını dönerek Gülümser. Sonunda Masaya otururlar o sırada Loke gelir ve Lucy'i kucağına alır.

Fairy Tail Şeytanı: Mirajane StraussHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin