💩2💩

85 8 64
                                    

GÖT KORKUSUNDAN SİLDİM BURAYI


<>

Sangwoo namaz kılarken birden camii zili çaldı. Çünkü neden camiide zil olmasındı ki? Gelen bir kargocuydu. Elindeki paketi teslim etti. Üstünde belli olmayacak şekilde ambalajlanmış yazan yarrak şeklindeki bir paketti. Sangwoo postacıya baktı. Postacı da Türk dizisindeymişçesine geri baktı ve birdenbire "Mesnevi'den ders aldım." diyerek dönmeye başlayarak uçtu. Sonuçta teslim etmesi gereken başka kargolar da vardı. Bir süre sonra her şeyin kanadı çıkmışçasına başka bir kağıt uçak uçtu ve tam Sangwoo'nun yarrağına çarpacakken haşmetli yarra 31 metre uzadı ve kağıt ortadan ikiye ayrıldı. Eline düşen parçaya bakan Sangwoo "Elindekini bana mı aldın? 👉🏻👈🏻" yazısını gördü. Yarra 31 metre daha uzadı ve kağıt atomlarına ayrılarak gördüğümüz evrenin görünmeyen kısımlarında kayboldu.

O sırada minareye çıkan müezzin yatsı namazını okudu. Sangwoo namaz kıldırmak için mihraba geçti. Duaları okurken cemaatten "SESİĞE GURBAN OLURAĞĞĞM." diye bir ses geldi. Sangwoo peygamber sabrı gösterdi, namazın sonuna kadar bozmadan devam etti. Duaları okudu, camiinin içindeki küçük odasına geçti. Azerice fizik videoları izleyecekti, Türkçe videolardan daha anlaşılırlardı. Sangwoo bilime ilgili ve oldukça kültürlü bir adamdı. Bazen paralel evrenler hakkında yazılar okur, oradaki kendisinin nasıl biri olduğunu düşünürdü. Başka yerlere göre gerçek kendisinin... İman dolu bir göğsü olduğuna şüphesi yoktu...

Cami Halında Yatır Beni, Çatır Çutur Sik Beni (Ziya Selçuk x Sangwoo AU)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin