5

1K 133 356
                                    

• • ━━━━━━ • ლ✿✧ • ✾✰ლ • ━━━━━━ • •

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


• • ━━━━━━ • ლ✿✧ • ✾✰ლ • ━━━━━━ • •

"Hyung! Gel otur çabuk." Beomgyu aceleyle yatağının yanındaki boşluğa vurdu eliyle, bacaklarını birbirinin üstüne attı ve gitarı kucağına yerleştirdi.

Yeonjun sakince odanın kapısını kapattı, giderken kaşlarını kaldırdı. Görünüşe göre Beomgyu'nun hoşlanmayacağı kadar yavaştı çünkü diğeri hemen daha sabırsızlaştı. "Ne yaparsan yap, bana her zaman çabuk gelmemi söylüyorsun. Acelen ne? Hiçbir yere gitmiyorsun!"

"Kapa çeneni ve gel otur, gösterecek havalı bir şeyim var." Genç olan gururla sırıttı ve Yeonjun onun oturmasını istediği yere yerleştiğinde kapüşonlusunun cebinden hızla bir gitar penası çıkardı. "Şey, aslında, sadece yeni keşfettiğim bir şarkı. Bütün geceyi melodiyi öğrenerek geçirdim!”

Yeonjun eğik kafasıyla çocuğa bakarak bir koluyla kendini destekleyip arkasına yaslanırken bu ona eğlenceli bir kıkırdama kazandırdı. "Benim için mi? Sevimli."

"Senin için değil! Her şey seninle ilgili değil, Tanrım..." Beomgyu abartılı bir inilti çıkardı ve bunu inandırıcı kılmak için elinden gelenin en iyisini yapmaya çalıştı; gerçekte ise, yakalanmış olduğu için kalbi neredeyse yerinden fırlayacaktı. "Tabii tabii. Her neyse. Dinleyelim, müzisyen."

Beomgyu boğazını temizlemeden önce ona sadece bir bakış attı ve parmaklarını ilk akor için konumlandırdı. Zihinsel olarak hazırlanırken bir an için sessizlik onları sardı. Her nasılsa, bu olması gerekenden daha samimi geliyordu.

Sakin ol, sadece en iyi arkadaşına bir şarkı çalıyorsun. Bundan daha derin bir anlamı yok.

Yine de şarkı söylemek üzereyken Yeonjun'u kendisine bakarken yakaladı, sanki dosdoğru içini görüyormuş gibi bakıyordu. Beomgyu, ruhu çırılçıplak soyulmuş gibi, korkunç derecede boş hissetti.

Boynundan yukarıya doğru kızardı ve kulaklarının ucu yanmaya başladı. Bakışlarını kaçırdı, şimdi yoğun bir şekilde gitar tellerine bakıyordu, başı eğikti.

Ama yine de şarkı söyledi, çünkü sessizlikteki gerilim, aklının olmasını istemediği yerlere gitmesine sebep olmaya başlıyordu. Yeonjun'la aynı odadayken olmazdı.

Onun nesi vardı?

“Remember the way you made me feel,”

Birdenbire en iyi arkadaşı hakkında böyle hissetmesinin nedeni her ikisinin de ergenlik döneminden mi geçmesi miydi? Yoksa başından beri var mıydı bu his, ancak fark edemeyecek kadar kayıtsız ve toy muydu?

“Such young love but, something in me knew that it was real,”

Değişen görünüşleri yüzünden miydi? Ya da Yeonjun'un bebek tombulluğunu kaybetmesi ve büyümeye başlaması mıydı sebep?

under the sky in room 553, beomjunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin