6

772 102 92
                                    

• • ━━━━━━ • ლ✿✧ • ✾✰ლ • ━━━━━━ • •

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

• • ━━━━━━ • ლ✿✧ • ✾✰ლ • ━━━━━━ • •

"Biraz daha yaklaş."

"Ne yani, düşüp ölmemi mi istiyorsun?" Genç olana karşılık verdi, yüzünde bir kaş çatma ifadesiyle. Bu ona eğlenceli bir kıkırdama ve karşılığında bilmiş bir bakış kazandırdı. Beomgyu, bu bakışın ne anlama geldiğini yıllar içinde öğrenmişti ve bir sonraki bildiği şey, kabul ettiği başka bir yenilgiydi.

Beomgyu isteksizce kollarını kaldırdı ve Yeonjun'un yanındaki ağaca yaslanarak dala oturdu.

Yerden on metre kadar yüksekteydiler, akçaağacın kalın, yoğun yaprakları etraflarını kaplamıştı. Beomgyu altlarındaki çimenleri zar zor görebiliyordu, akçaağaç yapraklarının parıldayan kestane renginin ötesini de göremiyordu. Nereye dönerse dönsün, o ve Yeonjun saklıydı - gizlendiler, parkın geri kalanından ve dünyadan gizlendiler.

Sadece ikimiz. Kendi özel küçük evrenimiz gibi.

Bu düşünce, gencin gülümsememek için dudaklarını ısırmasına neden oldu. Bununla birlikte, daha büyük olan, büyük ölçüde onu korkutmak için, her zaman onun düşüncelerini yakalamakta hızlı olmuştu - küçük olanın asla kovalamayı kazandığı bir an olmadı. Bazen, Beomgyu okuması gerçekten bu kadar kolay biri olup olmadığını merak ediyordu.

Bir kol rahatça beline dolandı ve onu güvenli bir şekilde Yeonjun'un yanına çekti. "Ne hakkında düşünüyorsun?"

"Bilmen gereken bir şey değil." Çemkirerek uzağa baktı. Bu sefer Beomgyu, Yeonjun'un konuşmayı bırakması için çaresizdi. Sıradan hayatları, akçaağaç yaprakları, hava durumu, Yeonjun'un kirli ayakkabıları ya da başka herhangi bir şey hakkında konuşmayı tercih ederdi. En iyi arkadaşının yüzüne karşı şimdi onu öpmeyi düşündüğünü nasıl söyleyebilirdi?

Bunun yerine, ödüllendirildiği şey hafif bir kıkırdama ve alnına bir öpücük oldu. “Ne zaman aklına benimle ilgili bir şey gelse bunun yüzünde parlak sarı harflerle yazdığının farkındasın, değil mi?”

Göğsüne zayıf bir yumruk atıldı. "Kapa çeneni, sadece benimle dalga geçmeyi seviyorsun!"

Sonra Yeonjun sinir bozucu kaş kaldırma hareketini yaptı ve sinsi bir şekilde sırıttı, alınlarını birbirine bastırırken "hm?" dedi. Beomgyu, büyük çocuk burnunun ucuna masum bir öpücük kondurmadan önce yalnızca yenilmiş bir inilti bırakabildi. "Her neyse, yarın lisedeki ilk günümüz."

Bahsi geçtiğinde, Beomgyu'nun tüm vücudu Yeonjun'un diğerinin bu konuda rahat olmadığını bildiği bir şekilde eğildi. "Bunun için sabırsızlanmıyorum." diye mırıldandı, başını diğerinin omzuna yaslarken dudakları küçük bir somurtmayla kıvrıldı; Yeonjun ise kafasını onunkinin üstüne koyarak cevap verdi. Eylem o kadar doğal geldi ki ikisi de bunu sorgulamadı. "Bütün derslerimiz birlikte değil. Bir noktada ben olmayan yeni bir arkadaş edinmen gerekecek, anlıyor musun?”

Beomgyu, Yeonjun daha cümlesini tamamlayamadan alay etti. "Bu çok aptalca. Sen buradayken neden yeni arkadaşlara ihtiyacım olsun ki?" Burnu kırıştı, Yeonjun'un sadece son derece sevimli olarak yorumladığı memnuniyetsizliğinin bir göstergesiydi. "Sana sahip olduğum sürece, başka kimseye ihtiyacım yok."

"Gyu, işler böyle yürümüyor, aptal." Yeonjun saçlarını karıştırarak güldü. "Hayatının sonuna kadar benimle olamazsın."

Ve bu, Beomgyu'nun doğrulup rahat pozisyonunu terk etmesine neden oldu. Doğrudan büyük olana baktı ve gözlerindeki sert bakış Yeonjun'u hafifçe geri aldı.

"Ve neden olmazmış? Sen hâlâ burada olduğun ve ben hâlâ burada olduğum sürece ve birbirimize hâlâ sahip olduğumuz sürece, dünyanın bugün ya da yarın sonunun gelmesi umurumda değil. Şimdi beni başkalarıyla konuşturmaya çalışmaktan vazgeç." Şimdi kollarını kavuşturmuş, asi bir çocuk gibi göğsünde bağlamıştı - evet, hâlâ öyle bir çocuktu.

Nefesinin altında mırıldandı. "Eğer sen değilseler, onları sevmiyorum." Sonra arkasını döndü.

Kısa bir an için Yeonjun cevap vermedi. Çocuksu patlaması sessizlikle karşılandı ve Beomgyu'nun kulakları yanmaya başladı. Çok mu ileri gidiyordum? Yeonjun hyung başka arkadaşlar edinmek için sabırsızlanıyor muydu? Ama o zaman, biz olmazdık—

Tam o sırada, iki kol beline dolandı ve onu öncekinden çok daha kuvvetli -yoksa daha çaresiz miydi?- bir güçle geri çekti. Yeonjun'un burnu boynunun kıvrımına gömülmüştü ve büyük olanın derin bir nefes aldığını hissedebiliyordu; kokusunu içine çekiyordu. Çocuğun ona sarılmasına izin verdi ve kıpırdamadı. İkisi de konuşmadı.

Sadece gözlerini kırpmış, başka bir şeye odaklanmış ya da zihninin başka bir yere kaymasına izin vermiş olsaydı, bunu tamamen kaçırmış olurdu; Yeonjun'un dudağının boynunun hemen üzerinde gezinip bir hayalet öpücüğü bırakması hissi - o kadar nazikti ki, neredeyse hiç yaşanmamış gibiydi. Ama dikkat ediyordu ve zavallı, şaşkın yüreğine ne yazıktı ki; kesinlikle kaçırmamıştı.

"Her zaman bana sahip olacaksın." Sözler, sanki onları derisine mürekkepliyormuş gibi boynuna doğru fısıldandı - dövmelenmiş gibi sonsuza dek üzerine kazınacaktı; bedenine, zihnine ve ruhuna. Küçük çocuk içini çekti ve onun kucağına geri yaslandı. "Hiç kimsenin beni senden almaya gücü yetmeyecek. Daima," bir duraksama, sanki tereddüt ediyormuş gibi. Sonra, "dünyanın sonuna kadar. Sonsuza kadar."

Beomgyu başka bir şey isteyemezdi.

°°°°°°°
mrb ben geldim. yaz geldigine gore sukur daha cok bolum atabilirim. ama tum gunumu genshin oynayarak geciriyorum malsf. hayat bazen boyledir. ve bu fic beni hâlâ cok uzuyor

stan txt stan talent iyi gunler

under the sky in room 553, beomjunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin