7

212 35 8
                                    


— Jisung, ai venit și tu într-un- Huh?

Minho făcu o plecăciune de nouăzeci de grade, pentru a o impresiona pe mama lui Jisung, și surprinzător chiar a reușit.

— Mă bucur să vă cunosc, doamnă. Sunt Lee Minho,  prietenul lui Jisungie., îi zâmbi politicos Minho, stând drept, mai ceva ca un soldat.

Omega-ul aproape că s-a înecat când a auzit ce poreclă i-a dat acest alpha.

— Eu sunt Juyeon, încântată., răspunse femeia, foarte entuziasmată. Intră primul, Minho.

Acum, Jisung regreta alegerea făcută. Poate mai bine îndura râsetele celorlalți, decât să vadă calitățile lui Minho în actorie.

Urmat de Jisung, Minho a ajuns in sufragerie, unde niște tineri ocupau liniștiți canapeaua.

— Seungmin, Bora și Chan, mișcați-vă fundurile de pe canapea. Jisung a adus pe cineva., strigă doamna Han în gura mare, alarmând toată casa.

Cei trei tineri au luat aminte la ceea ce a spus ea, și s-au ridicat imediat. Jisung l-a tras pe Minho după el, așezându-l pe canapea de parcă alpha-ul nu ar fi putut să o facă de unul singur. Trecând puțin peste asta, omega-ul nu s-ar fi gândit că va avea vreodată acest privilegiu de a sta pe canapea la o reuniune de familie. La celelalte reuniuni, Jisung ajungea să fie până și suport de picioare, darămite să mai stea pe canapea.

— Jisung a adus pe cineva?

— Stai... Chiar se întâmplă asta?

În scurt timp, toți erau prezenți în sufragerie. Verișorii lui Jisung, partenerii verișorilor lui, unchiul și mătușa lui Jisung, părinții lui, și chiar și bunicii lui erau acolo.

— Minho, cum l-ai cunoscut pe Jisung?, îndrăzni să întrebe verișoara lui, îmbrățișându-și logodnica de la spate.

— Învățăm la același liceu. Dar Jisung m-a plăcut atât de mult, încât mi-a luat hanoracul. Desigur că am fost OK cu asta, pentru că Jisung e o dulceață și nu m-aș putea supăra pe el.

Vai. De. Jisung.

Minho spunea niște lucruri pe care nici el nu le crede. Partea în care Jisung i-a luat hanoracul a fost adevărată, dar restul a fost pură ficțiune! Cea mai rea parte este că ceilalți chiar îl cred pe Minho.

— Omule, Jisung chiar a fost primul care s-a îndrăgostit? Pentru că nu l-aș vedea să facă asta, nici măcar într-o altă viață., comentă Seungmin, băgându-se în piept.

Minho se așeză picior peste picior, și îi aruncă o privire iritată lui Seungmin.

— Minho nu a mai spus despre declarațiile pe care mi le făcea în primul an de liceu. Ba chiar, a vandalizat poarta școlii și a scris „te iubesc Jisung". Abia după multe încercări ale lui Minho, am reușit să mă îndrăgostesc de el.

— Ce idioți., râse Bora, lăsându-și capul pe umărul logodnicei sale.

— Bora, nu spune asta. Sunt încă elevi de liceu., le sări în apărare  Shuang, o femeie beta și totodată logodnica Borei.

Seungmin lovi peretele cu pumnul, atrăgând atenția celor din jur.

— Mătușă, nu e un lucru mic ca Jisung să fie împreună cu un alpha, dacă luăm în considerare căldurile de care va suferi Jisung, și faptul că Minho va ajunge în curând în acea rutină.

— Totuși, am încredere în Minho. Dacă îl iubește pe Jisung, atunci nu îi va face rău., zâmbi Juyeon, enervant de optimistă.

Seungmin abia își putea stăpâni furia. Era atât de greu de înțeles că este prea devreme pentru ca Jisung să își facă un prieten? Speră că măcar Chan îi va înțelege îngrijorarea.

— Minho, putem vorbi câteva momente?, îl întrebă Seungmin pe alpha-ul mai tânăr, pe un ton cât se poate de calm.

