Jimin'den~
"Ya bir gitmek bilmediler şu iki haftada! Amına koyayım belki kocamla sevişmem gereken konular var?! Önceden seni canavar belleyenler şimdi savaş kazanmış Lider olduğun için kapımıza kadar geliyorlar"
Sinirle Jungkook'a derdimi anlatıyordum. O ise usulca dinleyip beni onaylıyordu. Baş başa yemeğimizin ardından hemen eve gelmiştik. Odamıza çıkıp sıcak dakikalar yaşamak istediğimizde Alex'in bilmem kaçıncı dereceden -Jungkook'u insan bile saymayan- akrabaları gelmişti.
Onları boş verdim hadi. Tam tamına iki haftadır kayınbabam ve cici kaynanam bizde geceliyordu. Güya oğlunu özlemiştiler. Böylece sevişme ihtimalimiz sıfıra inmişti.
Evde başkaları varken bunu yapamazdık. Çünkü biz sekste sessiz olmayı asla başaramazdık. Düzeltme yaparsak sessiz olmayı sevmiyorduk. İnlemelerimiz, kirli konuşmalarımız ve dahası bizim için sevişmeni zevkli kılan şeydi.
Dayanamayacağımızı anladığımızda banyoda yapalım diye düşündük. O zaman bile izin vermediler. Çok ama çok sevdiğim, saç teline bahçemdeki salyangozu bile feda etmeyeceğim cici kaynanam kapımızı kırıp 'Seslendim ama cevap vermeyince başınıza bir şey geldi zannettim' diyerek anımızın içine etmişti.
"Bebeğim sinirlenme bak kızımız etkilenir. Neticeye bak sen. Kovduğun için artık rahat olacağız"
"Değil mi ya? Ne güzel kovdum ama"
Tabi ki, de kocamı peşimden sürükleyip evden çıkarken 'Geri döndüğümde azmış olacağım muhtemelen. Odamızı süsle ve evi terk edin Lara. Seslere katlanamazsın sonra. Çıkarken yabancıları da kendinle götürmeyi unutma' dememiştim. Ben hiç öyle bir şey yapar mıyım?
Ever yaptım. Yeni genç çiftin burnunun dibine girmek ne kadar mantıklıydı? Alex amcanın babamın arkadaşı olması sikimde değildi.
"İyi kovdun. Cici annem katlanılmazdı. Her şeye bir laf buluyor"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Purple Lilac Jikook
FanficSadece sürünün başına geçmek için evlenmek isteyen Delta Jeon Jungkook... Jungkook'a âşık olduğu için evlenmeyi kabul eden Vita Park Jimin... Jungkook âşk denen şeye inanmıyordur. Tek hedefi sürü lideri olmaktır. Fakat karşısında sassy bir Jimin var...