Merhaba mor leylaklarım🌺
Hikaye sassy Jimin, aşka inanmayan Jungkook, mint Taegi içermektedir.
Jungkook babasının antrenman odasına girmesiyle boks torbasına vuruşlarını durdurdu. Babasına yanına gelirken havluyu alıp terli olan üst vücudunu silmişti.
Karın kasları parlarken babası onu gururla süzmüştü. Gerçek bir lider olacaktı.
“Oğlum konuşmamız gerek”
“Konuşalım” diyerek boks torbasına yeniden vurmaya başlamıştı Jungkook. Saçları terden alnına yapışmışken bunu pekte umursadığı söylenemezdi.
“20 yaşını doldurmaya 3 hafta var. Sürünün başına geçme yaşındasın. Bunu istediğini de biliyorum. Fakat bunun için evlenmen gerek. Ve bunu da biliyorsun”
Jungkook vuruşlarını kesmiş, babasına dönmüştü. Bakışları düzdü. Çok kısa düşündükten sonra “Baba uygun, rızası olan birini seç evleneyim. Benim için fark etmez” demişti.
Babası alayla gülerken “Rızası olan? Sürüde Alfalar bile ağzının suyu akarak seni izliyor” demişti.
“Makam, güç, şöhret için. Bu yüzden uygun olanı istedim değil mi? Gözü şöhrette olmayan, kendi aleminde, benim gibi birisiyle evlenmekten korkmayan, ailesinin baskısıyla evlenmeyen biri”
Babası kalbinde ince bir sızı hissetti. Gözleri dolarken Jungkook bakışlarını kaçırdı.
“Oğlum neden kendini küçümsüyorsun? Benim gibi birisi de ne demek?”
Jungkook ağzından histerik bir gülüş savurmuş, kaşının biri havalanırken “Çünkü bir Deltayım?” demişti.
Alex derince ofladı. Lanet olası 21.yüzyılda bile yaşasalar Deltalar korkunç bir tür olarak anılırdı. Bu yüzdendir ki, genç oğlan kendini korkulacak bir yaratık olarak görüyordu.
Kır saçlı adam az süre düşündü. Bir Deltanın Vitayla evlenmesi daha sağlıklıydı. En azından kurtları birbirinden çekinmezdi. Sürüde bildiği kadarıyla 3 Vita vardı. Aklına gelen isimle anında konuşmuştu.
“Park Jimin. Onunla evlenmek ister misin?”
Jungkook sert şekilde yumruklarını dizdiği torbadan ayrılıp babasına dönmüştü.
“Arkadaşın Joohan’ın oğlu Park Jimin? Hani her hafta saçı bir renk olan Vita”
Adam başını sallarken kurnazca “Onu bu kadar detaylıca süzdüğüne göre ilgi alanına girmiş” demişti. Jungkook gözlerini devirirken “O daha reşit mi? Küçücük bir şey” diye sormuştu.
Alex ise gözlerini büyütürken “Jungkook senden sadece 3 ay küçük. Ne bu havalar? 3 ay 3 hafta sonra o da 20 yaşını dolduracak” demişti.
Yaş farkını haftasına kadar vurgularken Jungkook yüzünü buruşturmuştu. Bıkkınca oflayıp “Baba neden uzatıyorsun? Eğer istiyorsa evlenelim işte” diye çıkışmıştı.
Alex ellerini sevinçle ovalayıp “Tamam” diye mırıldandıktan sonra odayı terk etmişti. Yüzünde sinsi bir gülüş belirmişti. Yaşlı adam bu iş için şimdiden heyecanlanmıştı.
Çünkü Vitanın oğluna olan aşkını biliyordu.
🌺
“Bebeğim elbette alacak. Kocişin değil mi?”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Purple Lilac Jikook
FanfictionSadece sürünün başına geçmek için evlenmek isteyen Delta Jeon Jungkook... Jungkook'a âşık olduğu için evlenmeyi kabul eden Vita Park Jimin... Jungkook âşk denen şeye inanmıyordur. Tek hedefi sürü lideri olmaktır. Fakat karşısında sassy bir Jimin var...