POV robbie
Ik ben blijkbaar weer in kunstmatige coma gebracht. Ik heb zoveel pijn aan m'n buik en ik denk alleen maar aan vorig jaar toen mijn ouders me bijna hadden neergestoken. Toen ben ik er net levend van weg gekomen. Ik heb nu alleen geen idee, ik denk aan alles behalve mezelf. Dan hoor ik matthy opeens praten met de dokter. Later belt hij iemand en daarna praat hij tegen mij. Hey Robbie het komt goed, je bent sterk. Pls denk nu alleen maar aan jezelf en het beter worden. Van deze woorden denk ik oké ik probeer mijn gedachtes op nul te zetten en alleen mezelf beer te zetten. Het lukt doordat matthy allemaal mooie en helpende woorden tegen me zegt. Iets later wordt de deur open gedaan. Hey Matt hoor ik Raoul zeggen. Hey roellie zegt matthy. Hoe gaat het vraagt Roel aan Matt. Idk ik probeer te zorgen dat Rob alleen aan zichzelf denkt maar idk of hem het lukt zegt roel. Ik voel iemand mijn hand vast pakken. Hey rob het komt goed echt waar zegt roel. Probeer maar te slapen rob dan doe ik het ook hoor ik matt zeggen. Ik glimlach in mezelf hij denkt steeds meer ook aan zelf en al vrij snel val ik in slaap.
POV Raoul
Matt is net inslaap gevallen en Robbie volgens mij ook want zijn hartslag is rustig zie ik op de hartmonitor. Dan komt er een dokter binnen. Ik heb nieuws over Meike en Anouk zegt de dokter. Wat dan vraag ik. Ze reageren beide goed op de behandeling en het gaat al vrij snel de goede kant op, maar we denken dat ze beide 1 tot 4 maanden in coma kunnen liggen, Anouk ligt het langste in coma denken wij zegt de dokter. Oh oké zeg ik. We zien via de monitor dat Robbie nu ook al veel rustiger is dan 24 uur geleden zegt de dokter. Oké dat is mooi zeg ik. Ja we denken dat hij binnen 1 tot 4 maanden in de tijd dat we denken dat de 2 meiden in coma liggen het heel erg goed met meneer kan gaan. Het is alleen afwachten of de ontstoking in de wond is gaan zitten zoja dan moeten we morgen overleggen wat we gaan doen.
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Weer een nieuw deeltje.
Geschreven door @Anouk8891Iedereen een leuke eerste paasdag gehad.
Liefs Meike
JE LEEST
Soulmates ~ Bankzitters
FanfictionWanneer Robbie in het ziekenhuis belandt gebeurd er een hoop en komen de jongens van bankzitters in een rollercoaster terecht. Er ontstaat liefde, ruzie en verdriet. Houden ze elkaar op het rechte pad, blijven de relaties heel?