Ik reed met Thomas zijn staat in. Ik was best zenuwachtig want nadat ik in de kiniek gekomen ben heb ik zijn ouders niet meer gezien.
Thomas parkeerde zijn auto en liep naar binnen. Ik liep met hem mee. De ouders van Thomas kwamen gelijk op me afgelopen en vroegen hoe het met me ging. ' het gaat wel goed met me.' Antwoorde ik naar waarheid. Want nadat ik 'ziek' werd heb ik me nog niet zo goed gevoeld.
We gingen naar boven toe om Thomas' zijn spullen te pakken. Maar de spullen kwamen wel
Zei hij. Ik kon niet reageren wamt toen voelde ik zijn zachte lippen op de mijne.We stonden misschien wel een kwartier te zoenen, tot ik me terug trok en zei 'laten we je spullen maar pakken.' 'Slim iedee beauty' antwoorde hij en hij pakte zijn spullen.
We stapten weer in de auto het was al laat we hebben ook wat gedronken bij Thomas. We reden mij straat in. Er stond een hele grote ballonnen poort met ROSA er boven voor de deur. Ik werd helemaal rood. Thomas zag het en zei. Don't be shy bby' en deed de deur voor me open.
Binnen werd er muziek gedraait van mijn favo band. Ik was helemaal blij. Thomas zag dat ik blij was en zei. 'Lieverd, dit feest is voor jou. Omdat je de Anorexia overwonnen hebt.
Ik kreeg van mama en Thomas nog een cadeau. Een nieuwe mobiel van mama en een prachtige ketting met aan de ene kant Rosa en de andere kant Thomas. Thomas heeft de zelfde en deed de ketting bij me om. Ik deed de ketting bij hem om.
de familie kwam al snel en in kreeg een blindenbril op. ik zag echt helemaal niks. ik werd naar buiten gebracht. waar ik op een bank werd gezet wat ik heel vreemd vond want we hebben helemaal geen bank in de achertuin.
Ik voelde dat iemand mijn bril afdeed en ik kon weer kijken. Ik zat op een grote bank met veel kussens. Maar ook met een papiertje.
Lieve Rosa.
Deze bank komt op jou kamer.
Omdar je zo waanzinnig je vest hebt gedaan de afgelopen tijd. Het is een moeilijke periode geweest. Daar om dit cadeau. Liefs iedereen die hier is.Ik kreeg de tranen in mijn ogen. Ze hebben gewoon iets duurs voor mij gehaald.
Ik liep naar mijn kamer. Thomas liep me achter na. Ik was dood op van het feest. De mannen hadden mijn bank op de kamer gezet. Ik ben er echt heel blij mee.
We gingen maar slapen. We poetsten onze tanden en gingen liggen. Wat een prachtige dag!
JE LEEST
strijd tegen Anorexia!
Teen FictionRosa is een meisje van 15 jaar. ze heeft een vriendje, hij heet Thomas. Rosa heeft alleen 1 probleem ze heeft anorexia. als dit bekend is bij Thomas gaan ze er samen iets aan doen om Rosa te helpen uit de anorexia.