7

779 88 166
                                    

• • ━━━━━━ • ლ✿✧ • ✾✰ლ • ━━━━━━ • •

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

• • ━━━━━━ • ლ✿✧ • ✾✰ლ • ━━━━━━ • •

"Eve tek başıma yürüyebilecek kadar büyük olduğumu biliyorsun, değil mi? Sensiz hayatta kalamayacak değilim, hyung!"

"Tamam, ama durum buysa o zaman aile toplantısı da bekleyebilir. Önce senle eve yürümek istiyorum." Büyük çocuk tartıştı, kaşları çatıldı. Her zamanki gibi önemsiz bir şey için didişerek parkın girişine geri dönüyorlardı. Kazanabilecekleri mahremiyet duygusunun tadını çıkarmak için en az kalabalık olan çıkışı kullanmak onlar için bir alışkanlık haline gelmişti.

"Hyung," diye sızlandı, sıkıntısını ifade etmek için iç içe geçmiş ellerini agresif bir şekilde sallayarak. "Beomgyu iyi olacak." İyi bir ayarı tutturmak için üstüne bir çift yalvaran gözle bakarken bebek konuşma avantajını da kullandı. Ve bir dereceye kadar işe yaradığını söyleyebilirdi çünkü Yeonjun'un ifadesi anında yumuşadı.

Yine de çenesi hala sıkıca kenetlenmişti, bu yüzden denemeye devam etti. "Ya eve geç gidersen, annen tarafından azarlanırsan ve bir dahaki sefere benimle takılmana izin vermezse? Bunun olmasını istemiyoruz, değil mi?” Sesinde artık abartılı bir ton vardı, ikna edici olmak için o kadar çabalıyordu ki sonunda Yeonjun'un irkilmesine neden oldu.

Yürümeyi bıraktılar, şimdi çıkışa gelmişlerdi. Yeonjun'un evine gitmek için sağdaki yolu kullanması ve Beomgyu'nun da soldan gitmesi gerekiyordu. Yolları ayrılacaktı.

"Hyung, ben on beş yaşındayım! Kendi başıma karşıdan karşıya geçebilirim! Eve vardığımda sana mesaj atacağım. Söz." Beomgyu ona güven verici bir şekilde sırıttı ve serçe parmağını kaldırdı. Yeonjun bir an ona şüpheyle baktı ve sonunda boyun eğmiş bir uğultu ile serçe parmağını gencinkiyle kenetledi. "Öyle yapsan iyi edersin."

Beomgyu kıkırdadı, sonunda ellerini bıraktı. Hatta biraz zıpladı. "Şimdi git ailenle bir araya gelmenin tadını çıkar ve annene sofrayı kurmada yardım et, yoksa kıçına tekmeyi basacak."

"Bu konuda empatik görünmüyorsun, Choi Beomgyu." Büyük olan gözlerini devirdi ve artık boş olan ellerini kapüşonlusunun ceplerine soktu. Kaldırım temizdi ve yoldan geçen kimse yoktu, güneş çoktan batmaya başlamıştı. "Çabuk ol, hyung! Tik tak!”

"Ah, bu velet sadece benden kurtulmak istiyor." Bir inilti ile Beomgyu'yu bir boyundurukla geri çekti, bu da genç olanın çılgınca çığlık atmasına neden oldu. Yeonjun gitmesine izin verecekti ve o zaman yollarını ayıracaklardı, eğer bir cesaret duygusu garip bir şekilde onu alt edip Yeonjun'un kısa hayatının en aptalca kararlarından birini vermesini sağlamasaydı.

Beomgyu'nun yüzünü iki eliyle kavrayarak, bir öpücük için aniden onu kendine çekti.

Ne havai fişekler vardı ne de zaman durmuş gibiydi; sadece Beomgyu'nun dudaklarını onunkilere uzun süre bastırmasıydı. Yeonjun sonunda Beomgyu'nun gitmesine izin verdiğinde dakikalar gibi gelen saniyeler sadece saniyelerdi. Gün batımının altın rengi gözleriyle oyun oynuyor olabilirdi ya da en iyi arkadaşının onu ikinci kez tekrar öptüğü gerçeği olabilirdi; ki ikisinde de sormamıştı - ama Yeonjun'un yanaklarının kıpkırmızı olduğuna yemin edebilirdi.

under the sky in room 553, beomjunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin