𝗟𝗶𝘃 : Jedan od vaših otrova je poslat na adresu pod prezimenom Palas.
𝗕𝗲𝗹𝗶𝗻𝗱𝗮 : Malariče?!
𝗠𝗮𝗹𝗮𝗿𝗶𝗸 : Nikada ne bih odobrio trovanje za Kastora. Sigurno je neko prihvatio zahtev umesto mene.
𝗟𝗶𝘃 : Obično pratim listu žrtava. To mi je zapalo za oko.
𝗕𝗲𝗹𝗶𝗻𝗱𝗮 : Hvala ti!Otišla sam nazad kod ostalih, rekla bih da su svi tu, sedeli su na kauču sa okupiranom pažnjom.
𝗕𝗲𝗹𝗶𝗻𝗱𝗮 : Ljudi.
Bili su zauzeti međusobnim pričama i nisu me ni primetili.
𝗕𝗲𝗹𝗶𝗻𝗱𝗮 : Pažnja!
𝗟𝗶𝘃 : *prilazi* Dečurlija. *viče* Rekla je da se stišate!Volela bih da je češće ovde. Nastupila je nagla tišina i svi su se okrenuli ka nama.
𝗕𝗲𝗹𝗶𝗻𝗱𝗮 : Hvala! Da li je neko od vas odobravao zahteve za trovanje u...
𝗟𝗶𝘃 : Protekla dva dana.
𝗘𝗱𝗿𝗶𝗸 : *podiže ruku* Ja sam!
𝗕𝗲𝗹𝗶𝗻𝗱𝗮 : Zašto?!
𝗔𝗹𝗲𝗸 : Zato što nam je to posao kada Malarik zabušava.
𝗕𝗲𝗹𝗶𝗻𝗱𝗮 : Sećaš li se roka za Palas?
𝗘𝗱𝗿𝗶𝗸 : Uf...mislim da je...
𝗞𝗼𝗲𝗻 : Albert je otišao da obavi to pre oko pola sata.
𝗕𝗲𝗹𝗶𝗻𝗱𝗮 : Koja je Adresa?!
𝗟𝗶𝘃 : Nepromenjena je. Ona gde su živeli dok si ti bila mala.
𝗕𝗲𝗹𝗶𝗻𝗱𝗮 : Ma zašto ti to sve znaš?!
𝗟𝗶𝘃 : Malarik mi je ispričao.
𝗕𝗲𝗹𝗶𝗻𝗱𝗮 : Hajat, treba mi prevoz. Tobias, spremi mi opremu i ostavi je na ulazu.
𝗧𝗼𝗯𝗶𝗮𝘀 : *klima glavom*
𝗔𝘀𝘁𝗿𝗮 : Mislila sam da mrziš Kastora.
𝗕𝗲𝗹𝗶𝗻𝗱𝗮 : Ne želim da umre dok ne dokažem da je kriv, nakon toga ga želim lično mučiti do smrti.••𖧹••𖧹••𖧹••𖧹dolazni poziv𖧹•
𝗕𝗲𝗹𝗶𝗻𝗱𝗮 : *javlja se* Halo?
𝙈𝙖𝙡𝙠𝙤𝙢 : 𝘗𝘰𝘴𝘶𝘮𝘯𝘫𝘢𝘭𝘪 𝘴𝘶 𝘥𝘢 𝘴𝘮𝘰 𝘫𝘰𝘴̌ 𝘶𝘷𝘦𝘬 𝘻𝘢𝘫𝘦𝘥𝘯𝘰 𝘫𝘦𝘳 𝘯𝘢𝘴 𝘫𝘦 𝘥𝘰𝘮𝘢𝘳 𝘷𝘪𝘥𝘦𝘰 𝘱𝘳𝘦 𝘰𝘬𝘰 𝘯𝘦𝘥𝘦𝘭𝘫𝘶 𝘥𝘢𝘯𝘢. 𝘔𝘰𝘳𝘢𝘮𝘰 𝘳𝘢𝘴𝘬𝘪𝘯𝘶𝘵𝘪 𝘻𝘷𝘢𝘯𝘪𝘤̌𝘯𝘰 𝘢𝘬𝘰 𝘮𝘪𝘴𝘭𝘪𝘮𝘰 𝘥𝘢 𝘯𝘢𝘮 𝘴𝘷𝘦 𝘰𝘷𝘰 𝘶𝘴𝘱𝘦.
𝗕𝗲𝗹𝗶𝗻𝗱𝗮 : A-ali-
𝙈𝙖𝙡𝙠𝙤𝙢 : 𝘡𝘢 𝘷𝘢𝘴̌𝘦 𝘥𝘰𝘣𝘳𝘰. 𝘕𝘦𝘮𝘰𝘫 𝘮𝘦 𝘷𝘪𝘴̌𝘦 𝘻𝘷𝘢𝘵𝘪, 𝘰𝘴𝘵𝘢𝘤́𝘶 𝘶 𝘬𝘰𝘯𝘵𝘢𝘬𝘵𝘶 𝘴𝘢 𝘝𝘢𝘭𝘪𝘰𝘯𝘰𝘮 𝘢𝘬𝘰 𝘯𝘦𝘴̌𝘵𝘰 𝘴𝘢𝘻𝘯𝘢𝘮. *prekida poziv*
𝗔𝘀𝘁𝗿𝗮 : Bela?
𝗕𝗲𝗹𝗶𝗻𝗱𝗮 : Ostavio me je kako bi nam uspeo plan...N-nemam vremena za ovo.Izašla sam ispred, na glavni ulaz, gde me je, u kolima, čekao Hajat sa opremom.
Malkom... nije morao ovo ovako uraditi, mogli smo se kriti. Kako bi Pirit uopšte znao?𝗕𝗲𝗹𝗶𝗻𝗱𝗮 : *ulazi u kola* Budi brz, nemamo vremena.
𝗛𝗮𝗷𝗮𝘁 : Nikada te nisam video ovako uspaničenu.𖧹
Kastor i ja smo odrasli zajedno, u toj ulici. Sada ta ulica ima svega par stanova koji su u funkciji.
Svaki dan smo provodili zajedno, sa još par prijatelja ili sami sa njegovim psom bez obzira na to što smo se sve vreme svađali.
Jedno veče bi se razišli ljuti, a već sledećeg dana bi me čekao ispred prilaza.Nakon požara i eksplozije, nisam ga viđala danima. Njegov brat mi je rekao da me izbegava i da bi najbolje bilo da se udaljimo. Viđali smo se, ali smo jedno pored drugog prolazili kao potpuni stranci. Od tada ga nisam videla pune dve godine, znala sam da radi u Piritu jer sam slučajno načula jednom prilikom dok sam razgovarala sa glavim urednikom, prošlog meseca.
YOU ARE READING
Belatriks
ActionDa smo hteli, mogli smo biti savršen balans između lepote i pakla, ali moj haos se nije pronašao u njegovom miru. Pre četiri godine desio se susret koji mi je potpuno promenio način života, a moj život stavio na kocku. Kišovito jesenje veče. Zgrade...