3. KAPITOLA - Noc před Slavností Všech svatých

595 34 11
                                    

Byl konečně říjen a blížili se nám vánoční svátky. Už jsem se nemohla dočkat až z Bradavic vypadnu a navštívím mojí mámu a mého tátu. Největší radost jsem však měla z toho, že týden neuvidím Draca. Lezl mi neustále na nervy a mě práce profesorky pomalu a jistě přestávala bavit.

,, Takže blíží se nám Halloween. Co uděláme pro studenty tento rok?" zeptala se profesorka McGonagallová.,, Já navrhuji ples." řekla zasněně profesorka Prýtová.,, Hm, velice dobrý nápad Pomono, jen za tak krátkou dobu se ples nestihne nachystat. No vždyť víš vize říká, že by jsme se do toho pouštět neměli." řekla profesorka Trelawneyová. Minerva protočila očima a podívala se na Hermionu.,, A co navrhujete Vy slečno Grangerová?" kudrnatá žena se zamyslela.,, A co třeba-",, stezku odvahy." skočil jí do řeči mužský hlas. Prudce se otočila na onoho muže.,, No to je úžasné! Pane Malfoyi!" křikla profesorka McGonagallová.,, Co si o tom myslíte slečno Grangerová?" její oči se zúžily a propalovaly Malfoye.,, Že je to naprosto úžasný nápad." řekla poměrně klidným tonem.,, Výtečně!" zatlekala profesorka McGonagallová.,, uděláme tedy stezku odvahy. A na starost to dostane tedy pan Malfoy a Vy slečno Grangerová." Draco se přeslazeně na Hermionu usmál a pak hodil úsměv do svého typického úšklebku. Protočila očima a otočila se zpět na profesorku McGonagallovou. 

Tak moc jsme jí chtěla říct, že práce s Dracem není vůbec vhodná. Chtěla jsem se té spolupráci mezi mnou a Dracem vyhnout. Neměla jsem však to srdce paní profesorce McGonagallové lhát.

,, Tak tedy, schůze je u konce. A slečno Grangerová za týden od vás a pana Malfoye čekám návrhy na tu stezku odvahy." usmála se na ni stařenka.,, Ovšem, paní profesorko." řekla a křečovitě se na ní usmála. Všichni profesoři se zvedli a opustili ředitelnu stejně rychle, jako se do ní nahrnuli.

Šla rychlým krokem do své komnaty. Měla toho opravdu dost. Nemohla se Draca vůbec zbavit. Každé ráno se vedle něj probouzela, dělila se s ním o koupelnu, seděla vedle něj ve Velké síni a teď s ním musí pracovat na té stezce odvahy. Dnešek nemohl být horší. Dorazila před dveře komnaty.,, Sakra!" zaklela,, Výtečně!" otočila se od komnaty a vydala se rovnou do kabinetu.

,, Jsem opravdu tak pitoma! Debilní klíče!" mumlala si pro sebe. 

Dorazila ke kabinetu a jednoduchou formulkou otevřela dveře.

Původně si chtěla vzít jen klíče a odejít, jenže vše změnil pohled, který se jí naskytl před jejíma očima.,, SLEČNO THOMASOVÁ!" rusovlasá dívka ztuhla.,, PANE GREENE!" chlapec se na Hermionu usmál.,, MŮŽETE MI LASKAVĚ VYSVĚTLIT CO DĚLÁTE V MÉM KABINETU!" dívka slezla z chlapce.,, Paní profesorko, my jen-",, CO SLEČNO THOMASOVÁ? SMILŇUJETE SE ZDE S PANE GREENEM! TOHLE JE TAK-",, Klídek paní profesorko." řekl chlapec klidným hlasem mezi tím, co si zapínal kalhoty.,, Nic tak hrozného se nestalo." usmál se na ni.,, NIC TAK HROZNÉHO! STRHÁVÁM ZMIJOZELU PADESÁT BODŮ ZA KAŽDÉHO! O VAŠEM TRESTU SI PROMLUVÍM S PROFESOREM MALFOYEM, A TEĎ VYPADNĚTE!" křikla na dva studenty. Bez jakéhokoli rozmyšlení oba dva studenti opustili její kabinet.

Opřela se o pracovní stůl a zhluboka dýchala. Myslela si že dnešek nemohl být horší, ale mýlila se. Tohle opravdu překonalo vše co se mi za těch pár měsíců v Bradavicích stalo.

,,Tohle nemůžeš nechat jen tak! Je to proti školnímu řádu! Navíc to dělali v našem kabinetě!" křičela po něm hned, co se vrátila zpět do komnat.,, Grangerová já v tom žádný problém tedy nevidím. Spíš si myslím, že to té dívce závidíš." zkřížil ruce na prsou a ušklíbl se na ni.,, Nikomu nic tedy nezávidím! Je to nechutné! Nechápu jak to můžeš nechat bez trestu." prskla a po něm. Draco se tomu pouze smál. Zakroutil hlavou a vydal se do koupelny.,, No ovšem!" křikla.,, VŽDY KDYŽ SE NĚCO TÝKÁ TVOJÍ KOLEJE TAK TO ODMÍTÁŠ ŘEŠIT!" řekla vztekle a zalezla do ložnice.

Byla totálně vytočená. Studenti sedmého ročníku si to před necelou hodinou rozdávali na její pracovní stole a ředitel jejich koleje s tím odmítá něco dělat. Místo toho aby jim udělil školní trest, tak se tomu jen vysmál. 

Po půl hodinovém uklidňování konečně vylezla z ložnice.

Draco se v místnosti nenacházel. Došla k pracovnímu stolu a vytáhla z něj pergamen. Posadila se ke stolu a začala sepisovat nápady ohledně té halloweenské šaškárny.

**********

Týden uběhl jako voda a Hermiona konečně mohla přednést svůj návrh ohledně Halloweenu.

,, Takže napadlo mě že by jsme to mohli udělat v Zapovězeném lese. Udělali by jsme pár stanovišť, na kterých by studenti museli plnit různé úkoly a kolej která by měla nejvíc bodů by dostala zvláštní odměnu." profesorka McGonagallová se usmála a zatleskala jí.,, A nebude to příliš nebezpečné?" optala profesorka Trelawneyová.,, Víte měla jsem-",,VIZI!" dopověděla za ní skupinka profesorů. Profesorka McGonagallová protočila očima.,, Ale, já to myslím vážně! To co jsem vi-",, Sibylo to stačí! Už nechci slyšet nic o věštbách." profesorka Trelawneyová něco zamumlala a opustila ředitelnu. Minerva si povzdechla a podívala se opět na Hermionu.,, Skvělá práce slečno Grangerová. Věřím, že přípravy spolu s profesorem Malfoyem zvládnete." falešně se usmála na starší ženu před sebou.,, Ovšem, paní profesorko. Všechno spolu zvládneme." řekl blonďatý muž z rohu místnosti.,, Výtečně! Schůze je tedy u konce. Dobrou noc, vám všem přeji."  všichni profesoři se rozloučili a opustili ředitelnu.

Draco a Hermiona společně dorazili do komnaty. Jeden by si myslel, že jejich cesta proběhla bez zbytečných hádek. Opak byl však pravdou. Hermiona mu neustále dokola vyčítala to, že těm dvěma studentům neudělil školní trest, jak se sluší a patří.

,, Grangerová už zavři tu tvojí hubu! Nebaví mě neustále poslouchat to tvé kňourání! Buď už ticho!" křikl po ní a zmizel za dveřmi v ložnici.

**********

Konečně nastal den, na který všichni netrpělivě čekali. Bylo 31. října a všichni studenti byli nachystaný ve Velké síni. Nemohli se dočkat slíbené stezky odvahy. Tedy, jen první a druhý ročníky byly nadšený. Zbytek školy si myslel, že je to naprostá hloupost. Jedna polovina si však myslela, že je to daleko lepší než nějaký hloupý ples, což jim později dala za pravdu i ta zbývající polovina studentů. 

,, Takže tedy!" zvýšila hlas paní profesorka Minerva McGonagallová.,, Všichni první a třetí ročníky budou následovat profesorku Prýtovou. Bude neustále u vás, takže se nemáte čeho bát." paní Prýtová kývla hlavou a mávla na studenty prvních a třetích. Ti se zvedli a následovali paní profesorku. Ostatní studenti vyčkávali až se paní Prýtová vrátí se skupinkou studentů.

Mezitím co studenti plnili všechny ty úkoli, tak já a Draco jsem trčeli někde v zapovězeném lese a čekali až k nám dojdou studenti. 

,, Grangerová už jsi s tím trapná ano!" protočil očima blonďatý muž. Brunetka také protočila oči a začala čumět do blba. Už uběhla hodina a profesorka Prýtová se studenty nikde. 

,, Slečno Grangerová! Pane Malfoyi! Stalo se neštěstí!!" křičel z dálky ženský hlas. Hermiona s Dracem se společně zvedli a běželi k profesorce Prýtové.,, Co se stalo paní profesorko?" optala se klidným hlasem a snažila se jí udržet na nohou.,, Byli tu." dýchala rychle a vzlykala.,, Kdo tu byl?" optal se Draco.,, smRTIJEdi" řekla se vzlykem. Hermiona vykulila oči.,, Co prosím? Kde jsou studenti?" optala se se strachem.,, Poslala jsem je do hradu., ale..." popotáhla stará žena.,, Co? Jsou všichni v pořádku?" optala se brunetka. Stařenka zakroutila hlavou.,, Odvedli jednoho studenta." vzlykla.,, Kterého?" ,, Slečnu Hewittovou." zašeptala.,, Musíš s ní okamžitě do hradu!" řekl blonďák.,, Ale já jí tam sama neodvedu." Draco se trochu zamyslel, kývl hlavou a popadl profesorku Prýtovou.,, Nech tu všechno a pojď rychle do hradu." rychle zakývala hlavou a následovala je rychle.

Pokračování příště...

365 DAYS WITH DRACO MALFOY [DM&HG] ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat