Končila hodina přeměňování a Lily si dopisovala zápisky a zároveň myslela střapaté pako najednu stranu si celých 7 let jí otravoval ale na druhou stranu si říkala že se změnil a že možná......
Ale s přemýšlení jí vytáhla profesorka Mcgonagalová která právě ukončovala hodinu. A všichni se začali balit.
Šla jsem s kamarádkami na další hodinu když se na jednou předem od objevil Potter a há trochu zrudla a tak jsem ho chtěla obejít ale on na mě začal mluvit.
,,Tak co Evansová už si se rozmyslela jestli semnou půjdeš na rande a nebo už spolu můžeme začít rovnou chdit jestli chceš" Lily se na něj koukal ze sklámáním v očích ale on nepřestal a pokračoval ,, Můžeme se projít k jezeru a tam se romantický líbat a pak můžeš zajít na výlet k nám na pokoj. Co říkáš Evansová " dopověděl a koukl se na Lily
Nemohla jsem uvěřit svým uším když už jsem si myslela že se změnil tak mě takhle ztrapní a ještě před všemi spolužáky. Už jsem to nevydržela bylo mi to tak líto že jsem to nevydržela a rozbrečela jsem se. Už mi bylo jedno kdo na mě kouká ale chtěla jsem co nejrychleji pryč tak jsem utekla a přitom jsem vrazila do Pottera a to mi bylo taky jedno a ani jsem si nevšimla že mi upadla taška.
Nevěděla jsem kam běžet ale chtěla jsem co nejdál jsem mohla tak jsem zamířila jsem do zapovězeného lesa. Běžela jsem a běžela stromy hostí a les byl čím dál tmavší ale najednou jsem zakopla a spadla jsem na zem. Když jsem se chtěla zvednout tak jsem ucítila boles v kotníku asi jsem si ho vyrtla.
A zpátky to bylo daleko tak jsem se ani nesnažila se potavit pořád jsem brečela a brečela a nevěděla co má dělat_._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._.
,,Pottere co to bylo!?!" začala na něj křičet Kate ,,Co to dotebe vjelo ty idiote zabedněná!!" Křičela po celé chodbě a James se začal mluvit ,,No.......ale ........já.....vím že jsem to přehnal "řekl ale Kate na něj začala křičet ještě víc ,, přehnal no tak to jsi přehnal viděl si ji ona brečela!!!!!"
Ale to jí už holky uklidňovaly a říkaly ,, Jo Kate my jsme na Pottera taky naštvané ale můžeme za to trochu taky " řekli ale Kate hned spustila ,, Jak my , tady Potter jo tady ztrapnil před celou chodbou a my jako za to můžeme!!" Zakřičela Kate
,,No řekli jsme mu ať Lily vrátí" řekla Suzan ale Mandy k tomu hnedka řekla když viděla Kate jak něco chce říct ,,Ano my víme že to přehnal ale my jsme ho k tomu tak trochu navedli, takže už tu přestaň křičet, musíme na hodinu a Lily se určitě najde " vypustila že sebe Mandy a všichni na ní koukali protože většinou je to tichá holka. Mandy zrudla ale zdálo se že to pomohlo a Kate zmlkla
A Sirius k tomu nezapoměl k tomu něco dodat ,, Tak tohle se ti Pottere nepovedlo"
A stemihle slovy už šli na hodinu a doufali že se Lily najde.
Doufám že se vám tahle kapitola líbila a držte palce Lily ať se najde. Budu ráda za komentář.
PS Omlouvám se za případné chyby
Vaše Pobertka 😋
ČTEŠ
Jily- Příběh o lásce🧡🤎
RomanceJames který se snaží o rudovlásku už sedmí rok a Lily která se snaží už to pobertovské pako odradit ale pořád nic. Co se stane ? Zamiluje se rudovláska do Jamese ? Nebo to James vzdá? A nebo se do toho přimíchají jejich kamarádi? To se dozvíte jenom...