12. gala gecesi

614 43 24
                                    

BAEKHYUN P.O.V.

"Wow, bebeğimiz büyümüş, değil mi hyung?" Ofiste olan şeyleri anlattıktan sonra Kyungsoo Xiumin Hyung'a gülümsemişti.

"Yep ama bebeğim bu çocuk hakkında dikkatli ol. Daha önce hiç böyle bir ilişkisi olmamış. Daha çok kadınlara sayısız ilişki yaşamakta meşhur." Xiumin Hyung ciddi tonuyla konuştu.

"Kadınlar, sadece kadınlarla mı? Ama ben kadın değilim neden bana bunları söyledi ki?"

Onlara sordum.

"Problemde burda. O düz erkek diye biliniyor. Yine de ben bunun arkaplanını araştırıcam. Sen çok hızlı kararlar alma."

Dediklerine kafa salladığımda ikisi de bana gülümsedi.

"Ee Kyungie senin günün nasıldı?"

Sorduğumda yüzü düştü.

"Mmmmmm... hayatımdaki en kötü gün."

"Neden?" Xiumin Hyung ile aynı amda sorup ona döndük.

"Ben yenidoğan servisinde çalışıyorum."

"Yani?" dediğimde nefesini bıraktı.

"Yannniiiiiii... bölümün başı da Doktor Kim Jongin."

"Ne?"

"Siktir." dedi Xiumin Hyung.

"Evet, yani hayatım o hayalet tarafından yok edilecek."  Kyungsoo kanepeye yatarken konuştu.

"Ah hadi ama belki iyi olur. Belki bu ikiniz için yeni bir şans olur."

Dediğimde Xiumin Hyung'ta başını salladı.

Evet. Kabul edilebilir. Çünkü Jongin, Sehun ve Chanyeol gibi çapkın biri değil."

Xiumin Hyung dediğinde iç çektim.

'Aman Tanrım, ben neden çapkınların içine düştüm' diye düşünürken telefonum çalmaya başladı.

Arayanın kim olduğunu kontrol ettim.

"Kim o?" Xiumin Hyung sordu.

"1 numaralı kadın avcısı." diye cevap verdim.

"Merhaba." Telefonu açtıktan sonra konuştum.

"Geceye katılmamız gereken bir galamız var, yarım saat sonraya hazırlan. Seni galaya götürmek için oraya geleceğim."

"Dur bekle ne? Bir saat içinde? Lanet olası sikeyim deli misin? Otuz dakika içinde nasıl hazırlanabilirim. Neden daha önce söylemedin? Daha önce hiç galaya gitmediğimi biliyorsundur. Babamın bundan haberi var mı?"

"Evet biliyor, hadi hazırlan."

Telefonu kapatmadan önce söyledi.

"Nasıl cüret eder?" Dedim parmaklarımı sinirle sıkarken.

"Bebeğim ne oldu?" Xiumin Hyung sordu.

"Aptal Park. Bana yarım saat içinde bir galaya hazırlanmamı söyledi. Nasıl gidebilirim? Daha önce hiç galaya gitmedim."

Dediğimde Soo kanepeden kalktı.

"Ne si-. Yarım saatte nasıl hazırlanırsın. Bir gala için yani. Aklını mı kaçırdı?"

"Bilmiyorum Soo."

"Bekle bekle, korumaların olmadan hiçbir yere gidemezsin ki."

Ben iç çekerken Xiumin Hyung konu hakkında düşünmeye başladı ve Kyungsoo beni oturma odasından yatak odama çıkardı.

gizli nişanlım / chanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin