İlk ve Son Uyarı

780 63 19
                                    

Bu kitabı yazarken bile böyle bir şey yapmak zorunda kalacağım aklımın ucundan geçmezdi. Eh, çürük meyveler her zaman kendisini belli edermiş demek ki.

Bu kitap benim için çok kıymetli ve özel. Hiçbir ergenin sikik fantezi malzemesi ya da eğlenmek, dalga geçmek uğruna uğrayacağı bir durak değil.

Bu kitap hayatın iğrençliğinin en belirgin özelliklerinden birisi. Yorumları görüyorum, kafayı yersiniz. Yaşı küçük okuyucular kafanızda 7/24 seks düşüncesi olduğunu bu kadar belli etmeyin lütfen, biraz büyüyün. Ben ne düşünüyorum, ne yapıyorum, neden yaşıyorum diye bir sorun kendinize. Her zaman umursamazmış acı çekmezmiş gibi taşak modda hayat geçirmek çok mu eğlenceli? O zaman gidin bunu kendi içinizde yaşayın. Bu kitapta size yer yok. Çok mu eğlenmek dalga geçmek istiyorsunuz, hatta bunu anonim bir yerde dile getirmek mi istiyorsunuz o zaman başka bir kitabım full taşak modunda yazılan bir kitap. Gidin oraya fantezilerinizi yazın.

Ya da profilimden defolup gidin.

Rahatsız olduğum tüm yorumları sileceğim. Yorumlarınıza da kitabımı okumanıza da ihtiyacım yok çünkü.

İlk defa okuyacaklar lütfen kafa dağıtmak için değil acı çekmek için bu kitaba geldiğinizin bilincinde olun. Düzgün yorumlar yapın...

Ya' Aburnee |taekook|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin