𝗟𝗼𝗿𝗲𝗹𝗮𝗶 : Trudna sam...
𝗞𝗮𝘀𝘁𝗼𝗿 : Ti si... Šta?! Koji đavo?!𖧹|Vᴀʟɪᴏɴ|𖧹
,,Zašto bih te saslušao?! Ti si ta koja me je naterala na sve to. Nisam želeo imati išta sa tobom!"
𝗕𝗲𝗹𝗶𝗻𝗱𝗮 : Ugasi to!
𝗠𝗮𝗹𝗮𝗿𝗶𝗸 : Ššš. Već mi je rekao kakva je situacija. Želim da čujem to.Zakačio mu je bubicu kako bi ga prisluškivao, ne iz loše namere, već iz radoznalosti, ali ovo je zloupotreba privatnosti.
Otrčala sam do podruma i okrenula prekidač kako bih isključila struju i signal u čitavom objektu.𖧹|Sᴛᴀɴ Pᴀʟᴀs|𖧹
𝗞𝗮𝘀𝘁𝗼𝗿 : Na sve to si rekla da si na tabletama!
𝗟𝗼𝗿𝗲𝗹𝗮𝗶 : Ne možeš nas ostaviti...
𝗞𝗮𝘀𝘁𝗼𝗿 : Ali ja ovo uopšte nisam želeo!
𝗟𝗼𝗿𝗲𝗹𝗮𝗶 : Ne možeš reći da sam samo ja kriva.
𝗞𝗮𝘀𝘁𝗼𝗿 : Ti si me primoravala na čitavu vezu...
𝗟𝗼𝗿𝗲𝗹𝗮𝗶 : Ne brini, biće nam odlično!
𝗞𝗮𝘀𝘁𝗼𝗿 : Kako da znam da nije od ovog momka sa snimka?
𝗟𝗼𝗿𝗲𝗹𝗮𝗶 : Jer sam treći mesec. On je došao pre mesec dana.
𝗞𝗮𝘀𝘁𝗼𝗿 : Divno...
𝗟𝗼𝗿𝗲𝗹𝗮𝗶 : Ne brini se.
𝗞𝗮𝘀𝘁𝗼𝗿 : Moram na probu. Nemoj me zvati. *izlazi*𖧹|Kɪʀᴋᴇɢᴀᴛᴀ 19A - Sᴀʟᴀ|𖧹
Bio je potpuno... baš onakav kakva sam ja bila kada je neko ušao u Valion i iza sebe ostavio Pierovo telo.
Ne želim se mešati, trebao je potražiti pomoć na vreme, ali nosim deo krivice zbog Malarikovog prisluškivanja.𝗥𝗶𝗮𝗻 : Palas, u redu si?
𝗕𝗲𝗹𝗶𝗻𝗱𝗮 : Kada sam ja takva, samo sam neprofesionalna, a njega pitaš kako je?!
𝗞𝗮𝘀𝘁𝗼𝗿 : Idem se umiti i obećavam, biću bolji. *odlazi u toalet*
| Morao bih da zaboravim na to, makar dok sam ovde. Da sam, prvoj devojci koju sam voleo, to tada rekao, verovatno ne bih imao ni jedan jedini problem u životu. |
*umiva se*Zavidna samokontrola. Zapravo, zaista se potrudio da prikrije osećanja i ostavi ih po strani kako bi proba prošla lakše.
Kada smo završili, sačekao me je kako bi zajedno izašli. Pretpostavljam da želi da priča sa mnom, ali mu ne mogu reći za ono što je Malarik uradio.
𝗞𝗮𝘀𝘁𝗼𝗿 : Čeka te Hajat?
𝗕𝗲𝗹𝗶𝗻𝗱𝗮 : Ne, idem kući.
𝗞𝗮𝘀𝘁𝗼𝗿 : Idemo istim putem.
𝗕𝗲𝗹𝗶𝗻𝗱𝗮 : Svejedno. Nego, kako je prošla ucena te žene?
𝗞𝗮𝘀𝘁𝗼𝗿 : *smeje se* Ti baš znaš šta da kažeš, ne?
𝗕𝗲𝗹𝗶𝗻𝗱𝗮 : Nešto se desilo? Videla sam tvoje ponašanje na probi.
𝗞𝗮𝘀𝘁𝗼𝗿 : Nije prošlo po planu. Ostaću sa njom.
𝗕𝗲𝗹𝗶𝗻𝗱𝗮 : Posle svega?
𝗞𝗮𝘀𝘁𝗼𝗿 : Trudna je.Glas mu savršeno podrhtava.
𝗕𝗲𝗹𝗶𝗻𝗱𝗮 : Pretpostavljam da ne želiš da ti čestitam?
𝗞𝗮𝘀𝘁𝗼𝗿 : Haha, ni najmanje.
𝗕𝗲𝗹𝗶𝗻𝗱𝗮 : Znaš, dete može odrasti i sa razdvojenim roditeljima. Ti si to najbolje naučio.
𝗞𝗮𝘀𝘁𝗼𝗿 : Nisam takav čovek, Linda.
𝗕𝗲𝗹𝗶𝗻𝗱𝗮 : Ali nisi ti kriv.
𝗞𝗮𝘀𝘁𝗼𝗿 : Pretpostavljam da sam trebao drugačije da živim dok sam imao prilike. Sve što mi se dešava, tako je jer sam sam sebe uvalio u to.Nisam znala šta reći. Ne želim da mu otežavam, pa sam samo ćutala. Rekla bih da mu nije smetalo.
𝗞𝗮𝘀𝘁𝗼𝗿 : Biću iskren, mnogo mi je lakše kada pričam sa tobom o tome. Hvala ti.
YOU ARE READING
Belatriks
ActionDa smo hteli, mogli smo biti savršen balans između lepote i pakla, ali moj haos se nije pronašao u njegovom miru. Pre četiri godine desio se susret koji mi je potpuno promenio način života, a moj život stavio na kocku. Kišovito jesenje veče. Zgrade...