𖧹|Vᴀʟɪᴏɴ|𖧹
𝗕𝗲𝗹𝗶𝗻𝗱𝗮 : Ako se sećaš datuma kada je rođena, možeš je pronaći.
Dala sam mu fascilku na koju sam pronašla. Potpuno zbunjeno je pretraživao spisak i datume dok nije rukom prešao ispod oka.
𝗠𝗮𝗹𝗮𝗿𝗶𝗸 : *čita* Rubi Rozalin. Ne zvuči mi poznato. *smeje se* Hvala ti.
Zadržava suze. Seo je na pod, naslanjajući se na zid, nakon što me je snažno zagrlio.
𝗕𝗲𝗹𝗶𝗻𝗱𝗮 : Ovo je razlog za osvetu sa Kastorovom ulogom.
𝗠𝗮𝗹𝗮𝗿𝗶𝗸 : Bio je, ali Bener smatra da je Kastor dosta talentovaniji od tebe. Mogu ga otpustiti, ako si toliko sujetna?
𝗕𝗲𝗹𝗶𝗻𝗱𝗮 : Pozivaš se na moju profesionalnost. Kastor ostaje.
𝗠𝗮𝗹𝗮𝗿𝗶𝗸 : Oprosti, ja... Donela si mi ovo i zahvalan sam ti, a ja tebi opet moram preneti loše vesti.
𝗕𝗲𝗹𝗶𝗻𝗱𝗮 : Pucaj, već sam navikla.
𝗠𝗮𝗹𝗮𝗿𝗶𝗸 : Čuo sam se sa Malkomom.
𝗕𝗲𝗹𝗶𝗻𝗱𝗮 : Kastor je kriv?!
𝗠𝗮𝗹𝗮𝗿𝗶𝗸 : Ne znam, još uvek nije saznao.
𝗕𝗲𝗹𝗶𝗻𝗱𝗮 : Zašto me onda obaveštavaš?
𝗠𝗮𝗹𝗮𝗿𝗶𝗸 : Rekao mi je da je završio sa tobom, trajno, ne samo dok ovo traje i da radi za nas samo zbog novca.
𝗕𝗲𝗹𝗶𝗻𝗱𝗮 : Hvala mu što je direktan i što je imao smelosti da mi to kaže u lice!
𝗠𝗮𝗹𝗮𝗿𝗶𝗸 : Belinda-
𝗕𝗲𝗹𝗶𝗻𝗱𝗮 : Ko još raskida preko telefona?!
𝗠𝗮𝗹𝗮𝗿𝗶𝗸 : Hajde, hajde, imaš punu kompaniju, možeš da biraš momka. Osim Mortena i Alfreda, sviđaš se svima.
𝗕𝗲𝗹𝗶𝗻𝗱𝗮 : Ne treba mi dečko! Navikla sam na Malkoma...
𝗠𝗮𝗹𝗮𝗿𝗶𝗸 : Makar će Astra biti srećna!
𝗕𝗲𝗹𝗶𝗻𝗱𝗮 : Astra je presrećna kad spavaš sa Haili.
𝗠𝗮𝗹𝗮𝗿𝗶𝗸 : Ne spavam sa Haili.
𝗕𝗲𝗹𝗶𝗻𝗱𝗮 : Uvek ide sa tobom u sobu.
𝗠𝗮𝗹𝗮𝗿𝗶𝗸 : Spava pored mene, ne sa mnom.𖧹|Kᴀʟᴄɪᴛ|𖧹
𝗔𝗻𝗴𝘂𝘀 : Ne možemo doći do informacija o tome ko prikuplja materijal, ali smo uspeli ući u sistem.
𝗗𝗲𝗹𝗶𝗻 : Tako možemo videti podatke koje trenutno imaju, ne možete sprečiti da budu objavljeni, ali ako pronađete osobu koja vas špijunira, sprečićete da se to nastavi.
𝗔𝘀𝘁𝗿𝗮 : Da čujem izveštaj trenutnih podataka.
𝗔𝗻𝗴𝘂𝘀 : Opasna ti ova mala, a?
𝗗𝗲𝗹𝗶𝗻 : *smeje se* Naravno, ovo su teze. *čita* ,,Belinda Vesta i Valion". Nemaju lokaciju, ali imaju informacije o broju zaposlenih, za sada.
𝗔𝘀𝘁𝗿𝗮 : Nisam razumela.
𝗗𝗲𝗹𝗶𝗻 : Ovo treba biti objavljeno prvog u mesecu. *čita* ,,Anonimni posao Belinde Vesta vezuje se za tajnu kompaniju pod prezimenom Valion, sa preko sto zaposlenih. Detaljnije u narednom broju, ostanite preplaćeni."
𝗔𝘀𝘁𝗿𝗮 : Dobro...Rekli su svašta i ništa. Zar ne možeš da im obrišeš sve iz sistema?
𝗗𝗲𝗹𝗶𝗻 : I ovo što sam uradio je samo po sebi dovoljno ilegalno...
𝗔𝘀𝘁𝗿𝗮 : *daje mu kameru* Hvala ti puno. Ovde imate dokaz o Loganu.
𝗗𝗲𝗹𝗶𝗻 : Žao mi je što si prošla kroz to.
𝗔𝘀𝘁𝗿𝗮 : Hej, moram da ostavim prošlost iza sebe, zato to ostavljam vama. Sada moram otići u Valion.
𝗔𝗻𝗴𝘂𝘀 : Delin, odvezi devojku, neće pored tebe živog da plaća taksi, valjda?
𝗗𝗲𝗹𝗶𝗻 : Nema problema, hajde.
𝗔𝘀𝘁𝗿𝗮 :
| Delina sam upoznala preko Liv, bio je u Valionu bezbroj puta, ali nije upoznao Malarika. |𖧹|Gᴀsᴛᴇɴᴘᴀʀᴋᴇɴ|𖧹
𝗙𝗶𝗻 : O čemu si htela da pričamo?
𝗘𝗹𝗶𝗻 :
| Vara me već nekoliko meseci, nisam imala pojma sve dok mi se njegova ljubavnica nije obratila.
Uzela sam nam po čašu limunade koja se prodavala u blizini parka i seli smo na klupu.
Otkupila sam tabletu pod nazivom Di Ti nula koju sam sipala u njegovu čašu. |
-Pričala sam sa Evom.
𝗙𝗶𝗻 : *pije* Ne znam o čemu pričaš.
𝗘𝗹𝗶𝗻 : Znaš. U suprotnom bi rekao "I?" ili "nastavi" nešto tog tipa. A ja još ništa nisam ni rekla.
𝗙𝗶𝗻 : Laže te.
𝗘𝗹𝗶𝗻 : Čak ni ne znaš šta mi je rekla.
| Otrovu je trebalo malo da počne da deluje. Čim sam ga videla da krvari, vrištala sam kako bih dobila pažnju stranaca i sumnju skinula sa sebe.
Dakle, ovaj otrov prouzrokuje nepoznatu zmijsku bolest od koje grad umire. |
YOU ARE READING
Belatriks
ActionDa smo hteli, mogli smo biti savršen balans između lepote i pakla, ali moj haos se nije pronašao u njegovom miru. Pre četiri godine desio se susret koji mi je potpuno promenio način života, a moj život stavio na kocku. Kišovito jesenje veče. Zgrade...