Op een gegeven moment begin ik hem te kietelen.
Hij loopt weg.
Ik grijp mijn kans en ren speels de trap op.
'Ik ga je pakken hoor' hoor ik Maik nog net de trap op roepen.Zo snel als ik kan ren ik een kamer binnen en sluit de deur achter mij.
Ik draai me om en zie dat ik in zijn slaapkamer sta.
Snel kruip ik onder het deken van zijn tweepersoonsbed en rol mezelf op als een balletje.Na een korte tijd hoor ik de deur open gaan.
'Waar zou ze toch zitten?' Hoor ik Maik zeggen.
Ik begin te giechelen en voordat ik het weet wordt het warme deken van me afgetrokken en springt Maik speels bovenop me.
Dan begint hij me te kietelen.
Hij stopt en begint me te zoenen.Ondertussen ligt hij bovenop mij en voel ik zijn hand voorzichtig onder mijn shirtje gaan.
Hij trekt het voorzichtig ik uit en kriebelt mijn buik zachtjes.
'Weet je het zeker?' Vraagt hij voordat hij iets doet.
'Ja , ik ben alleen bang dat ik het niet goed doe..' Zeg ik aarzelend.
Hij zegt dat ik het nooit fout kan doen en dat hij het meeste werk zal doen.
Ik knik en sluit mijn ogen
.
Zijn lippen nemen plaats in mijn nek, waar ze allemaal kleine kusjes geven en zijn handen glijden zachtjes over mijn rug.
Ik maak mijn rug hol zodat hij makkelijker bij mijn BH kan.
Hij kust me tussen mijn borsten terwijl hij mijn BH voorzichtig losmaakt en uitschuift.
Hij zoent iets verder omlaag en gaat met zijn mond om mijn tepel heen.
Ondertussen trekt hij zijn broek uit en ik mijn korte broekje.
Ik voel zijn hand over mijn onderbroek heen wrijven terwijl hij me weer begint te zoenen.
Ik merk dat ik het superfijn vind en dat ik steeds iets zwaarder ga ademen.
Maik stopt met zoenen en kijkt me aan wanneer ik mijn ogen heb geopend.
'Durf je me af te trekken?' Vraagt hij terwijl zijn wangen rood kleuren van genot.
Ik knik en draai ons om zodat ik op zijn onderbenen zit.
Ik schuif zijn boxer uit en mijn mond valt open.
'Hoe moet dat er ooit inpassen?' Vraag ik geschrokken.
'Met glijmiddel en liefde kom je heel ver.' Zegt Maik lief.
'Maar hij is nu nog half slap, hij word nog groter.' Zegt hij er blozend achteraan.
'Nog groter?!' Zeg ik best hard.
Hij zegt dat het goed komt en dat hij me geen pijn zal doen.
Ik begin hem voorzichtig af te trekken.
'Doe ik het zo goed?' Vraag ik.
'Je doet het perfect' reageert Maik.
Ik ga door en probeer ook voorzichtig zijn penis in mijn mond te stoppen.
Ik hoor dat hij geniet en merk ook dat zijn penis begint te groeien.
'En nu ? ' Vraag ik een beetje ongemakkelijk.
'Nu ben jij aan de beurt om te genieten.' Zegt hij en hij laat me op mijn rug liggen.
Ik voel dat hij nog een beetje in mijn borsten knijpt en ik sluit mijn ogen.
Hij geeft me kusjes vanaf mijn nek, langs mijn borsten naar mijn navel.
Het kriebelt een beetje maar het is wel fijn.Ik merk dat hij mijn onderbroek voorzichtig uitschuift waarna ik zijn warme hand bovenop mijn clitoris voel.
'Maik , doe ik het nog goed?' zeg ik bang.
'Jazeker, maar ontspan je maar, dan is het straks fijner' reageert hij.
Ik ontspan me en sluit mijn ogen weer.
Dan voel ik dat er langzaam een vinger naar binnen glijd.
Wat een heerlijk gevoel.
Hij gaat iets sneller met zijn vinger in en uit me.Na een tijdje ben ik goed nat en pakt hij een condoom uit zijn nachtkastje.
Hij doet hem erom en ik maak me er klaar voor.
Het gaat nu gebeuren, mijn eerste keer seks, doe ik het wel goed genoeg?
Ik laat mijn benen uit elkaar en Maik komt op me liggen.
Hij laat voorzichtig een stukje van zijn stijve penis in me glijden.Ik merk dat ik begin te blozen.
Het voelt zo fijn als hij in en uit me gaat.
Wat ben ik toch blij met hem.
Na een tijdje merk ik dat ik sneller begin te ademen en dat ik een heel fijn gevoel heb , overal in mijn lichaam.
'Oh Maik, ik hou van je!' Roep ik opeens uit het niets.
Ik voel in mijn nek dat ook Maik steeds sneller en zwaarder gaat ademen.
'Ik ook van jou' krijg ik terug.
Na een korte tijd komt het gevoel tot een ontploffing.
Ik kreun het uit van genot en merk dat ook Maik klaar komt.
Hij haalt zijn penis uit me en gooit zijn - nu gevulde - condoom in de prullenbak.
Daarna begint hij me nog een beetje te vingeren.
'Ah Maik nee, hou op' Zeg ik terwijl ik nog een beetje na geniet.
'Heb ik het goed gedaan? ' Vraag ik erachteraan.
'Perfect schatje, net zoals altijd!' zegt hij nog blozend van de seks.
We kroelen nog een beetje na en ik besluit me aan te kleden.
Hij ziet dat ik naar mijn bh zoek en begint zichzelf ook aan te kleden.
- Wat een liefde! Of gebruikt Maik haar gewoon voor seks?
Wat denk jij?!