Ik hoor twee stemmen en die van Maik.
Waarom versta ik nu niet wat ze zeggen?
Na een tijdje hoor ik de deur weer sluiten.
'Kom maar weer, ze zijn weg' Hoor ik Maik mijn richting in roepen.
Ik loop terug naar de hal en zie dat hij een grote mand in zijn handen heeft, gevuld met allemaal lekkere dingen.
'Dat waren mijn buren' Zegt hij wanneer hij de zware mand op de grond zet.
'Oh gelukkig' Zeg ik opgelucht.
Hij komt naar me toe gelopen.
'Waar waren we gebleven?' Zegt hij en hij doet alsof hij overdreven moet nadenken.
'Ohja hier' en hij kust me weer.
Ik moet op mijn tenen staan om erbij te kunnen.
Na een korte tijd zo te hebben gestaan legt hij een hand in mijn nek.
'Je bent echt geweldig' zegt hij terwijl zijn ogen schitteren.
Hij tilt me op en ik sla mijn benen om zijn middel heen.
We gaan van kussen langzaam over in teder zoenen.
Ik voel zijn warme handen over mijn rug gaan waardoor ik weet dat ik ook iets moet doen.
Ik haal mijn handen door zijn korte zachte haar .
Op een gegeven moment voel ik dat hij loopt en open ik mijn ogen.
We staan bij een tafel en hij laat me voorzichtig zakken zodat ik op de tafel zit.
Ik laat mijn benen om zijn middel los, en hij komt er tussen in staan.
Hij legt zijn beide handen in mijn nek en ik voel dat er een hand naar mijn borsten toe glijd en erin knijpt.
Doordat ik schrik deins ik een beetje achteruit.
'Wat doe je ?' Vraag ik geschrokken.'Sorry ik ben gewoon in de mood.
Ik begrijp als je het nog niet wilt, ik ben ouder dan je en ik had dit best kunnen verwachten' zegt hij wanneer hij terug uit loopt.
'Ben je gek? Je bent super , en ik wil juist een relatie met een oudere man, dus ook ik kon dit verwachten. Ik schrok gewoon omdat.. ' Ik stop aarzelend.
'Omdat?' Vraagt Maik nieuwsgierig.
'Ik het nog nooit gedaan heb...' komt zachtjes uit mijn mond.
'We kunnen er ook nog even mee wachten, ik begrijp het best.'
'Ik weet het niet...' Aarzel ik.
'Wil je dan wel mijn vriendin zijn?' Vraagt hij terwijl zijn wangen langzaam rood kleuren.
'Ik wil het wel, maar het kan en mag niet... Het is een onmogelijke liefde.' Zeg ik droevig.
'Het is niet onmogelijk, wij samen , wij maken het mogelijk, wij maken alles mogelijk! ' Zegt Maik vol overtuiging en geeft me met zijn zachte lippen een kusje op mijn voorhoofd.
'Dan noem mij maar voortaan Mevrouw Couvert!' lach ik.
Ik sla mijn armen om zijn nek en zeg dat ik van hem hou.
We beginnen hevig te zoenen , en ik hoor het vuurwerk toenemen.
Dit gevoel kan ik niet missen, het vuurwerk op de achtergrond, mij in de sterke armen van Maik, zijn zachte lippen op de mijne gedrukt. Is dit nu echte liefde?
Blijft dit echte liefde? En wat als mensen erachter komen? Krijg ik dan problemen ? Of nog erger , Maik ? Ik zal er alles aan doen om te zorgen dat hij geen problemen krijgt.
Ik word wakker uit mijn gedachten wanneer Maik stopt met zoenen om zijn shirt uit te trekken.
We zoenen al snel weer verder. Ik voel voorzichtig over zijn buik heen.
Oh my god, hij heeft een sixpack!
Ik ga per ongeluk iets te ver omlaag en voel dan een bobbel.
Ondanks dat ik schrik blijf ik doorgaan met het zoenen.
Doordat ik met mijn mond tegen de zijne ben gedrukt voel ik dat hij erom moet lachen. Hij heeft vast gemerkt dat ik schrok van die .. bult.
Zo blijven we nog even zitten.