— Sigur, hyung.

Seungmin l-a condus pe Minho într-o cameră de oaspeți, pregătită pentru bunicii lui și ai lui Jisung, după care i-a spus adolescentului să se așeze pe pat.

— Nu știu cât de sincere sunt sentimentele voastre, sau dacă sunt măcar reciproce, dar mi se pare că tu și Jisung nu realizați la ce pericole vă expuneți.

— Eu și Jisung suntem destul de responsabili încât să ne controlăm și să nu trecem peste limita pe care ne-am impus-o la început. Hyung, chiar îți mulțumesc pentru grija ta, dar ar trebui să o lași baltă.

Seungmin rânji în colțul gurii. Minho avea ceva tupeu în el, și după prima rutină a lui, sigur se va vedea o schimbare, atât la nivel fizic, cât și la nivel psihic.

— Relația voastră este falsă, nu-i așa?, se hotărî să vorbească Seungmin după un timp, dar fără să primească un răspuns. Deci am avut dreptate.

Minho se ridică imediat de pe pat.

— Da, poate relația noastră este falsă, dar asta nu înseamnă că Jisung nu este o persoană specială pentru mine., se grăbi alpha-ul să vorbească, atrăgându-i atenția lui Seungmin. Cândva a avut nevoie de hanoracul meu, și am fost furios atunci când mi l-a luat. Dar acum... Acum i-aș da toate hanoracele mele, dacă mi le-ar cere! Jur!

Seungmin a ascultat cu atenție toată mărturisirea alpha-ului mai tânăr, și a râs ușor, bătându-l pe umăr.

— Gândește-te mai bine la asta, Minho.

Chiar după câteva secunde, mama lui Jisung a bătut la ușă, pentru a-i chema la masă.

Cum era de așteptat, Minho s-a așezat pe scaunul aflat între Jisung și bărbatul al cărui nume suspecta că este Chan, un alpha foarte apropiat de Seungmin.

— Seungmin și Chan, colegii mei au vorbit despre voi zilele acestea., spărsese liniștea tatăl lui Jisung.

— Ce au spus?, întrebă Chan, zâmbind.

— Dintre toți medicii rezidenți din anul vostru, voi sunteți cei mai competenți. Exact asta au spus.

Minho făcu ochii mari. Acum nu mai avea de ce să se întrebe de unde are Seungmin atâta experiență cu oamenii; el chiar lucrează cu ei și se confruntă cu ei zilnic.

Când își privi farfuria, alpha-ul îl surprinse pe Jisung cum îi oferă lui toate ciupercile pane. Atât de drăguț!

— Cu ce ocazie, Jisungie?, zâmbi Minho, apropiindu-se ușor de omega.

— Nu-mi plac ciupercile pane., răspunse acesta, oferindu-i și ultima ciupercă.

Alpha-ul își dădu ochii peste cap, continuând să mănânce.
Doamna Juyeon gătea extraordinar de bine, deci probabil de la ea a învățat și Jisung să gătească.

— Minho, nu ai vrea să rămâi la noi peste noapte? Voi face eu legătura cu mama ta și o voi anunța. A da, poți dormi cu Jisung.

Atât Seungmin, cât și Jisung, s-au înecat cu mâncarea, și au început să reușească. Chan îi dăduse lui Seungmin paharul său cu apă, iar Minho îi lovea ușor spatele lui Jisung, pentru a-l face să-și revină.

— Sunteți prea amabilă, dragă doamnă, deci cum aș putea să vă refuz? În plus, încerc să petrec cât mai mult timp alături de Jisung., zâmbi Minho, ridicându-se în picioare. Mulțumesc pentru amabilitatea dumneavoastră!, spuse acesta, făcând o plecăciune.

a/n: nu pt că declarația lui minho>>>>>>>
dacă acest minho se comportă atât de sweet, atunci stați să îl vedeți pe acel minho de după rutină HEHEH
also mama lui jisung este o scumpă, și trebuie protejată cu orice preț!! vă urma și niște chanmin serios în următorul capitol ( probabil ) deci stay tuned!

necorectat

hoodie season | minsungUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum