Luke szemszöge
Rohadtul fáj a fejem. Hol a francba vagyok? Homályos minden. Nem tisztán emlékszem vissza. Asszem Jenna volt ott. Igen! Jenna ott volt a házamban. Aztán meg elhozott ide. És leütöttek. Másra már nem emlékszem.
Most valami hideg, pinceszerűségben lehetek. Azon belül meg egy francos cellában. Mi ez a hely? Van itt valaki? Csend van. Még a szívem dobogását is hallom. Felülök. Felhúzom a lábam, előre meredek és megpróbálok tisztán visszaemlékezni.
~Visszaemlékezés~
A szobámban ülök. Nézem a TV-t. Mintha oldalt látnék valamit az ajtó felől. De mikor odanézek nincs ott semmi. Nézem tovább a TV-t. Olyan egy perc múltán valami, vagy valaki lekapcsolja a lámpát. Felülök. Össze-vissza tekingetek, de sehol semmi. Majd a TV kikapcsol. Kikapcsolták. Fölállok. Az ablakhoz megyek és onnan tekintek körbe. De nincs sehol semmi. A légzésem egyre szaporább. Nagyot nyelek. Aztán valaki megszólal:
"Nyugi van Luke. Nem kell pánikolni."
"Ki vagy?" - kérdezem.
"Én vagyok az, Luke! Nem emlékszel rám?" - a hang közvetlenül előttem volt.
Majd a telefonomat megfogja és földhöz vágja. Rátapos párat és arrébb rúgja.
"Mi a fasz?Ezt miért csináltad?" - megint körbenézek. Nem tudom, hogy hol van.
"Hogy semmi kép se tudj segítséget hívni." - szólal meg. Megint előttem van.
Megérinti az arcom. Azonnal hátrahajolok.
"Hagyj békén!" - lépek hátra. Már szinte az üvegen vagyok.
"Még mindig nem tudod, hogy ki vagyok?" - kérdezi. A fejemet rázom. "Mit is mondtál délelőtt? Hölgyem, állok rendelkezésére."
"Jenna?" - kérdezem döbbenten. Nem hiszem el, hogy ő az. Ő nem lehet. Hisz lány! És nem is volt rab. Csak fogoly. Bár az is számíthat, hogy ő szabadított fel mindenkit és ölte meg Ark-ot.
Majd hirtelen megjelenik előttem.
"Jenna? Te... te vagy az?" - dadogok.
" Szia Luke."
~Visszaemlékezés vége~
Ő az. Jenna az Ark-ok utódja. Egy lány. Ez nevetséges! Hisz a lányok gyengék és félnek mint a franc. Én már csak tudom. Annyit öltem már meg. Nem is tudom megszámolni.
Hogy lehet az, hogy nem vettük észre? Mikey miért nem veszi észre? Vele járkál és neki fel se tűnik. Bár ki gondolná, hogy pont Jenna az, akinek meg kell ölnie minket. Jim-mel már végzett. És most én következem.
Miért? Miért pont én, Jenna? Miért nem lehetett volna a következő mondjuk Cal? Az sem lenne jó. Valami jelentéktelen embert nem tudott volna választani? Nem. De itt senki sem jelentéktelen! Itt mindenki volt rab. És a volt rabok erősek. Vannak köztük gyengék is, de én nem abba a csoportba tartozom! Én küzdeni fogok. Nem fogok olyan sorsra jutni mint Jim! Én kitartó és erő vagyok! Nem félek semmitől. Nem félek Jenna-tól!
Jenna szemszöge
Rémálmom volt. Hogyan?
Az egész tök zavaros volt. Nem sokat vettem ki belőle. De eléggé régen játszódott. Valamikor a távoli múltban. Én voltam. És rajtam kívül még két alak. De nem láttam őket tisztán. A hangjuk alapján fiúk voltak. Jóban voltam velük. Mind a kettő szeretett engem. Aztán még zavarosabb lett minden. Sötétség. Sötétség és szenvedés volt mindenütt. És mérhetetlenül nagy fájdalom. Összetört, megsebzett emberek.
ESTÁS LEYENDO
Rémkép (trilógia)
Paranormal"Te nem lehetsz az!" - esik térdre Michael. "Sajnálom. De én vagyok az! Én vagyok az Ark-ok utódja. A világtörténelem legjobb gyílkosa!" "Akkor ez nem szerelem. Ez háború!" - áll fel. "Úgy bizony. A legnagyobb ellenségek vagyunk Michael Clifford!" A...