ΜΕΡΙΑ ΑΛΕΞ
Την βλέπω που αποκοιμήθηκε, και ζήτησα μια κουβερτούλα να την σκεπασω λίγο. Την σκεπασα και την άφησα να κοιμηθεί, για κάποιο λόγο δεν μπορούσα να βγάλω τα μάτια μου από πάνω της, είναι τόσο όμορφη ρε γαμωτο! Γιατί να ήρθαν έτσι τα πράγματα, γιατί έπαιξε μαζί μου; όταν είδα εκείνες τις φωτογραφίες να φιλιεται παθιασμένα με τον Λιαμ, θολωσα, μαλωσα άσχημα μαζί του και αυτός το μόνο που μου είπε ήταν το ποσό καλή είναι στο κρεβάτι. Δεν άντεξα άλλο τον έδειρα μέχρι να μην μπορεί να πάρει ανάσα, μέχρι να με παρακαλέσει για έλεος. Όταν άρχισε να με παρακαλά να σταματήσω του έριξα δύο τρεις τελευταίες και τον άφησα εκεί. Αυτές οι φωτογραφίες μου κατέστρεψαν τα πάντα, μου κατέστρεψαν το μέλλον. Είχα χτίσει ένα μέλλον εγώ με εκείνη, εκείνο το βράδυ όλα τελείωσαν, όλα χάθηκαν εξαιτίας της. Μάλλον όσα της έδινα δεν της έφταναν. Αλλά την εκδικηθηκα, όχι όσο ήθελα, γιατί με κατέστρεψε, με άφησε μισό και εγώ της τα είχα δώσει όλα. Της έδωσα την καρδιά μου και το μυαλό μου χωρίς δεύτερη σκέψη. Την αγάπησα πολύ γαμώτο. Ακόμα την αγαπάω. Τι μαλακιες λεω πάλι ; εννοείται πως δεν την θέλω. Και δεν ξέρω γιατί σκατα νοιάζομαι για αυτήν. Επειδή είμαι μαλακας για αυτό.Σε όλο το ταξίδι, εγώ κοιτούσα εκείνη αντί να κάνω την δουλειά μου. Τα εχω παίξει γαμώτο. Σε λίγα λεπτά φτάναμε, έπρεπε να την ξυπνήσω, να βαλει την ζώνη της, δεν ήθελα να τρομαξει στον ύπνο της από τις αναταράξεις. Της έβαλα την ζώνη και την ξύπνησα.
ΜΕΡΙΑ ΑΜΕΛΙΑΣ
<ξύπνα> ακούω την φωνή του αλεξ μου
<τι έγινε> τον ρωτάω χαμένη
<προσγειωνομαστε> μου λέει αλλά δν καταλαβαίνω από αυτά που μου λέει, αλλά τον αγαπάω
<αλεξ σαγαπαω> του λέω
<τι;> με ρωταει λες και δεν το έχει ξανά ακούσει στην ζωή του
<σαγαπαω Αλεξ Γκρέις > του ξανά λέω με κλειστά μάτια
<Αμέλια ξύπνα σε παρακαλώ, ξύπνα> μου λέει και με ταρακουνάει
<γιατί με ταρακουνάς, τι έπαθες;> Του λέω
<προσπαθώ να σε ξυπνήσω αλλά μου έλεγες συνεχώς πως με αγαπάς>
<Αποκλείεται, εγώ δεν θα το έλεγα αυτό, και για να ξέρεις, δεν σαγαπαω, και επίσης να ξέρεις αυτό>
<ποιο> με ρωταει γελώντας
<εεε αυτό >
<ποιο>
<τέλος πάντων, εγώ δεν το ειπα αυτό που λες, ότι θες μου φαίνεται ακούς, και να το είπα, που δεν τον είπα, δεν θα το έλεγα σε εσένα >
<και ποιος είναι ο Αλέξ Γκρέις που αγαπάς τότε;> με ρωταει, γαμώτο μου έχω πει πολλές χαζομαρες
<ένας δεν τον ξέρεις>
<χαχαχα καλά Αμέλια ηρέμησε, ξέρω πως είμαι σαγηνευτικός και πολύ ωραίος άντρας που όλες θα θέλανε>
<ηρέμησε εσύ, με αυτό το πλευρό να κοιμασαι> και άρχισε να ταρακουνιεται απότομα το αεροπλάνο, φοβήθηκα πολύ, δεν έχει ξανά έτσι. Έπιασα γρήγορα το χέρι του και έσφιξα τα μάτια μου. Μου χαϊδεξε το μάγουλο και μου είπε να μην φοβάμαι, στην αρχή δεν κατάλαβα τι έγινε, αλλά μετά οταν κατάλαβα ποιο χέρι έπιασα, το έβγαλα με την μια και γύρισα το κεφάλι μου από την άλλη. Μέχρι που στο τέλος προσγειώθηκαμε. Ευτυχώς γιατί αυτό το αεροπλάνο, ήταν σαράβαλο δεν εξηγείται αλλιώς. Αυτός ανέβηκε στο αμάξι που έχει νοικιάσει μια ξανθιά ψηλή κοπελα, και τοκ περίμενε, εμένα ούτε που γύρισε να με κοιτάξει, να δει με τι θα φύγω, με αφήσει εκεί χωρίς δεύτερη σκέψη, με την μια με ξέχασε και εμένα με άφησε να πάω με ταξί, γαϊδούρι της κακιάς ώρας, ενώ στο αεροπλάνο με ήθελε δίπλα του για να καλοπέρασω, βρωμιαρη.
Τι να κάνω και εγω θα παω με ταξί, ανέβηκα και πήγα στο ξενοδοχείο.Ελπίζω να σας άρεσε!!♡♡♡
KAMU SEDANG MEMBACA
City Of Love
RomansaΞανά στην πόλη που κάποτε με έκανε χαρούμενη και ευτυχισμένη στα χέρια εκείνου. Εκείνου που με σκότωσε ενώ του έδωσα τα πάντα. Γυρνάω για δουλειά στο μέρος που με έθαψε μια για πάντα και ξανά γεννήθηκα από τις στάχτες της, αλλά η ζωή είχε άλλες προβ...