ΜΕΤΑ ΑΠΟ 2 ΜΗΝΕΣ
Έχει περάσει σχεδόν ένας μήνας από τότε που μετακόμισς η γιαγιά μου από το σπίτι. Τόσο μεγάλο σπίτι και να μένει μόνο ένας, κρίμα. Μάλλον θα σκεφτώ να το δώσω με ενοίκιο και να μείνω κάπου αλλού και έτσι θα κερδίσω κι άλλα λεφτά για να κάνω αποταμίευση για το αμαξάκι που θέλω.
Στο γραφείο έχω προσαρμοστεί εύκολα και έχω ήδη βρει παρέες που περνάω καλά και βγαίνουμε που και που κάνα βραδάκι. Με την Στέλλα κολλήσαμε από την πρώτη στιγμή συζητάμε τα πάντα και είναι λες και την ξέρω από χρόνια. Θέλει τον Γιώργο από τον κάτω όροφο που δουλεύει στα οικονομικά ζητήματα της εταιρείας αλλά δεν έχει το θάρρος να κανει κάποια κίνηση. Δεν λέω ωραίος άντρας ο Γιώργος αλλά και η Στέλλα γυναικάρα με τα όλα της είναι.
Κάποιες από αυτές τις μερες θα γυρίσει και ο διευθυντής της εταιρείας. Εγώ στην αρχή νόμιζα πως ήταν γυναίκα, αλλά μου ειπαν πως τα ηνία της εταιρείας τα έχει πάρει ο εγγονος της τα τελευταία 2 χρόνια απλά δεν έχει αλλάξει το όνομα της διεύθυνσης μόνο και μόνο για την αγάπη της γιαγιας του, το οποίο είχε βάλει ο παππούς του στην γυναίκα του. Δηλαδή η εταιρεία ανήκε στον παππού αλλά έβαλε το όνομα της γιαγιάς του. Τι γλυκό! Χάθηκαν αυτοί οι άντρες πλέον στις μερες μας. Επίσης μου είπαν τι κουκλο που ήταν ο διευθυντής αλλά δεν μου έδειχναν κάποια φωτογραφία του, μου έλεγαν όλες έκπληξη για οταν ερθει και να πάθεις ένα εγκεφαλικό.
Παντως όταν έρθει ελπίζω να μην είχε παράπονο σε κάποιο εμαιλ, ή κάποια άλλη υποχρέωση γιατί επίσης μου είπαν οτι πέρα από κουκλος είναι και πολύ δύσκολος άνθρωπος και στριμμενος. Ελπίζω τουλάχιστον να μην μου βγάλει το λάδι.
Ντύθηκα για το γραφείο και έφυγα τρέχοντας. Για να μην αργήσω γιατί φοβάμαι μήπως έρθει το αφεντικό και δεν είμαι εκεί. Αυτές τις μέρες πάντα ανοίγω λίγο την πόρτα από το γραφείο για να δω μήπως είναι μέσα και δεν το εχω παρει χαμπάρι, αν και έχουμε μια τζαμαρια που μας χωρίζει αλλά τα στόρια είναι κλειστά και δεν μπορω να δω.
Έφτασα στο γραφείο του και δεν είδα κανέναν μάλλον ούτε σήμερα έχει έρθει. Τέλεια! Μετά από λίγη ώρα ακούω φασαρία αλλά δςν πρόλαβα να δω τι γίνεται γιατί χτύπησε το σταθερό. Κάλεσε ένας επιχειρηματίας και είπε αν κατέφθασε το αφεντικό. Του απάντησα όχι και το εκλεισε απότομα.
Καθώς ήμουν έτοιμη να στείλω την αλληλογραφία του στο εμαιλ του χτυπάει η ενδοεπικοινωνια. Το σηκώνω και κατάλαβα πως είναι από το μέσα γραφείο του αφεντικού.
YOU ARE READING
City Of Love
RomanceΞανά στην πόλη που κάποτε με έκανε χαρούμενη και ευτυχισμένη στα χέρια εκείνου. Εκείνου που με σκότωσε ενώ του έδωσα τα πάντα. Γυρνάω για δουλειά στο μέρος που με έθαψε μια για πάντα και ξανά γεννήθηκα από τις στάχτες της, αλλά η ζωή είχε άλλες προβ...