5. KAPITOLA - kdo je ten záhadný muž?

485 26 2
                                    

Nazdárek ty mudlovská šmejdko,

jsem konečně venku a ty budeš pykat za to, že jsem musel hnít v té Azkabanské díře. Těším se až si pohraju s tím tvým tělíčkem. Brzy si dojdu i pro tebe ty malá čubko.

Bez jediného slůvka upustila na zem kus papíru. Její oči byly zaseklé na hodinách, které visely na zdi. Její duši pohltil strach a do očí se jí nahnaly slzy.,, Grangerová, co čumíš jako zaražená pecka?" optal se blonďák, který ji pozoroval ze křesla. Otočila se na něj.,, Tos psal ty?!" ukázala mu kus pergamenu. Muž se pozorně podíval na písmo a text.,, Hm ne nepsal, ale je to pěkně drastické." uchechtne. Hnědovláska pozvedla obočí.,, No já jen, že je to pěkný vtip ne?" zasmál se a dal jí zpět pergamen.,, Počkat, to není vtip?" pozvedl obočí. Brunetka zakroutila hlavou.,, Ouu." ozvalo se z úst Malfoye.,, tak to je nemilé." brunetka se posadila a schovala obličej do dlaní.,, ale no tak." posadil se vedle ní.,, To se vyřeší. Zjistíme, kdo to je a pošleme ho spolu s ostatními do Azkabanu." pohladil ji po zádech. Zvedla hlavu a podívala se na něj. Jejich oči splynuly a jejich dech se sjednotil v jeden společný nádech a výdech. Ani jeden z nich si neuvědomoval, že mezi nimi probleskal jiskra. Jeho ruka se ocitla na jejím stehně a hladila ji nahoru a dolů. Oba dva si koukaly jeden druhému do očí a nemohly s tím přestat. Z jejich emocionální chvilky je vyrušilo prudké otevření dveří. Draco se podíval na dveře a ihned stáhl svou ruku z jejího stehna.,, STAL SE ZÁZRAK! SLEČNA HEWITTOVÁ ŽIJE! JE ŽIVÁ, ZDRAVÁ A ZPĚT V BRADAVICÍCH!" rozkřikla se profesorka McGonagallová přes celou místnost. Okem zahlédla, jak se Herminony líčka lehce červenala.,, Oh, vyrušila jsem vás od něčeho snad? Mám-",, NE!" křikla Hermiona a stoupla si.,, Stejně jsem chtěla za Vámi přijít." starší žena pozvedla obočí a trochu jí sklouzly brýle z nosu.,, Hermioně přišel výhružný dopis od někoho." řekl její jméno aniž by si to uvědomil.,, Promerlina! Slečno Grangerová!" vyjekla a přiložila si dlaně k ústům.,, Kdo by Vám mohl chtít ublížit?" optala se vystrašeným hlasem.,, Já nevím." řekla skleslým hlasem.,, Musíme okamžitě kontaktovat pana Pottera!" řekla zvýšeným hlasem.

Paní profesorka McGonagallová byla velmi rozrušená. Ještě teď si pamatuji, jak vyslýchala všechny studenty a kolegy ohledně mého výhružného dopisu.

,, Určitě to byl někdo z uprchlých smrtijedů! Až ho chytím, tak ho zabiju!" rozčiloval se černovlasý muž a chodil po místnosti sem a tam.,, Určitě se s tebou vsadím Hermiono, že to byl Malfoy!" žena chtěla něco namítnout.,, Jak ho ještě můžeš obhajovat?! Vždyť ti celá školní léta nadával do mudlovské šmejdky!" na čele mu pulzovala žíla a tekl mu pot po čele a tváři.,, Ale on je jiný. Změnil se. Vyrostl. Jeho nacistický otec je v Azkabanu." muž protočil očima a rozmáchl se rukama.,, Takoví jací jsou Malfoyovi, tak ty se nikdy nemění." hnědovláska si povzdechla. Muž se posadil naproti ní a chytil ji za ruce.,, Hermiono, já nechci aby se ti něco stalo." díval se na ni se starostlivým výrazem v obličeji.,, Nikdy bych si neodpustil, kdyby se ti něco stalo." pevné ji mačkal ruce.,, On to vážně nebyl. To písmo bylo jiné." zašeptala a vytrhla ruce z jeho sevření.
Harry byl přesvědčen, že to byl Draco. Její přesvědčení však nemohl nikdo zvrátit.

Hermiona dorazila do komnaty. Její oči pozorovali její přehazený stůl. Šla ke stolu a začala se v něm přehrabovat.,, Kde jen to může být." začala panikařit a dále se přehrabovala ve svých věcech.

,,Co to tam děláš Grangerová?" optal se mužský hlas. Otočila se k muži. Blonďák se opíral o futra, v ruce držel nakousle jablko a žvýkal.,, Ty ses mi hrabal ve věcech?!" zeptala se podrážděně. Muž zakroutil hlavou a polknul kus rozžvykaneho jablka.,, Takže tenhle bordel si neudělala ty?" brunetka zakroutila hlavou.,, Já to pravdu nebyl. Nikdy bych se ti nehrabal ve věcech." řekl a šel k ní.

Podíval se na ni ze shora.,, Chybí ti něco?" zakývala hlavou a stekla jí slza po tváři. Zvedla uplakanou tvář k němu.,, Diář s adresou mých rodičů." otřela si slzy, které jí stékaly po tváři. Blonďák zvedl svou ruku a položil ji na její rameno.,, To bude dobré, Grangerová. To se zvládne. Zavřou ho. Tvým rodičům se nic nestane. To ti slibuji." smutně se na ní pousmál a opustil komnaty. 

Pokračování příště.....💚❤️

365 DAYS WITH DRACO MALFOY [DM&HG] ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat