Milo
Als we in gesprek zijn wordt Raoul gebeld. Het is Matt. Als hij ophangt zegt hij Matt komt hier heen ze gaan Robbie nog een keer opereren zegt Raoul. Oké is goed zeggen wij. En 18 minuten later komt matthy binnen. Hey Matt zegt Esmay. Hey zegt hij. Matt ga anders slapen je ziet er heel moe uit zegt Koen. Aan Matthy is goed te zien dat hij kapot is. Hij is constant bij Robbie. Oké zegt matt en hij loopt naar z'n kamer toe. Dan wordt ik gebeld ik neem op en loop naar buiten toe. Hoi zeg ik vragend. Hey ik ben de vader van Meike. En jij weet wat we van plan zijn dus we willen je hier hebben zegt blijkbaar de vader van Meike, Ash en Robbie. Nee ik kom niet zeg ik. Je weet wat we anders doen over 4 dagen 4 uur s middags hier zegt hij. Oké zeg ik en ik hang op en loop naar binnen. Kan ik even met 1 van jullie praten zeg ik kijkend naar de 2 politie mannen. Ja isg zegt 1 van hun en loopt met me naar buiten. Ik heb meer informatie, de ouders van Mieke hebben mij benaderd met hun idee vlak nadat ze ontvoerd waren. Ze hebben mij verplicht om over 4 dagen om 4 uur daar te komen anders gebeurt er wat met de broer van Meike en Ash zeg ik. Oké weet je waar je dan moet zijn vraagt de politieman. Ik knik, het was eerst een verlaten huis, maar nu een verlaten boerderij, hun target was idd alleen Anouk zeg ik. Fijn dat je dit nu zegt, over 4 dagen is de rechtzaak van de ouders van Anouk, als ze contact hebben is hun het doel om Anouk geen getuigenis af te leggen waardoor ze een lagere straf krijgen, maar heb je de gesprekken opgenomen zegt hij. Ja ik heb opgenomen zeg ik en ik pak mijn telefoon en laat de gesprekken horen en zien. Hier kunnen we veel mee, ik wil je vragen of wij je telefoon mogen hebben om verder onderzoek te doen. Ja is zeg ik en ik geef mijn telefoon aan de politieman. Voor we naar binnen lopen hou ik de agent tegen. Hun ouders zijn altijd erg abusive geweest naar Robbie, Meike en Ash. Ze zijn tot alles in staat. Het verbaasd me niets als Anouk en Meike daar bloeding ergens liggen. Jullie moeten opschieten ik weet niet hoelang ze dat zullen volhouden. De man knikt en legt zijn hand op mijn schouder. Komt goed jongen. Ik knik en dan lopen we naar binnen. Ik heb meer informatie zeg ik dan zacht, omdat ik me schuldig voel en bedreigt. De ouders van jullie Ash bedreigen me, ik weet waar ze zijn zeg ik zachtjes er achter aan. En dan leg ik alles uit. Milo het is niet absoluut niet jouw schuld zegt Esmay. Nee echt niet zeggen de andere. Oké zeg ik terwijl ik weer ga zitten naast Esmay die me in een knuffel trekt.Dan gaat er opeens een geluid af van een telefoon. Nick en Thomas kijken op hun telefoon. Fuck zeggen ze dan beide. Wat vraagt Ash. Anouk heeft een chip in haar nek omdat 4 jaar geleden ze regelmatig ontvoerd werdt door haar eigen ouders en toen hebben Nick en ik besloten om een chip bij haar te laten zetten maar we vergeten dat best vaak waardoor ze dat apparaatje bij zich heeft en ze laat bij ons een melding komen als ze er 2 keer op drukt zegt Thomas. Wij hebben dus altijd de live locatie van haar zegt Nick. Oké zegt Ash. Zouden we dan een van jullie telefoons mogen zodat wij het weten en het in de gaten kunnen houden vraagt dezelfde politieman die ook mijn telefoon heeft. Wij overleggen zometeen met collages wat we gaan doen daarna laten we jullie meer weten zegt de andere politieman. Oké zeggen wij. Oh ja Nick of Thomas wil ee van jullie in plaats van Anouk getuigen we laten de rechtzaak gewoon door gaan en voegen dit er aan toe met het bewijs op milo zijn telefoon dat ze samen werken zegt een van de politiemannen. Ja ik doe het wel, heb namelijk precies hetzelfde meegemaakt zegt Nick. Oké dan kom ik over 4 dagen ophalen, ik denk dat het het beste is als jullie gewoon hier blijven en elkaar beschermen we weten niet wat hun plannen zijn zegt de andere politieman.
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Weer een deeltje door Anouk8891.
Goed bezig he is deze meid! Wat een topper.Vanavond nog een deel van Anouk?
Liefs Meike
JE LEEST
Soulmates ~ Bankzitters
FanfictionWanneer Robbie in het ziekenhuis belandt gebeurd er een hoop en komen de jongens van bankzitters in een rollercoaster terecht. Er ontstaat liefde, ruzie en verdriet. Houden ze elkaar op het rechte pad, blijven de relaties heel?