• • ━━━━━━ • ლ✿✧ • ✾✰ლ • ━━━━━━ • •
On bir olduklarında Beomgyu onu tekrar buraya getirdi-rahatlatıcı bir eylül akşamüstünde, esintinin artık mart öğleden sonraları gibi rahatlatıcı bir sıcaklık taşımadığı bir yerde. Yeonjun hâlâ son geldiklerinde yanaklarını okşayan çiy tanelerini hatırlıyordu.
Şimdiyse sadece yakasını biraz daha yükseltti, rüzgar acımasızca saçlarına zarar veriyordu. Beomgyu onun yanındaydı, bir el sıkıca onunkine kenetlenmişti; beyaz bir bere ve parlak sarı bir kazak giyiyordu. Yeonjun beresinde kedi kulakları olduğunu fark etti ve kıkırdadı. Ne kadar tatlı.
"Çabuk gel!" Genç erkek, kenetlenmiş ellerinden onu sürükleyerek ilerledi. Yeonjun ayak uydurmaya çalışırken sadece ciyakladı. Rüzgâr bu sefer daha acımasızca esti ve hafifçe titrerken saçlarının tadını dudaklarında alabiliyordu.
Beomgyu sonunda Yeonjun'un parkta en sevdiği yere geldiklerinde durdu - dev bir akçaağaç. Oturdular, ve ancak o zaman Beomgyu taşıdığı sepeti kurcalamak için elini bıraktı. Yeonjun'un avuçları soğukta garip bir şekilde boş hissettirdi, bu yüzden soğuktan kurtulmak için onları kazağının altına çekti.
"Hyung, parkın şuradaki kısmını yenileyip lunaparka çevireceklerini biliyor musun?" Beomgyu konuştu, minik eliyle bir noktayı işaret ediyordu. Yeonjun'un bakışları onu izledi ve kesinlikle bir dönme dolap gördü; ürkütücü alacakaranlığın ortasında dimdik ayakta, parlak ışıkları gecenin karanlığıyla tezat oluşturuyordu.
"Beomgyu gitmek istiyor mu?" Üçüncü şahıs hitabıyla genç olanın yüzünde beliren hafif renk cümbüşünü fark ederek konuştu. Beomgyu'nun küçüklüklerinden beri böyle seslenilmesinden hoşlandığını her zaman biliyordu, ama şimdi hâlâ aynı etkiye sahip olduğunu bilmiyordu. "Bana böyle seslenmeyi bırak, artık beş yaşında değilim!" diye karşılık verdi, ama kıpkırmızı renk artık çehresinde belirgindi. Bir kalp atışı sonra Yeonjun'un kıkırdama nöbeti bitince, çekingen bir sesle konuştu.
"Beomgyu yüksek yerleri sevmez."
"Mm," diye mırıldandı Yeonjun, kolunu omzuna atarak. "Hyung bunu biliyor. O zaman uzaktan bakabiliriz."
Beomgyu sessizce başını salladı. Bir saniye sonra elinde küçük bir kutu çıkardı sepetten. Yeonjun beklenti içinde ona bakarken en sevdiği sırıtış Beomgyu'nun yüzünde bir kez daha belirdi.
"Bak, sana ne aldım!" Küçük çocuk, kutuyu aceleyle yere bırakıp sepetten başka şeyler çıkarmak için uzanmadan önce şakıdı. "Bu ne?"
Beomgyu cevap vermeden sadece gizemli bir şekilde gülümsedi. Şimdi ellerinde bir mum, bir çakmak ve bir sürü plastik kap vardı; kağıt kutuyu açmadan önce onları hızla kucağına attı. Yeonjun'un gözleri hafifçe büyüdü.
"Doğum günü pastan, aptal." Dedi Beomgyu oyuncu bir tonla, Yeonjun'un çıkarımına dayanan saygı ifadesi eksikliğini yine de umursamadı. Küçük olan pastayı ona gururla verdi, hatta neredeyse kollarına attı - hafifçe kızaran Yeonjun özenle aldı.
"Havuçlu kek, en sevdiğin. Annemden yapmama yardım etmesini istedim! Bence oldukça iyi bir iş çıkardım, sence de öyle değil mi?" Beomgyu, pastanın ortasına bir mum koyup bir çakmak çıkarırken zafer kazanmış bir sırıtışla sordu. Yeonjun beyaz zemininin üzerindeki el yazısıyla "Mutlu yıllar Yeonjun hyung" yazısını zorlukla seçebildi. Beomgyu'nun el yazısı genellikle düzgündü, bu yüzden sadece bu bile dekorasyon sürecinde yaşadığı mücadeleyi gösterebilirdi.
Zihninde oluşan Beomgyu'nun sadece onun için bu kadar çaba sarf etmesinin görüntüsü, yüzünde sevgi dolu bir gülümsemeye neden oldu.
"Sen yaptın, gerçekten mi? Bana yalan mı söylüyorsun?" Yeonjun yüzünde sinsi bir gülümsemeyle sordu. Beomgyu'ya söylemediği şey, kuru ağızlarından çıkan kıkırdamaların, göğüs kafesinin kısıtlamasına rağmen hızla atan kalp atışlarının sesini kapatabileceğini umduğuydu.
"Bugün senin doğum günün, her şeyimle çabaladım! Beomgyu'yu sorgulamaya nasıl cüret edersin!'' Kasıtlı olarak bebek konuşma avantajını kullanarak somurttu. Beomgyu da büyük olanın bu seslenmeye ne kadar taptığının farkındaydı.
"Ben, Choi Yeonjun, yaşadığım sürece Choi Beomgyu'yu bir daha asla sorgulamayacağıma yemin ederim." Sesi dramatik bir şekilde derinleşti. Beomgyu, güçlü akşam esintisi ortasında tekli mumu yakmaya çalışırken Yeonjun'un kendini kızdırma çabalarına karşı sadece homurdandı.
Şakacı konuşmalar ve boğuk kıkırdamalar arasında, iki çocuk hiç senkronize olmayan, düşük perdeden bir 'Mutlu Yıllar' şarkısını söylediler. Yeonjun daha sonra sadece Beomgyu'ya odaklanabilmesinin sebebinin—doğum günü olmasına rağmen— şimdiye kadar söylediğinden çok daha fazlasını ifade ettiğini anlayacaktı.
"Pekâlâ, şimdi dilek dileme zamanı." Küçük olan çınlayan sesiyle konuştu. Beresindeki kedi kulakları rüzgarla birlikte dalgalanıyordu, en parlak gülümsemesi yüzünü süslüyordu. Yeonjun bir an için aralarında yayılan turuncu parıltının pastadaki mumdan değil de gencin gülümsemesinden geldiğine ikna oldu.
Mırıldanarak Yeonjun gözlerini kapadı ve söyleneni yaptı.
Umarım sonsuza kadar seni hep böyle gülümserken görebilirim.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.merhaba... bu ficin bana zarar verdiğini unutmuşum ağlicam cidden ağlamadan gidiyorum ben ya bai. başka bir beomjun var bu arada profilimde bulabilirsiniz okumak isterseniz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
under the sky in room 553, beomjun
Fanfic-under the sky in room 553, i discovered you and i- "Hastanedeki origamiden kalpler geleneğini hiç duymuş muydun?" Kalbi alan çocuk heyecanla inceledi, neşeyle başını salladı. "Evet! Annem dedi ki ne zaman birisi cennete gitmek için hastaneyi terk e...