11

211 25 28
                                    

• • ━━━━━━ • ლ✿✧ • ✾✰ლ • ━━━━━━ • •

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

• • ━━━━━━ • ლ✿✧ • ✾✰ლ • ━━━━━━ • •

O zamandan beri Beomgyu olmadan Yeonjun için zaman giderek daha az anlamlı geçmeye başladı.

Beomgyu'nun ona en son gülümsemesinin üzerinden yıllar mı geçmişti? Bir yıl mıydı, iki mi, yoksa üç mü? Yoksa sadece aylar mı geçmişti? Bu arada, öpüştükleri gün de daha dün müydü? Çünkü ona göre kesinlikle öyle hissettirmişti.

Beomgyu ile birlikte parkı tekrar ziyaret edecekleri günleri sayardı eskiden; ama artık zaman kavramı onun için anlamını yitirmişti. Günler bulanıklaşmaya başlamıştı, aylar sanki çağlara uzanıyormuş gibiydi. Eğer doğaüstü bir varlık ona sırf tüm bu zaman boyunca kendi kişisel cehennem döngüsünde sıkışıp kaldığını söylemek için hayatına girseydi Yeonjun ona rahatlıkla inanırdı.

Kendi lise hayatını gittikçe daha az hatırlıyordu. Etrafında Beomgyu ile ilgili olmayan şeylere giderek daha az ilgi gösteriyordu. Sık sık kendini bilinçaltında tanıştığı insanları daha genç halleriyle karşılaştırırken ve bu süreçte kendini azarlarken yakalıyordu. Hayatını Beomgyu'suz yaşamaya devam etmesi gerektiğini biliyordu çünkü o bunu isterdi.

Ancak bunu söylemek yapmaktan çok daha kolaydı; ve günlük ziyaretler ve kağıttan kalpler bir yana, Yeonjun günün her anında genç olanı düşünmesi nedeniyle, bu konuda özellikle iyi bir iş çıkarmadığını biliyordu. Geriye dönüp baktığımızda, eğer Beomgyu katladığı tüm kalpleri görerek uyanmak zorunda kalsaydı, Yeonjun utançtan anında yere yığılabilirdi. Senaryo kafasında kurduğunda kulağa daha iyi geliyordu.

Tabii eğer Beomgyu uyanırsa. Yeonjun, düşünceleri daha fazla ilerlemeden hemen önce kendini durdurdu.

Yeonjun çok tanıdık olan hastane kapısını kenara kaydırdığında Soobin'in bu sefer orada olmaması onu şaşırttı. Bu bir ilk olmalıydı. Genellikle her zaman burada olurdu.

Peki neden Soobin'in yokluğu onu her zamankinden daha fazla endişelendiriyordu? Beomgyu ile yalnız olmak her zaman bu kadar gerici miydi?

Yoksa Yeonjun'un ele almayı reddettiği mevcut durumlarıyla ilgili başka bir şey mi vardı?

Hiçbir söz söylemeden, kapıyı arkasından kapattı ve odadaki diğer tek kişiye (ona insan demek artık abartı gibi geliyordu) bir yatakta yatan ve birdenbire minyon yapısına göre çok büyük görünen hareketsiz bedene baktı. Beomgyu her zaman daha küçük bir yapıya sahipti ama yıllar geçtikçe daha da mı zayıflamıştı?

Yeonjun, iyimserliği bakış açısını lekelemeden Beomgyu'nun gerçek durumunu ilk kez görebiliyordu.

Yaklaştıkça Beomgyu'nun derisinin artık neredeyse altındaki çarşaf kadar hayaletimsi beyaz olduğunu, parmaklarının eskisinden daha ince olduğunu fark etti. Köprücük kemiklerinin çukuru o kadar korkutucu derecede belirgindi ki, her bir kıvrım ve eğim belirgin bir şekilde çizilmişti. Yaptığı tek şey uyumak olmasına rağmen göz altı torbaları kararmış, elmacık kemikleri çökmüştü, sanki günlerdir uykusuz kalmış gibiydi. Yeonjun bunu ironik buldu. Yumuşak şeftali rengi yanakları artık leylağa çalan bir kül rengiydi. Yeonjun'un kalbi burkuldu.

under the sky in room 553, beomjunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin