{1}

1.5K 26 9
                                    

Milo
Ik rij het erf op en parkeer de auto. Ik stap uit, doe de auto op slot en open de voordeur, boy's ik ben er. Geen reactie. Misschien zitten ze in de tuin. Ik leg mijn spullen op een stoel in de woonkamer en loop door naar de keuken. Ik zie Raoel en Matthy buiten zitten. Ik loop naar buiten. Heey boys. Heey Miel zegt Matthy. Waar zijn Rob en Koen? Koen is boodschappen doen en Rob is naar Jamie. Ik knik. Ik pak een biertje en ga bij Raoel en Matthy zitten. Gaan we dat verrassingsfeest voor Rob trouwens doen of niet? vraag ik. Denk het wel zegt Matthy. Hebben jullie al cadeaus voor hem? Nee zeggen Matthy en Raoel. Ik knik. Moeten we maar even naar kijken dan. Ik hoor een deur dicht klappen. Ik kijk Matthy en Raoel aan. Waarschijnlijk is dat Koen met de boodschappen. We kijken naar de deur maar geen Koen. Dan horen we iemand de trap op rennen. Weer een dichtslaande deur. We staan op en lopen naar binnen. We horen iets op de grond vallen en een schreeuw. We kijken elkaar aan en rennen naar boven. Het komt uit de kamer van Rob. Matthy opent voorzichtig de deur. We zien Rob met zijn knieen opgetrokken tegen zijn roze muur zitten. Rob? Vraagt Matthy. Geen reactie. Robbie? Hij kijkt op. Zijn gezicht is rood en de tranen stromen over zijn wangen.

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Deel 1 staat online. Wat vinden jullie ervan?

Ik heb een paar rollen te vergeven:
De beste vriendin van Meike
De beste vriend van Meike

(Laat je naam, leeftijd en je karakter achter en je haar kleur)

Ik ga proberen elke dag te uploaden.

Soulmates ~ BankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu