💩5.6: Ramadhan Special💩

45 5 40
                                    

İLK SAHUR ÖZEL BÖLÜMÜ

"Ahh. Dur."

"T̠̪̭͑ͤe͚ͭ̍̃̏̚lefo̜̬͚̱͍ͅnͨ͐̈̋̿̚unu ̶̢̛̒ͯ͌͂͐̀͝҉a̡̛̤͙ͬͤ͂̔̚͞ç͎̫͔̣,̲̞͓̀̈̉ ̃̄̔́́̀͢͡͠s̈̋͒͐̈͂a̵̶̡ͫͭ̀͢h͓̦̯̘̩͊ͥ͌u͖̙͔̘͈ͅr̷̶̛͡ả͆ k̠̤ad͇̞̦͈͔͉a̅̆ȑ̸̨̭̦̀ ̴̉ͩͮ̀͘erke̵̡̧̨͐͊ͪͯ̂̆̀͢k̼̣̲͓l͐̂̃͊ͯe̵̛͘̕͟r̈ͦ̔l̶̴̨̧̛̳͕̟̮̞̩̑̍͟ę̡͚̖̟ ̗ỳ̨̛͜͡az̈̉̒ͣ̎ı̷̶͟͝͡ş͖̫ͮ̽̉.̭̜̮̝̪"

"Ha- Gayır. O-Olamaz ne dedim ben?! Ben... Ben İmam Hatipliyim!"

"Te̪̬l̶̛̖̗͜͠͡ę̴̢̫̟͉̺̑f̕͞o̶̸̹̦̘̠̣͂nu̠̣̹̝̙n̡͢u̴̵̧̝̪͞͝ ͆̿çıͨ͛ǩ̆͛ḁ͚͐̾ͦ̑ͩ͆r̰͊̽̃ͮͧ̓̀͟ M̶̵̧̜͍̯̀͢é̸͡rͧ͊̂ͮve.̸̨"

"Çık içimden."

Şeytan aylardır gerçekleştirmeye çalıştığı hayalini gerçekleştirmenin bir yolunu bulmuştu. Ne de olsa amaca giden her yol mübahtı ve şeytanlar da bazen hayal kurardı. O sadece Merve'yle biraz eğlenmek istemişti ama Merve her seferinde İmam Hatipli olduğu söyleyerek onu reddediyordu. Oysaki Şeytan ona yaklaşmak için kapanıp onu wafflecıya bile götürmüştü. Ama sonunda mübah olması gerekecek acı gerçeği öğrendi. Merve'nin ona katılmasının tek yolu sike sike ona girmesiydi. O zamana kadar Şeytan hep denemişti ama Merve'nin yanında onu Allah'a döndüren çok güçlü biri vardı. O... O takkeli pezevenk... O olmasaydı belki de... Hayır, yine de başaramazdı. İmam işin %96.1'ini halletmiş bile olsa Merve İmam Hatipli olmasaydı o zaman başarabilirdi. Mübahlaştırması gereken böyle yollara başvurmak zorunda kalmayabilirdi. Ama artık sınırındaydı ve hem bu yolu hem de Merve'nin liseden mezun olmasını kullanarak tam gücüne ulaşabilir ve sonunda bir arkadaş edinebilirdi. O yaz tatili tek şansıydı, Merve tekrar ona güç kazandıracak bir üniversiteye başlamadan önceki tek şansı. İmam Hatip kalkanı 3 aylığına etkisiz hale gelmişti. Sonunda... Sonunda Merve, Memerve olabilirdi.

Bir yandan çığlıklar atan Merve bildirim gelince telefonuna uzandı. Yoksa sonunda erkeklere cevap mı atacaktı. Hayır, hayır... Hayır, hayır, HAYIR!!! Yine lanet olası takkeliydi. Ramazan mesajı atmıştı.

Şeytan birdenbire power-up çığlığı atmaya ve yarrağından flash ışıkları saçmaya başladı. Birleşme gerçekleşiyordu. Artık ikisi de tek vücut olacaklardı. Merve'nin çığlığı kesildi ve yere yığıldı, Şeytan'ın vücuduysa yarrağından çıkan ışıkların 3 ton matıyla yok oldu. 3 saniye sonraysa Merve gözlerini açtı.

"İ̔̅mam̽͊̈͋͒.̟..͇̖̺ ͑̍ͩH͝a̧͞͠tip..̣̲."

"H̸̛̗̬̻̱͙͜͡a҉͢y͂̆̒ı̵̴҉̸̨͝ȑ͆́҉̫͔̟̘͚ h̖̰͈̳͖̮a̧̕͜͢͞y͠ı̻͙͕̲̤ŕ̛͘͜҉, ̰͙͔̜ȯ̹̓ ͛ͦa͆̅̏ͩrţ̕͢͝͞ık y͆ok.̊ͮ̾̓"

Şeytan aynı vücudu paylaştıkları Merve'yi silkeledi ve sordu:

"A̡̫̳͍̱̠̹dın̵̢̛̥̖̺͓͖̠̑ͥ̋̃ ̆͛̿́ne s̵̨ͮ̑͛̽̐̚͞e̴̷̵̛̍̀͟n̨in͘͢?ͨͩ̄̊́"

"Ben.̭̤͈ͅ.̶̷ͥͪͧ. Memę͇͓̲̤͖̾͜rvĕ͒̃̌.͘.."

Ve Merve o puslu gecenin açıldığı günde oruç tutmadı.

Cami Halında Yatır Beni, Çatır Çutur Sik Beni (Ziya Selçuk x Sangwoo AU)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin