2

250 37 26
                                    

Toți alpha își întorceau capetele după Jisung, pe măsură ce acesta înainta pe holurile școlii. Omega-ul mirosea atât de proaspăt, atât de îmbietor, încât, ca alpha, îți era dificil să nu pui ochii pe el.

Când a simțit mai multe mâini pe corpul lui fragil, Jisung a luat-o la fugă. Și cum era de așteptat, alpha mult prea însetați l-au urmărit până la ușa băii masculilor omega.

Alpha nu aveau permisiunea de a intra acolo, căci conducerea liceului nu voia scandaluri. Dacă un omega rămânea însărcinat, ei erau responsabili.

Jisung se lăsă pe vine, privindu-se în oglindă. Era speriat.

— Han Jisung, ești bine?

Jisung își întoarse capul spre omega-ul blond care, cu puțină ezitare, se apropia de el.

— Nu sunt deloc bine. Alpha sunt cei mai răi! Mă dezgustă!, izbucni Jisung, sprijinindu-se cu spatele de perete, alunecând în jos.

— Nu toți sunt așa!, răspunse Felix, lăsându-se jos, lângă Jisung. Ar trebui să iei niște supresoare. Până și eu, un omega, îți pot simți mirosul.

Jisung își lăsă capul să cadă pe genunchi, oftând.

— Mi le poți scoate tu din ghiozdan? Te rog, Felix~

Blondul dădu din cap, și trase fermoarul ghiozdanului celuilalt omega. A fost atât, dar atât de surprins să vadă în ghiozdanul lui Jisung un obiect pe care liderul lor de grup îl căuta încă de la terminarea competiției de fotbal.

Hanoracul lui Minho.

Și sincer, încă de când Jisung a intrat în baie, a purtat după el două mirosuri, parcă amestecate. Propriul lui miros, alături de mirosul lui Minho.

Felix dădu hanoracul bej la o parte, pentru a găsi cutiuța de carton, pe care mai apoi i-a dat-o lui Jisung.

— Începând de acum, vei afla cu adevărat ce înseamnă să fi omega.

Felix se ridică de lângă Jisung, lăsându-l pe băiat să reflecteze asupra cuvintelor de mai devreme.

— Ne vedem la clubul de gastronomie.

Acelea au fost ultimele cuvinte ale lui Felix înainte să îl lase pe omega de unul singur.

.
.
.

(Hai sa ne imaginăm că Changbin este mai înalt decât Felix :))

— Pistruiatule, unde ai stat atât?, fusese întâmpinat Felix de către perechea sa, fiind îmbrățișat.

— Ya, dacă îți spun, nu mă vei crede., rânji blondul. Știu cine i-a furat hanoracul lui Minho.

Changbin făcu ochii mari.

— Tu vorbești serios?! Kya~ Nu te-am subestimat niciodată!, pufni alpha-ul, sărutându-i buzele omega-ului de mai multe ori.

— Însă nu știu dacă e în regulă să îi spunem lui Minho. Han Jisung a avut nevoie de acel hanorac, presupun... Adică, el nu e genul care să facă lucruri de genul, fără vreun motiv.

— Dar a furat, și nu contează ce l-a determinat să facă asta. Contează că a produs o infracțiune.

.
.
.

Jisung își clăti pentru a opta oară chipul frumos cu apă, și după ce și l-a uscat, și-a închis ghiozdanul și a ieșit din baie.

Credea că inima lui va înceta să funcționeze când, nervos, Lee Minho l-a bruscat și i-a luat ghiozdanul.

— C-Ce faci?!, se răsti Jisung, încercând să recupereze ce era al lui.

Dar fără vreun rezultat. Minho l-a împins din nou pe Jisung, și își găsi în sfârșit hanoracul.

— La naiba, acum voi mirosi a Han Jisung., se încruntă Minho, îmbrăcând obiectul vestimentar.

Jisung voia să plângă, fără să știe exact de ce. Și... Uite că a făcut-o.

E pentru prima dată când a fost respins, asta explică reacția omega-ului.

Minho ridică din sprâncene, prinzându-l pe Jisung de umeri, și începu să îl scuture.

— Haide, nu am vrut să o fac să sune chiar așa... De ce ești atât de sensibil? Ce dracu...

Minho încercă din răsputeri să îl calmeze pe Jisung, înainte să aibă belele pentru că a făcut un omega să plângă.

— Ăsta e singurul obiect pe care fratele meu mi l-a făcut cadou, deci eu ar trebui să fiu cel supărat aici, nu tu.

— A-Ai dreptate. Îmi pare sincer rău pentru ce am făcut., se bâlbâi Jisung, făcând o plecăciune. Te rog frumos, iartă-mă!

— În familia mea, alpha nu iartă atât de ușor.

— Huh? Doar nu o să mă pui să îți fac poftele ciudate., râse forțat Jisung, strângând din pumni.

— Am standarde ridicate, așadar ești cu mult sub standardele mele., rânji Minho.

Jisung se simțea jignit. Cine se crede și Minho? Frumoasa din pădurea adormită? Mai bine zis strigoiul din mlaștină.

— Atunci? Ce trebuie să fac?

— Să devi sclavul meu.

A/N: Capitol mai forțat așa dar sărbătorim că nu am avut poezie la simulare 😻

Dacă ar fi să transmiteți ceva unui personaj, la alegere, cui și ce i-ați transmite?

hoodie season | minsungUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum