Hjem kjære hjem

2.5K 71 9
                                    

Jeg vet at Maik ikke vil ha barn med en gang, men jeg var så sikker. jeg vet at han er flink med barn. Han bare ser det ikke selv.
Jeg hadde pakket alt jeg trengte for nå og skulle til å ringe mamma.
"Hei mamma, ehm er det greit at jeg kommer over og bor med dere en stund?... Nei da jeg har det bra... Vi har bare kranglet litt om noe.. Greit kommer nå glad i deg."

Kjøre turen til mamma og pappa sitt hus tar 40 minutter så jeg har mye tid til å tenke på alle spørsmålene jeg må svare på.

"Heei vennen å kom til mamma." mamma åpnet døren til huset før jeg hadde rukket å lukke døren til bilen min. "Slapp av mamma." Jeg måtte dra meg ut av grepet hennes. "Kan dere hjelpe meg med bagasjen?" Pappa gikk med en gang bort til bilen og tok det. "takk pappa" jeg ga pappa en kyss på kinnet og gikk inn.
Vi satt i stuen med en kopp te hver. "Så hva var det dere kranglet om?" Spurte mamma. "kanskje hun ikke vil snakke om det nå kjære." pappa har alltid hatt stor respekt for sånt. "nei da det går bra. jeg." jeg klarte ikke si det. Jeg tok en sipp av teen min. "Jeg er gravid." Mamma fikk et stort smil og pappa så forvirret ut, nesten litt sint. "Slapp av pappa, alt er min feil uansett." Sa jeg litt trist mens jeg tok en sipp av teen min. mamma kom med en gang og ga meg en klem. "det går bra vennen min. Vi er her for deg." Jeg smilte til mamma. "Tusen takk." etter det bestemte jeg meg for å gå å legge meg. "NATTA!" Skrek jeg ned til mamma og pappa.

2 måneder senere
Jeg våknet en morgen med store smerter i magen. Jeg dro vekk dynen for å gå på do, men stanset da jeg så en dam av blod i sengen min. "MAMMA!!!" Mamma kom løpende inn på rommet mitt med et bekymret uttrykk i ansiktet. "Hva er de..." Hun stanset når hun så sengen og alt blodet som var i den. Jeg følte meg svimmel og kvalm og blikket startet å svartne. "mamma." hvisket jeg før jeg besvimte. Det siste jeg husker er å våkne opp på sykehuset og så mamma gråte.

---------------
Beklager at jeg ikke har oppdatert mye på denne, men jeg er mer fokusert på "The last day of my life" og "Save me from myself" så les dem om du ikke klarer å vente :D

The scary truthDonde viven las historias. Descúbrelo ahora