Hiç yorum yapmıyorsunuz...:/
--------------------------------------------------------
Lanet ölü bir gündü.
Yaralı oğlan, siyah kapşonlusunu başına geçirmiş fayansları kırık binanin kenar duvarında, yüzünü kucağına gömmüş oturan çocuğun parmaklarına dokunarak elini tuttu.
Çocuk başını yavaşça kaldırıp kaşlarını çattı, görüntü netleşince yüzü morluklu çocuğu gözü seçmişti.
Kapşonlu çocuğun elini hafifçe çekiştirdi, gözlerinin içine baktı.
"Seninle bir yere gideceğiz!"Jungkook öylece ona bakıyordu.
"Hadiii!"
Diyerek elini çekerek hızlı adımlar atmaya başlamasıyla Jungkook peşinden sürüklenir gibi koşmaya başladı.Uzun zamandır o büyük avluda öylece yürüyerek sürekli tur attığı için Taehyung'un yanına gitmemişti Jungkook.
Neden sürekli orada tur attığını merak ediyordu ama ona sorduğunda ya cevap vermiyor yada verdiği cevap soruya uymuyordu.
O tozlu, her tarafından kırık evlerin arasından, sisli sokaklara dalarak koşturmaya devam ettiklerinde evlerin camlarından bir kaç ölü çıkarak onlara bağırmaya başlamıştı bile ama Taehyung'u umrunda bile değildi çıkardıkları bu gürültüden dolayı uyanan ölüler.
Taehyung son hız koşuyor Jungkook'un elini daha fazla sıkarak ayaklarını vurduğu yerleri toz duman ediyordu.
Jungkook şimdi fark etmişti ki onun ayakları hep çıplaktı.
Birden durduklarında Jungkook nefes nefese kaldığını düşünmüştü ama... Zaten nefes almayan bir ölü olduğunu hatırlamasıyla önünde durdukları yere baktı.
Issız bir lunaparktı burası...
Lunapark...
Aletlerin renkleri solmuş boyaları çatlamış ve kalkmıştı. Tonlarca tozun biriktiği bir yer olduğu uzaktan bile belliydi ve çoğu şey kırık gibi görünüyordu, bazıları ise dokunsanız üzerinize yıkılacak gibiydi.
Taehyung Jungkook kolundan hafifçe tutup lunaparkın bir tarafı kırılmış yerde duran ve diğer tarafının alttan tutan sadece bir tane demir parçası kalmış kapıdan geçerek toprak zeminde ilerlediler.
Etraf aşırı is ve toz kokuyor her yere basışlarında çıkan sesi sanki bu ölü aletler duyuyor onlara bakıyorlardı, pörtlek gözlerle, dikkatle!
Jungkook da bir ölüydü ama ölü evlerden ve mekanlardan buraya ilk geldiğinden beri tırsıyordu.
Taehyung, sıkı sıkı tuttuğu Jungkook'un eline parmaklarını geçırerek daha sıkı tuttu, kafasının kaldırıp Jungkook'a baktığı an Jungkook'un kafası birden bulanmıştı.
"Biliyor musun Kook? Ben önceden hiç bunlara binmedim."
"Yaşarken de mi?"
"Hayır... Beni kimse getirmedi buraya."
Jungkook lunaparkları sevmezdi, bide üstüne burası ölü bir lunaparktı. Lunaparklar onun için ailesinin ondan kurtulma yolu ve arkadaşlarının parası için onu getirdikleri bir çığlık merkezinden başka bir şey değildi ama Taehyung ilk defa geldiğini söylüyordu ve çok tatlı bir şekilde heyecanlı görünüyordu.
Buraya kadar çok hızlı koşmasından belliydi merak ettiği, bu yüzden onu bozmak istemedi. O zaten yeterince yaralı görünüyordu... Bütün vücudu ve ruhuyla...
"Ne yapmak istersin?"