Zbog svega što se desilo sam izgubila pojam o vremenu i propustila još koju nedelju. Novi broj Pirita se samo približava, a mi još uvek stojimo u mestu.
Bila sam u laboratoriji pre posla dok smo izvlačili otrov iz zmija koje čuvamo.
Morten je danas posebno nervozan, ruke mu drhte i lice mu je rumeno.
𝗕𝗲𝗹𝗶𝗻𝗱𝗮 : Kako si?
𝗠𝗼𝗿𝘁𝗲𝗻 : *smeje se* Adrenalin.
𝗕𝗲𝗹𝗶𝗻𝗱𝗮 : Nešto se desilo?
𝗠𝗼𝗿𝘁𝗲𝗻 : Nešto će se desiti.
𝗕𝗲𝗹𝗶𝗻𝗱𝗮 : Šta to?
𝗠𝗼𝗿𝘁𝗲𝗻 : Jedva čekam zeleno svetlo da ti kažem. Za sada, ne mogu.
𝗕𝗲𝗹𝗶𝗻𝗱𝗮 : Imaš slobodu izbora. Nadam se da je sve u redu.
𝗠𝗼𝗿𝘁𝗲𝗻 : Obećavam.
𝗕𝗲𝗹𝗶𝗻𝗱𝗮 : *prazni špric* Tako! Sada bih trebala da krenem kod Benera. Bliži nam se snimanje, a nismo pročešljali par scena.
𝗠𝗼𝗿𝘁𝗲𝗻 : Voleo bih da dođem na snimanje jednom.
𝗕𝗲𝗹𝗶𝗻𝗱𝗮 : Dogovoreno! Nego; Znaš li gde je Malarik?
𝗠𝗼𝗿𝘁𝗲𝗻 : Na groblju... kod Liv.
𝗕𝗲𝗹𝗶𝗻𝗱𝗮 : Nisi želeo otići sa njim?
𝗠𝗼𝗿𝘁𝗲𝗻 : Ne.Iz majice je izvukao privezak zakačen za ogrlicu, malenu bočicu sa crvenom tečnošću.
𝗠𝗼𝗿𝘁𝗲𝗻 : Njena krv je unutra. Ne treba mi groblje. Napravili smo ovo jedno drugom još odavno.
Način, tip, forma ljubavi za kojom sam žudela, a sa njim sam shvatila koliki je to suicid.
𝗠𝗼𝗿𝘁𝗲𝗻 : Nemoj da kasniš. Nije ,,profesionalno". *smeje se*
𝗕𝗲𝗹𝗶𝗻𝗱𝗮 : Da, da. Hvala ti što imitiraš moje kolege sada.
𝗠𝗼𝗿𝘁𝗲𝗻 : Vidimo se.
𝗕𝗲𝗹𝗶𝗻𝗱𝗮 : Vidimo se!To što su oni imali ne mogu porediti sa bilo čim na ovom svetu. Mislim da uopšte nije fer to što mu je oduzeta.
•|Kɪʀᴋᴇɢᴀᴛᴀ 19A - Sᴀʟᴀ|•
𝗕𝗲𝗹𝗶𝗻𝗱𝗮 : Izvinite što kasnim!
Nema nikoga osim Kastora i Benera...
𝗞𝗮𝘀𝘁𝗼𝗿 : Proba počinje tek za pola sata...
𝗕𝗲𝗹𝗶𝗻𝗱𝗮 : A! Zaboravila sam! Pa zašto si ti sada ovde? Bener je oženjen.
𝗞𝗮𝘀𝘁𝗼𝗿 : Ma?! Došao sam ovde jer...
| Ne mogu o tome, pretpostavljam. |
𝗥𝗶𝗮𝗻 : Nemoj da ga provociraš. Došao je ranije kako ne bi bio kod kuće.
𝗕𝗲𝗹𝗶𝗻𝗱𝗮 : Samo sam se šalila.
𝗥𝗶𝗮𝗻 : Doneću vam kafu, dok ostali ne dođu.Kastor je seo na klupu, zurio u telefon, potpuno zbunjeno. Rukom mi je pokazao da sednem pored njega, nakon čega mi je primakao telefon koji je pokazivao intiman snimak Malkoma i meni nepoznate žene, sa sigurnosnih kamera kancelarije.
𝗕𝗲𝗹𝗶𝗻𝗱𝗮 : Ne razumem..?
𝗞𝗮𝘀𝘁𝗼𝗿 : Imam kamere povezane sa telefonom. Ovo rade u mojoj kancelariji. Tvoj momak i moja... devojka. *gasi telefon*
𝗕𝗲𝗹𝗶𝗻𝗱𝗮 : Malkom i ja svakako nismo zajedno... Vidim i zašto.Za razliku od mene, Kastor se glasno smejao.
𝗞𝗮𝘀𝘁𝗼𝗿 : Konačno ću biti slobodan!
Film na Mandarinskom, toliko sam razumela.
𝗞𝗮𝘀𝘁𝗼𝗿 : Ja... Žao mi je...
𝗕𝗲𝗹𝗶𝗻𝗱𝗮 : Zašto? To je tvoja devojka, žena, šta god.
𝗞𝗮𝘀𝘁𝗼𝗿 : Pa sa ovim snimkom više neće biti.Ponaša se kao da je osvojio lutriju, a ne kao da je upravo prevaren.
Nisam uspela razmišljati o Malkomu, od Kastorovog silnog uzbuđenja.𝗞𝗮𝘀𝘁𝗼𝗿 : Belinda, oprosti mi za ovo.
YOU ARE READING
Belatriks
ActionDa smo hteli, mogli smo biti savršen balans između lepote i pakla, ali moj haos se nije pronašao u njegovom miru. Pre četiri godine desio se susret koji mi je potpuno promenio način života, a moj život stavio na kocku. Kišovito jesenje veče. Zgrade...