XXI🌺

5.6K 406 124
                                    

Öylesine duygulandım ki🥺🧚‍♀️🌺

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Öylesine duygulandım ki🥺🧚‍♀️🌺
































Yazar'dan~

"Şşt kızım. Baban burada"

Jungkook kucağındaki kızını öylesine zarif sallıyordu ki, sanırsın bir kelebeğin kanatlarını okşuyordu. Biraz sert davransa ufalanıp döküleceğinden korkuyor gibi.

"Ağlama bir tanem" diye fısıldadı. Sesinin dahi tonunu azaltan bu adama canavar demiştiler. Çok zalimce değil mi?

"Güzel babanı görmedin diye mi bu huysuzluğun?"

Kendi kendine mırıldanıp kıkırdadığında Eleanor'un ağlaması durmuş, iç çekişlerine dönmüştü. Jungkook onun ıslak yanaklarını silip burnuna öpücük kondurduğunda kendi odalarına yürümeye başlamıştı.

Kızı ağladığında, huzursuzlandığında, altını değiştirmek bile gerektiğinde kendisi hallediyordu. Jimin'in sürekli dinlenmesini, bolca yiyecek tüketmesini teyit ediyor, o
"Babaya geldik" diyerek Jimin'e gülümsediğinde istemsizce yerinde dikelmişti Vita. Göz bebekleri baba ve kızı gördüğü gibi heyecanla parlarken içi içine sığmıyordu.

Hayatında böylesine güzel manzara görmemişti. Bu denli huzur verici, sevgi dolu.

"Minik Jeon babalarını yan yana istiyor"

Jungkook yatağa çıkıp kızını aralarına yerleştirdiğinde eşinin alnına öpücük kondurmayı ihmal etmemişti. Vita göğüs kafesine yayılan hoş hisle nefesini tutarken kızının şakağına burnunu sürtmüştü.

Avuç içine aldığı eli okşamaya başladığında Jungkook'un kızını hülyayla izlemesine karşı "Taeyang'ın ilk kelimesi Enor olmuş" demiş, onu çıldırtmayı başarmıştı.

Müstakbel damadı ne zaman kızını görse kendinden geçiyor, sürekli öpmeye çalışıyordu. Tabii ki de Jungkook sırf bu yüzden biricik meleğini kucağından yere indirmezdik yapmıyordu. Asla küçük rakibiyle yarışa girmezdi. Hiç yapar mı?

"Enor kim? Bizi ilgilendirmiyor. Kızımın ismi Eleanor bir kere"

Dudakları arasından 'hıh' nidası dökmeyi de eksik etmediğinde Jimin kahkaha atmıştı. Çocukla çocuklaşan kocası oldukça tatlıydı.

Bu sırada güzel babasının sesini duyan Eleanor memnun olduğuna dair mırıltılar çıkarmaya başlamış, elini Vitanın bedenine değdirmeye çalışmıştı.

Bu eylemine karşı dudakları büzülen pembe saçlı meleğinin her yerine öpücüklerini dizmeye başlamıştı. Son durağı minik eli olurken "Güzelliğim sesimi duymaya bayılıyor dimi? Gerçi ben de benim gibi babam olsa bayılmaktan uyanmam. Sana küçük sır küçük hanım. Babanın da sesime dibi düşüyor. Yani her şeyime dibi düşmeli. Çünkü ben Jeon Jimin'im. İşte neyse. Ne diyordum ben? Ha sesim. Baban en çok geceleri~..." diye devam ettirmek istediği cümle kocası tarafından yarıda kesilmişti.

Purple Lilac JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin