kim taehyung'a

626 69 46
                                    

-jungkook: 2u

'

Tarih: 06.04.2022
Saat: Sabaha karşı dört suları

Yalnızca ben bu dünyadan gittikten sonra bu satırları okuyabilecek tek kişiye. Beni hiçbir zaman tam anlamıyla tanımamış ama artık tek tanıyacak kişi olan tek aşkıma...

Eğer bu yazıları okuyabiliyorsan Taehyung, demek ki ölmüşümdür. Ölmeseydim bu mektup asla eline geçemez, senin sorularından kaçınarak o sokmadığım kilitli odaya asla giremezdin. Bunları okumana, yaşadığım süre zarfı boyunca asla izin vermezdim.

Zarfta o odanın anahtarı var. Artık o oda bana değil, sana ait. Başından beri o oda senin için var olmuştu zaten. Sonunda kavuşuyorsunuz. Evimin anahtarı da merdivenlerin sol köşesindeki saksının altında...

Bana sakın kızmayın bayım, sakın darılmayın. Ölmüş olan biri ardında kırgın birisini istemez. Ölmüş biri zaten hiçbir şey isteyemez.

Bu satırları okurken çalacağım dakikaları çok görme Taehyung'um... Ben; seni gördüğüm an önceki hayatımı zihnimin tozlu raflarına kaldırıp, örümceklerin ağ yapmasına izin verirken, seninle yaşamaya başladığım o anları, sana hayatımı adadığım bir yarım yıla aşkın süreyi bana çok görme lütfen. Kendini benim gözümle okuyabileceğin bu satırların hayatının o kıymetli dakikalarından birkaç dakika çalmasına lütfen izin ver sevgilim. Bana bunu çok görme lütfen...

Sizi, canımdan çok seviyorum bayım... Her zaman semaya olan her duam sizden önce ölmekti. Sizin olmadığınız bir dünyada bırakın yaşayabilmek, bunu düşünmek bile delirmeme neden olurken sizden önce ölmek istemek gibi bir bencil isteği bile diledim tanrıdan. Siz olmasaydınız delirirdim...

Ve tanrının sevdiği kulu olmalıyım ki senden önce, emanet aldığım o bedeni tanrıya geri verdim. Özür dilerim güzelliğiyle beni kutsayan biricik aşkım. İlk ve tek sevdiğim... Seni, yalnız bıraktığım için özür dilerim. Her ne kadar dualarım senden önce ölmek olsa da seninle bir saniye bile de olsa yaşayabilmek istedim hep. Ölümü asla istemedim. Senden ayrılmayı asla istemedim.

Bana hep güzel alıntılar yapıp, güzel şiirler okudun. Kendi sözlerin ve şiirin bile çıktı o güzel dudaklarından. Hem de birkaç saat önce söyledin bana bunları. Hepsi benim için o kadar kıymetli ki... En ufak alışkanlığını bile içten içe sevip, sevgimi belli edemesem de hep içimde yaşadım. Ama artık onları görebileceksin. Keşke birazcık daha zamanımız olsaydı da kendim gösterebilseydim sevgimi sana. Özür dilerim sevdiğim...

Bu söylediklerimi o odaya girdiğinde daha iyi anlayacaksın biriciğim. Orada, seninle ilgili her şey ve benimle ilgili her şey var. Kendini benim gözümden göreceksin. Ve beni herkesten daha iyi tanıyacaksın. Sadece sen bilecek ve öğreneceksin...

Sizi yukarıdan izliyor olacağım siz bu satırları okurken. Umarım ağlamazsınız demeyi çok isterdim ki biliyorum ağlayacaksınız. Ve ben ölmüş olsam da sizi ağlattığım için, sizin gözyaşlarınızın sebebi olduğum için kendimden nefret edeceğim. Fazla dağıtmayın bayım. Sizi; dakikalarca bakarak hayaller kurduğumuz, ay ışığı sayesinde parıldayan yıldızların altındaki dudaklarımızın o güzel dokunuşlarına şahit olan o semadan izliyor olacağım. Dudaklarımı ağırlayan güzel dudaklarınızı asla unutmayacağım. Sizi asla unutmayacağım.

Sana karşı ilk defa bu kadar dürüst, ilk defa tam anlamıyla çıplağım bu satırlarda. Yalnızca sana açmak istediğim o kalbimin, bu zamana kadar neler çektiğini; ölmek isterken birden pamuk ipliğine bağlı olsa da, hayatı nasıl yaşamak için mücadele ettiğimi sana göstermek istiyorum.

Ya' Aburnee |taekook|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin