Even tussendoor...

77 5 6
                                    

Hee lieve lezers!

Ik hoop dat jullie het nog steeds een leuk boek vinden!
Ik heb alleen 1 ding, we zijn nu bij hoofdstuk 18.
En ik heb nog veel meer dingen die erin komen, dus het wordt uiteindelijk 1 heel lang verhaal.
Dus ik hoop dat jullie het blijven lezen en samen met mij de liefde van de ik persoon en Maik Couvert zien opbloeien.
Ik ben benieuwd wat jullie hiervan vinden want het wordt nog spannend!


Dan heb ik nog iets..
Het kan zijn dat er in de komende hoofdstukken wat scenes inkomen die niet voor iedere leeftijd geschikt zijn.
Het blijft gewoon een boek dat iedereen mag lezen het is niet zoals 50 shades of grey.
Maar let wel op als je hier niet goed tegen kan of nog erg jong bent.

En dan heb ik een vraagje aan jullie!
Ik wil er heel graag een nieuw personage bij die voor wat ruzie enzo zorgt.
Alleen kan ik zelf niet op iets perfects komen!
Laat in een reactie hieronder weten wie of wat jij denkt dat erin MOET komen!

En als laatste,
Ik zou het zo fijn vinden als ik een reactie zal krijgen op een bepaald hoofdstuk!
Dat geeft mij het idee dat ik nog even moet doorgaan!
Dus vindt je een hoofdstuk spannend, of heb je een vraag aan een van de hoofd personen?
Zet een reactie onderin en ik reageer zo snel mogelijk!

De onmogelijke liefde.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu