3

227 36 19
                                    


Jisung nu putea procesa stupiditățile pe care Minho continua să le enumere.

— Să fiu sclavul tău? Pe bune? În ce secol trăim?

— Fie, atunci toată lumea va afla că ești un hoț, și vei merge la închisoare. Mă rog, la închisoare vei fi tratat mai nasol decât te-aș trata eu.

Acum că Jisung se gândește mai bine, să fie sclavul lui Minho poate nu va fi atât de rău...

Poate.

— Bine. Accept. Acum, ce trebuie să fac?

Minho aruncă hanoracul pe fața omega-ului, făcându-l pe cel mai mic să fie confuz.

— Păstrează-l. Oricum nu-l suport pe frate-miu. Serios, cine îl suportă pe Eunwoo?, pufni Minho, făcându-i semn lui Jisung să îl urmeze, desigur, după ce s-a asigurat că omega-ul și-a pus hanoracul în ghiozdan.

Adevărul ascuns era că Jisung îl suporta pe Eunwoo. Toți îl adorau pe Eunwoo, de fapt.
Dar ar fi mai bine ca Minho să nu realizeze asta, nu?

— Ya, Jisung, de ce tot rămâi în urmă?, îl mustră alpha-ul, prinzându-i cu grijă încheietura mâinii, și trăgându-l după el pe hol.

Jisung înghiți în gol, și nu din cauza elevilor care se holbau la ei, ci din cauza lui Minho. Gestul acesta îl făcu pe Jisung să își simtă obrajii fierbinți.

La naiba, un alpha atât de chipeș îl ținea de mână, bine, de încheietura mâinii, dar totuși. Cât de bine arăta Minho de la spate! Jisung abia acum a observat acest detaliu, dar mai bine mai târziu decât niciodată. Și vai, acest braț puternic al lui Minho s-ar potrivi perfect pe șoldul omega-ului, cât timp cealaltă mână-

"— Gata, Jisung! Iar te transformi într-un ciudat."

Jisung își dădu o palmă ușoară peste obrazul roșu, rămânând cu acel zâmbet tâmp, obținut în timpul acelor gânduri.

— Ce-i cu privirea aia de parcă te-ai gândit la ceva neortodox?

Intenția lui Minho a fost de a-l  tachina pe Jisung, și să îl facă să se enerveze. Lui Minho i se părea amuzantă furia lui Jisung.

— E-Eu... Uhm...

Dar se pare că o portiță tocmai i s-a deschis lui Minho.

— Sfinte Sisoe, Jisung! Cu cine ți-ai făcut scenarii? Cu mine?

Jisung începu să gesticuleze panicat, urechile devenindu-i roșii. Se simțea nevoit să mintă.

— Poftim?! Cu tine? Mă faci să râd!

— Atunci? Cine e standardul tău?

— Păi- Um- Fratele tău!

Felicitări, Jisung dragule! Cel mai bun răspuns! Ai pierdut!

Minho îl împinse pe Jisung în peretele alb și rece, cu o urmă de frustrare pe fața lui.

— De ce crezi că fratele meu e mai bun decât mine?

Jisung pufni, încrucișându-și mâinile la piept, și privindu-l pe Minho cu o expresie destul de dură, de parcă tocmai îl judeca.

— De ce crezi că sunt mai jos de standardele tale?

— Pentru că ești?

— Exact. Exact de aceea este și fratele tău mai bun decât tine. Pentru că este.

Minho era al naibii de furios, și este de părere că acest omega chiar nu-și cunoaște locul.
Alpha-ul își arătă colții, destul de atrăgători pentru ceilalți omega, și își apropie fața de gâtul lui Jisung, care doar făcea ca zona respectivă să îi fie și mai accesibilă acestui alpha.

Dar ce putea să facă? Simțea că trebuie să se supună.

— Știi? Trebuie doar să-mi înfig colții, și o să faci ce îți spun eu, o să te pot controla. Atât de penibil ești.

Căldura pe care Minho o emanase atunci când vorbea îl făcea pe Jisung să tremure.

— Cel mai penibil ești tu. Nu ești cu nimic mai diferit de ceilalți alpha care caută doar să profite de pe un omega. Știi cât de mizerabil se simte un omega când un alpha îl forțează să facă lucruri din acelea?

Acum, Minho chiar se simțea jalnic, dar asta nu îl făcea să se răzgândească în legătură cu mușcătura. Dacă o va face, ceilalți alpha nu se vor mai ține după Jisung, cu excepția celor care vor să o ducă la extrem. Însă, niciun alpha nu vrea să se complice cu un alt alpha.

Dacă Jisung va fi marcat, omega-ul va avea mirosul lui Minho. Vor putea comunica unul cu altul prin telepatie, dar asta se întâmplă doar în cazul în care sunt suflete pereche.

Singurul motiv care îl făcea pe Minho sa ezite să îl marcheze pe Jisung, era faptul că, odată marcat, Jisung nu va putea avea alt partener.

Dacă, să spunem, Jisung este marcat de Minho, dar face sex cu altcineva, atunci Jisung este cel care va avea o serie de simptome, care constă în dureri de cap, amețeli, leșin, și lista poate continua.

Dar din nou, în cazul în care ei doi sunt suflete pereche, Minho va avea dureri puternice în piept.

"— Mai bine mă stăpânesc. Nu îl mai pot vedea pe Jisung trist. Prefer să îl văd furios, haha."

Pe când intenționa să își retragă colții, Eunwoo apăru și îi dădu fratelui său o palmă peste cap, pentru a-l opri din a marca acel omega. Atât colții, cât și dinții lui Minho au făcut contact cu pielea catifelată a lui Jisung, iar din reflex, alpha-ul a mușcat.

Amândoi au făcut ochii mari, și s-au privit unul pe altul.

Jisung era marcat.

A/N: PLÂNG EXTREM DE GRAV PENTRU CE AM SCRIS AICI.

Cam blestemat Eunwoo în capitolul ăsta, să nu mai pomenesc de capitolele viitoare :>>

Dacă aveți vreo întrebare, vreo nelămurire, nu ezitați să întrebați.

Also nu știu de ce îmi place drama atât de mult 😭

Cum Doamne iartă-mă sa nu ai fluturi in stomac la așa ceva gen 😭😭

hoodie season | minsungUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum