bij het zwembad

403 15 2
                                    

we waren aangekomen bij een buitenzwembad een half uur rijden van huis. ik kende het bad niet ik was benieuwd maar schaamde me dood ik was veel te dik voor een bikini. waarom moest ik perse mee met Thomas. nou ja het zou vast wel leuk worden. 'waar zit jij toch met je gedachten' vroeg Thomas me. 'ik weet het niet, ben ik niet te dik voor een bikibi?' 'nee ben je mal, helemaal niet.' antwoorde hij. 'oke?!' voegde hij er nog aan toe


'Rosaa, kom het is keigaaf hier in het bad.' zeiden de vienden van Thomas. 'kom je ook?' vroeg ik aan hem. 'nee ik kom zo ga maar vast.' zei Thomas. ik ging er mee in en rende naar het zwembad en plonste in het water. ik voelde me net een  klein kind. maar ook naar tegelijk. ik voelde mjin buik helemaal flubberen.  de vrienden van Thomas waren echt super tof tegen me en zeiden dat ik een mooie bikini aan had. ze waren druk aan het praten maar ik hoorde amper wat ze zeiden, ik keek naar Thomas die aan het bellen was. er spookte van alles door mijn hoofd. met wie was hij aan hte bellen? zou het over mij gaan? waarom kijkt hij bezorgt? dat soort vragen. 


ik liep naar Thomas toe. 'heey schat nu al terug?' vroeg hij. 'ja ik wou graag bij jou zijn.' zei ik tegen hem. hij begon me te zoenen. de vrienden van Thomas kwamen er aan en riepen 'awhh wat lief' ik moest lachen. we stopten met zoenen en pakte onze spullen bij elkaar. we gingen nog even ergens anders heen zei Thomas. 'oh waar heen dan?' vroeg ik  nieuwschierig ' dat zie je zo wel beauty' zei hij en we liepen naar de auto van de vriend van Thomas. het was heel gezellig geworden.

strijd tegen Anorexia!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu