10. DÍVKA V MASCE

448 20 4
                                    

Petr o tom ještě nějakou dobu přemýšlel a nakonec se rozhodl. K Viky opravdu cítil něco, co neměl a to nemluvil o Lady X. Byl zasnoubený s Markétou, takto to opravdu dál nešlo. Petr byl čestný člověk a nechtěl nikoho tahat za nos. Viky měla další trable s Ovčíkem, takže s ní častokrát mluvil o různých alternativách a pomáhal jí, jak se dalo. Markétě se to samozřejmě nelíbilo, ale jak řekl tehdy u snídaně. Jestli chce být jeho žena, bude si muset zvyknout na to, že nebude skákat, jak ona píská a bude se rozhodovat sám za sebe, komu pomoci a komu ne. A Viky si pomoc zasloužila. Břéťa měl pravdu, už měla za sebou hodně svinstva a potřebovala konečně někoho z lepších míst, kdo se jí zastane. Petr přemýšlel, co dělat, aby se mohl sejít s Lady X, Markéta si ho pořád hlídala, takže to musel nějak vymyslet. A tak jednou večer odešel do baru a ještě se pojistil, že nebude mít Markéta jinou možnost, než zůstat doma s dětmi. Když dorazili na místo a objednali si, netrvalo dlouho a Lady X se objevila na scéně. Začala zpívat a Petr byl jako vždy unesený jejím vystoupení, ať už zpívala česky nebo anglicky, pomalou nebo rychlou písničku, byla prostě neuvěřitelná. Když noc trochu postoupila, ostatní právníci už šli domů a Petr řekl, že půjde hned po nich, jen si ještě promluví s barmanem. Tak se spolu rozloučili a Petr se přemístil k baru.
"Tak co, Marku? Jak to jde?" Zeptal se ho, když si sedal na barovou židli. Marek se cítil trochu provinile, když s ním mluvil, protože se bohužel takhle jednou po Petrově hádce s Markétou stalo, že se Markéta opila v jeho baru, přespala tam a asi nemusíme zacházet do detailů. Prostě se spolu vyspali a Marek trpěl výčitkami svědomí kvůli Petrovi i svojí přítelkyni Míně. Pravdou ale bylo, že se Markovi sex s Markétou hodně líbil a neustále na ní myslel, což nebylo nic dobrého, zvlášť, když se svěřil Viky a ta mu dává za uši po každé, když o tom začne. Nejen, že jí štve, že se vyspal právě s takovou hrůzou, jak jí sama nazvala, jako je Markéta, ale také jí rozčiluje, že se musí před Petrem přetvařovat a dělat, že nic neví. Dívat se na cukrující Markétu, když ví, co provedla, pro ní asi není úplně jednoduché.
"Ale jo, jde to," odpověděl Marek: "co Vy?"
"Taky dobrý, i když je pravda, že jsem měl i lepší časy," řekl trochu poklesle Petr: "a nevykej mi, myslím, že už se můžu řadit mezi stálé 'štamgasty'." Zasmál se a podal si s Markem ruku.
"Ok, Marek," řekl mu a jak večer postupoval dál a skoro všichni už byli pryč, potykali si i s Vojtou. 
"Už je pozdě, musíme zavřít," konstatoval Vojta.
"Já už jdu," pochopil Petr a vytahoval peněženku.
"Ne, to je v pohodě, klidně ještě zůstaň, jenom zavřu pro ostatní, klídek," řekl a odešel zavřít.
"Tak fajn," usmál se Petr: "Lady X už tu není?"
"Ale jo, je v šatně," odpověděl Marek: "asi čeká, aby mohla odejít v civilu."
"A nemohl bych se s ní někdy sejít?" Petr sebral odvahu a prostě se zeptal: "Zajímá mě jako člověk. Ten její talent je neuvěřitelný. Samozřejmě ne v civilu, jestli na svém utajení tak trvá."
"Víš co?" Řekl mu Marek, když utíral jednu ze skleniček a potutelně se usmíval: "Počkej tady." Pak rychle odešel, pravděpodobně k Viky do šatny.
"Ještě nejsi převlečená?" Zeptal se jí, když za ní přišel.
"Vidíš, ne?" Odsekla mu: "Pořád tam sedí? Musím domů došít zakázku a nechci riskovat, že mě pozná."
"Hoď na ksichtík masku, chce Tě vidět," zasmál se Marek.
"Ty ses snad zbláznil," utrhla se na něj a prudce se k němu otočila od svého zrcadla.
"Dělej," řekl Marek a protesty ignoroval. A zatímco si Viky nasazovala masku, Marek vyšel do chodby, vykoukl ze dveří a pokynul Petrovi: "Petře, pojď, Lady X Tě přijme." 
Petr tomu nemohl uvěřit. Marek ještě rychle řekl Viky, aby zavřela, že mají bar pro sebe a s Vojtou půjdou domů. Viky se opřela o zeď vedle dveří a čekala, až Petr vstoupí. Zhluboka dýchala a cítila strašný strach z toho, co přijde. Petr pomalu vstoupil dovnitř, aniž by si jí všiml. Přešel do místnosti a najednou jí viděl v zrcadle za sebou. Viky zavřela dveře a udělala krok dopředu, zatímco se Petr pomalu otočil čelem k ní.
"Tohle jsem ještě nikdy neudělala, nejsem..." Viky pomalu přistupovala k  Petrovi blíž: "žádná zpěvačka, která dává hostům po vystoupení v šatně, prostě jenom zpívám."
"To já přece vím, slečno Sašo," řekl a znervózněl, protože Lady X se k němu stále přibližovala, až od něj stála jen na milimetr.
"Ale něco ve Vás je, pane soudce," pokračovala dál a rukama obepnula jeho krk: "nemůžu si pomoct."
Cítila totéž co on a Petr už na nic nečekal. Políbil jí tak něžně, jak to dokázal a ona mu polibky vracela. Vzpomněl si na malý okamžik na Viky. Bože, voněla stejně, ona dokonce líbala stejně. Je to vůbec možné? Po chvíli začaly být jejich polibky náruživější a když jí začal rozepínat šaty, na chvíli se odtrhla: "Jedna podmínka," zašeptala.
"Cokoli si řekneš," odpověděl bez váhání.
"Maska zůstane, kde je. Dnes v noci zůstane dívka v masce, dívkou v masce," řekla.
Petr přikývl a znovu jí políbil. 

Naučím Tě milovatKde žijí příběhy. Začni objevovat