22. yeni pozisyon

597 44 1
                                    

ç/n: bugün iki bölüm yayınlayacağım, ikincisini de okumayı unutmayın ❤️❤️

------------------

BAEKHYUN P.O.V.

Ofis yolundaydık. Aslında biraz gergindim, bugün olacak şeyler hakkında.

Bugün yönetim kuruluyla buluşacak, ayrıca bu gece Lee Hyuk ile ilk kez tanışacaktım.

Dün yaşadığım en güzel günlerden biriydi. Chanyeol onun hakkında daha fazla bilgi edinmemi sağlamış ve onu biraz daha tanıdıktan sonra kontrol edilemeyen kalbim ona daha çok aşık olmaya başlamıştı.

Bu kadar nazik olabileceğini hiç düşünmemiştim. Tabii ki daha önce benden arkadaşı olmamı istemişti ama ben hiç istememiştim-zaten onun arkadaşı olmayacaktım.

Çünkü onu arkadaşım olarak düşünemiyordum.

O romantik, bazen tatlı ve kibar, aynı zamanda biraz sevimli, aynı zamanda ateşliydi.

"İyi misin?"

Sakin bir ses ile sordu Chanyeol. Bütün bunların bugün olacağı konusunda gergin olduğumu biliyordu.

"Hıhımmmm."

Cevap verdiğimde sıcak elinin iki elimde gezindiğini ve bana sıcaklık verdiğini hissettim. 

"Her şey yoluna girecek. Yalnız değilsin."

Hala ileriye bakarken belirtti.

"Teşekkürler Chanyeol."

Bir elimi elinin üstüne koyup patpatlayarak cevap verdim.

Parmaklarımın arasındaki boşlukları parmaklarıyla doldurdu ve en parlak gülümsemesinden birini takınarak elimi sıktı ve arabayı durdurdu. 

"Ne oldu?" 

Ona sordum çünkü hala S4M'in önünde değildik. 

"Bundan daha güçlü olmana ihtiyacım var. Her zaman senin için burada olamayacağımızı biliyorsun. Her şey ile tek başına yüzleşmen gereken zamanlar olacak. Yani cesur olmalısın. Anladın mı?" 

Bu sözleri doğrudan gözlerimin içine bakarak söylediğinde ağzından çıkan her kelimede ciddi olduğunu görebiliyordum. 

Aniden emniyet kemerini çıkardı ve bana yaklaşmaya başladı. 

"Chanyeol." 

Dudakları şakağıma dokunmadan önce ağzımdan çıkan tek kelime buydu. 

Gözlerimi kapattığımda dudaklarını tenimde hissettim.

Bunun olduğuna inanamıyordum. PARK CHANYEOL İLK AŞKIM, İLK HOŞLANDIĞIM KİŞİ BENİ ÖPMÜŞTÜ. 

Dudakları sıcaktı. Tüm vücuduma yayılan sıcaklığı hissedebiliyordum.

Birkaç saniye sonra geri çekilmişti. Arabanın tekrar çalıştığını duymuştum. Gözlerimi açtığımda Chanyeol'ün ileriye baktığını ve arabayı hızlandırırken nefesinin altından bir şeyler mırıldandığını gördüm. 

********

Birkaç dakika sonra gelmiştik. Dakikalar önce olan olaydan sonra Chanyeol benimle konuşmamıştı. 

Bunu bir hata olarak mı düşünüyordu?

Pişman mıydı?

Benim için arabanın kapısını açtığını gördüğümde aklımdan yüzlerce soru geçiyordu. 

gizli nişanlım / chanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin