2. KAPITOLA - co si jako myslíš, že děláš?

637 34 3
                                    

Uběhl měsíc od začátku roku a já si stále zvykala na fakt, že se musím dělit o komnatu a kabinet s Dracem Malfoyem. Bylo to s ním k nevydržení. Choval se jako malé dítě a já měla chuť ho zabít. 

,, Sakra Malfoyi! Mohl by si laskavě pohnout! Jsi tam už dvě hodiny!" bouchala zběsile do dveří. Muž otevřel dveře a s úšklebkem se opřel o rám u dveří.,, Copak Grangerová?" žena se na něj zamračila.,, Ale no tak. Nebudeš se na mě přeci mračit ne? Budeš mít hnusné vrásky." dlaní ji pohladil po tváři a nechal tam svou ruku.,, To by byla obrovská škoda. Nemyslíš?" prudce strhla jeho ruku ze svojí tváře, odstrčila ho od dveří a zavřela je za sebou. Za zavřenými dveřmi se ozval jeho smích. Protočila nad tím vším očima a vlezla do sprchy. Smích po chvíli utichl a z druhé strany se už nic neozývalo a ona si tak mohla v klidu užít sprchu. Její radost ze sprchy však vyprchala hned v ten moment, co ze sprchy začala stříkat ledová voda. Bez jakéhokoli přemýšlení vyskočila ze sprchy. Zabalila se do ručníku a rozrazila dveře dokořán.,, MALFOYI!" křikla na muže, který se před ní rozvaloval na gauči.,, Copak Grangerová? " pozvedl obočí.,, Sprcha se ti nelíbila?" ušklíbl se na ni.,, Ty!" jde k němu.,, Já co?" vezme polštář a hodí ho po něm.,, BASTARDE!" Draco si stoupl na nohy a začal jí tleskat.,, Opravdu velké umění. Máš ve svém slovníku ještě nějakou chválu? " ušklíbne se.,, Jdi k čertu!" ukáže mu prostředníček a odejde do ložnice.

,, Takhle to nebylo, miláčku!",, Jistě že bylo.",, Přestaň čtenářům lhát a řekni jim jak to doopravdy bylo.",, Vždyť jsem jim to řekla.,, A kde je ten polibek, který jsem si ten den dali?",, Draco žádný polibek tam nebyl. A přestaň mi laskavě kazit příběh!",, No jo pořád."

Vylezla z ložnice a opatrně se porozhlédla po místnosti. Místnost byla prázdná. Nikde ani stopy po Malfoyovi. Pomalým krokem se dostala ke dveřím a rychle vyklouzla ven.

Přijde vám to vtipné? Mě už vlastně také. Ale co jsem měla dělat, když si ze mě Draco věčně střílel. Žít s ním pod jednou střechou a doslova v jedné posteli, byl pro mě každodenní horor. Nejhorší na tom však bylo, že jeho vtípky přestávaly být vtípky. Z jeho srandiček se pomalu a jistě začínala stávat hra o přežití. 

,, Dnes si pomocí zaklínadla Draconifors přeměníme naše dračí sošky do živé podoby." oznámila třidě a napsala název zaklínadla na tabuli.,, Ještě před vyzkoušení zaklínadla, vám něco o tomto zaklínadlu povím." otočila se ke třídě.,, Zaklínadlo Draconifors se skládá ze dvou latinských slov. Draco, což znamená drak a fors, který znamená náhoda nebo také osud. Ve starověkém Římě byla personifikovaná Náhoda – Fors uctívána jako bohyně štěstěny – Fors Fortuna." vezme si hůlku do ruky. Chystala se vyslovit kouzlo, ale hůlka se jí ohnula. Všichni přítomní studenti se začali smát.,, Co to má sakra znamenat!" podívá se na hůlku. Studenti se dál smějí. Přičichne ke gumové hůlce. Pendrek? Podiví se a podívá se na studenty.,, Kdo to byl?" zeptala se klidným tónem. Studenti se dál smáli povedeném žertíku.,, KDO TO BYL! " tentokrát zvýšila hlas. Studenti ztichli. Jedna dívka ze zmijozelu se přihlásila.,, Daniel Turner, prosím. " řekla zahanbeně a sklopila oči dolů. Hermiona se otočila na hnědovlasého chlapce. Chlapec hlasitě polkl a snažil se skrýt svou nervozitu.,, Pane Turnere." oslovila ho jemně a šla k jeho lavici. Chlapec ji bez mrknutí oka pozoroval. Položila před něj pendrek a pozvedla obočí.,, Co mi k tomu vašemu skvělému žertíku povíte?" optala se.,, Paní profesorko, ale to já ne." řekl a sklopil oči dolů.,, A kdo tedy, když né vy? Nechcete mi snad tvrdit, že to udělal pan profesor Malfoy?" chlapec zvedl oči a podíval se zase na ní.,. Nechcete mi tvrdit, že mi tu hůlku vyměnil profesor Malfoy?" Hermiona pozvedla obočí. Chlapec se na ní nevinně podíval a pokýval hlavou. Hermiona bez jakéhokoli rozmyšlení zamířila ke dveřím. Prudce je otevřela a rychlým krokem vyrazila rovnou do třídy Malfoye.

Byla jsem hrozně rozčílená. Draco a jeho vtípky mě totálně iritovaly. Bylo to doslova k nevydržení. A to jsem vám ještě nepovídala o tom toaletním papíru. Ach Merline! Hrozný rok to byl.,, NEPŘEHÁNĚJ! Vždyť se ti to všechno líbilo. Nebo si snad zapomněla když jsem ti dal ten dárek?",, Sakra Draco! Přestaň mi neustále kecat do mého příběhu.",, N A Š E H O....jistě jsi chtěla říct našeho, ale já ti odpouštím, Miláčku." Ach jo. To jeho neustále otravování u tohoto příběhu mě jednou zabije a já to snad nikdy nedopíšu. 

,, Ovšem že jsem neměl na výběr. Buďto budete na jeho straně nebo zemřete krutou smrtí. Navíc já to všechno dělal pro svou rodinu. Takže pokud Vám odpověď na mou otázku stačí slečno Hurtnerová?" dívka pokývala hlavou a Draco jí věnoval úsměv. V tu chvíli se otevřely dveře. 

,, Malfoyi můžeš mi laskavě vysvětlit, co má tohle znamenat!" zakřičela na něj přes celou třídu a zamávala mu před obličejem pendrekem, který měl podobu Hermiony hůlky. Celá třída se začala hystericky smát. Draco pomocí své ruky všechny okamžitě umlčel.,, O čem to mluvíte?" na rtech mu poskakoval spokojený úšklebek.,, Však Vy moc dobře víte, kolego!" za tvářil se zmateně a pozvedl obočí.,, No nedělej blbého! Moc dobře vím, že jsi mi vyměnil hůlku za pendrek! Tohle přestává být legrace! Tu sprchu, dokonce i ten blbej toaletní papír ti dokážu odpustit, ale tohle bylo už příliš!" hodí po něm pendrek v podobě její hůlky a opustí jeho třídu.

,, Pane profesore, ta po vás určitě jede! Všichni jsme viděli tu jiskru." otočí se na zmijozelského studenta.,, Pane Thomasi, zavřete laskavě hubu a řekněte nám raději něco o nepromíjitelných kletbách."

Hermiona usnula tak jsem se rozhodl, že se s vámi pro dnešní část deníku rozloučím já, jakože Draco. Popravdě neumím vůbec psát tyhle deníky. Vlastně vůbec nechápu, proč to chce Hermiona vydat? Je sice pravda, že náš vztah je jedna velká komedie a čtenáře to jistě zaujme, ale přeci jen, neměla naše soukromí tahat mezi mudli a čaroděje. Nebo snad ano?

365 DAYS WITH DRACO MALFOY [DM&HG] ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat