VI🌺

6.6K 508 210
                                    

“Jungkook daha hızlı, daha hızlı!”

Jimin çığlık çığlığa dahasını isterken Delta en sert şekilde kendini itiyordu. Kalça yanaklarına tokat atmayı da unutmuyordu.

Sonunda sıvısını içine döktüğünde az süre beklemişti. İçinde düğüm oluştuktan sonra erkekliği çıkarıp Vitanın yanına uzanmıştı.

İkisi de nefes nefeseydi. Gel gör ki, Jimin’in yüzünde hazzın kırıntıları belirgindi. Jungkook ona iyi olup olmadığını dahi sormadı.

Çünkü yarım saat önce hâlini sorduğunda Jimin kucağında zıplayarak ikinci turu başlatmıştı. Ve Jungkook Vitayı üçüncü turla mahvetmek istemiyordu.

Jimin Deltaya yanaşıp üzerine uzanmıştı. Başı sert göğüsler arasındayken elleri adamın göğüs ucuyla oynamaya başlamıştı.

“Saçımı boyayacağım yarın. Sen de benimle boyar mısın?”

“Hayır”

Jimin kaşlarını çatarken başını kaldırıp ona bakmıştı. Dudağını büzerken “Neden ya?” diye sormuştu.

“Saçlarımın siyah oluşunu seviyorum”

Çünkü onun saçları gece siyahı...

“Hiç mi boyamaya şansın yok?”

Jungkook yüzüne alaylı bir ifade kondurdu. Sesindeki o ton Jimin’i üşüttü.

“Sana âşık olduğumda boyarım ne dersin?... Yani hiçbir zaman”

Jimin öylece baktı ona. Acaba onun kırdığının farkında mıydı?

“Bu laflarını götüne sokacağım görürsün”

Vita Deltanın boynuna gömülmeden hemen önce gözlerini devirip söylemişti.

Deltanın buzdan soğuk tavırları sinirlerini bozuyordu. Fakat herkes Vitanın asla yılmayacağını, savaşa boyun eğmeyeceğini biliyordu.

“Kızımız olursa ne yapacaksın?”

Jimin sessizliği bozduğunda Jungkook “Bu evde kız çocuğu doğmayacak Jimin. Unut bu düşünceyi” diye yanıt vermişti.

Vita uzandığı kucaktan kalkıp ters ters ona bakmıştı. Deltanın çıplak göğsüne yumruğunu vururken “Eğer bir gün kızımız olursa onu doğuracağım. İstesen de istemesen de. Boşanırım ama onu kendim tek büyütürüm” demişti.

Delta kıkırdarken yataktan kalkıp altına bir baksır geçirmişti. Üstüne de eşofman takımını giydiğinde kontrol edemediği öfkesiyle bağırmıştı.

“İstediğini doğurursun. Kızını da alıp istediğin yerde büyütürsün. Lanet olsun ki, daha ortada bir bebek bile yok”

Kapıya adımlayıp çıkacakken durmuş, arkasını dönüp yatağın ortasında oturup ona boş boş bakan bedene fısıldamıştı.

“Sen beni anlayamazsın”



🌺




“Hoş geldiniz canlarım”

Arkadaş grubu salona geçtiğinde Jimin hızlıca mutfağa yönelmişti. Hazırladığı yiyecek ve içecekleri içeri taşımaya başlamıştı.

Üzerine giydiği pembe üst saçlarıyla uyumluyken fazla dikkat çekici gözüküyordu.

Jungkook’a sinirlendiği için boyama işini yarına bırakmadan bugün yapmıştı. Delta kiminle uğraştığını görmeli, ayağını denk almalıydı.

Purple Lilac JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin