Ep 12 : Kidnapped

678 39 8
                                    

Di pagi hari yang indah lagikan segar harum kerana angin yang sejuk , burung terbang kesana kemari.

Ali yang melihat suasan waktu pagi itu tepat pada jam 7 tepat . Seperti biasa suasan sunyi dan bunyi kereta yang bising di jalan raya , dia meregangkan tubuh munggil nya aka warm up.

Dia mengeluarkan telephone pintar nya dari poket seluar lalu meng-scroll google untuk mencari lokasi terdekat untuk bersenam.

Akhirnya dia jumpa lokasi tersebut , dia berjalan ke arah Tasik yang berdekatan seperti biasa sunyi tapi prmandangan di tasik itu sangat indah dan menenangkan jiwa.

"Hah sejuknya!"ujar Ali sendiri . Dia memasang earphone pada telephone dan telinga nya , memasang lagu-lagu yang sesuai.

Setelah selesai dia mula jogging mengelilingi tasik yang luas , sendiri . Faham? Sendirian.

Perlahan-lahan langkah nya berhenti apabila mendapati ada sekumpulan lelaki menghalang jalan nya , kira ii dalam 7 orang lah.

Mereka hanya duduk minum tapi diorang minum arak guys , you know arak? Arak arak you know?

Ali cuba menenangkan diri nya dari nervous dan takut , 'Jangan overthinking ali , diorng tak kan kacau . Just jalan je okay'

Ali mengambil nafas , dia berjalan di hadapan sekumpulan lelaki itu secara tiba ii dia dengar sedikit perbualan antara mereka.

"Bontot dia besar b0d0h klau dapat ni emph mmg tak kluar bilik"-Lelaki 1

"Uish klau aku dapat , hari ii aku seksa dia . Kecik ii bontot dah besar uish geram"-Lelaki 4

"Korang ni cliché sngt , klau aku . Aku jadikan dia barang aku je HAHAHA"-Lelaki 7

Ali yang mendengar perbualan itu cepat ii melarikan diri dia sebelum perkara buruk terjadi pada diri nya.

Setelah jauh melarikan diri , Ali duduk di bangku yang tersedia . Mengambil nafas dengan cepat , iyalah sape je tak penat lepas lari ofc semput sape je tak semput.

Cuba menenangkan diri dan melupakan perkara tersebut , dia mengambil botol mineral di sebelah nya lalu meneguk air itu dengan penuh rakus.

"Dah jauh so aku tak perlu risau sekarang aku nak balik."

Ali berdiri dari bangku yang dia duduk , menggerakkan kaki nya ke hadapan secara tiba ii semuanya jadi gelap

BERSAMBUNG

DEAR _MinMeow_ JNGN MINTA AGI🌝

Cinta Salah Server | bbb x ali [C]Where stories live. Discover now