Od Hemionina únosu uběhly tři týdny a o jejím zmizení nebyly žádné zprávy. Všichni její známí byli velmi smutní a snažili se bystrozorům, co nejvíc pomoct.
Do pátrací akce se zapojil dokonce i Draco Malfoy. Ano, přesně ten Malfoy. Kdo by to kdy řekl, že tenhle muž bude chtít pomoct s hledání Hermiony Grangerové, jaké překvapení.
Všichni si moc dobře vybavovali incident, který se udál před třemi týdny ve velké síní. Pravdou však bylo, že byl Draco pod matoucím kouzlem a nic z toho si nepamatoval. Jakmile se dozvěděl o jejím zmizení, začal okamžitě prohledávat, každičké místo na pozemku Bradavic prohledal, ale k ničemu a ani k nikomu nedošel.
Hermiona nebyl k nalezení už tři týdny a on přestával věřit, že se vrátí. Přestával věřit budoucnosti, kterou si každý den, každou chvíli představoval. Kdyby jen věděla, jak moc jí miluje. Jak moc chce, aby se do Bradavic vrátila živá a zdravá.
Seděl na kraji postele a v rukou držel kus jejího pyžama. Měl ho přiložený u nosu a čichal její vůni, jako kdyby byla v jeho blízkosti. Každou chvíli cítil její přítomnost. Chvilkami si dokonce myslel, že se mu to vše jen zdá a Hermiona je vedle něj.
Uvědomoval si své nedávné chování vůči všem v Bradavicích. Nevěděl, co se to s ním dělo. Cítil se hrozně, když si uvědomil, že byl nepříjemný i na Hermionu. Nechtěl jí těmi slovy ranit, chtěl jí jen od sebe odehnat. Bál se citů, které k ní už dlouhou dobu chová, nechtěl jí ublížit, nechtěl aby zmizela a byla k nenalezení. Chtěl jen aby oba byli šťastný.
Odložil její pyžamo a setřel si slzu, která mu stekla po tváři. Ještě před nedávnem by nepřiznal, že k té ženě chová nějaké hlubší city, teď je tomu ale jinak. Jeho city začaly být každým dnem silnější a silnější. Už nechtěl skrývat své city. Měl takovou chuť někomu o svých pocitech říct. Nevěděl však komu. Jak jen by on, DRACO MALFOY, mohl milovat někoho, jako je právě HERMIONA GRANGEROVÁ? Jak by tenhle muž, který nezná slovo láska, mohl milovat někoho, kdo lásku vyzařuje do světa? Bylo to tolik absurdní, leč pravdivé.
Podíval se do zrcadla, které bylo naproti jeho postele. Neviděl v něm už toho muže, kterým kdysi byl. Nebyl už tím malým klukem, co musel potlačovat své emoce. Nebyl už tím Dracem Malfoyem, kterým měl podle jeho otce být. Byl jen zlomeným mužem, který se trápil kvůli lásce. Kvůli lásce, která nebyla zatím naplněná. Neviděl už toho arogantního chlapce, kterým býval. Viděl už jen zlomeného muže, který toužil být se svou láskou. Tolik moc ji toužil držet v náruči a už ji nikdy v životě nepustit.
Lehl si do postele a přitáhl si k sobě opět Hermiony pyžamo. Jeho oči se zavřely a on se snažil pomalu usnout. Jak moc mu chyběl spánek. Od té doby, co Hermiona zmizela nezamhouřil oči. Nedokázal ani učit. Tak moc mu chyběla její přítomnost, že přestal chodit i do velké síně na jídlo a nechával si ho od domácích skřítků donášet do jeho komnaty.
Z boku se převalil na záda a koukal do stropu. Opět nemohl zamhouřit oči. Neustále viděl její krásnou tvář. Tak moc se jí chtěl dotknout. Pohladit ji po tváři. Přitáhnout ji k sobě a už ji nikdy nepustit.
,, Sakra Malfoyi! Mohl by si laskavě pohnout! Jsi tam už dvě hodiny!" bouchala zběsile do dveří. ,, Copak Grangerová?" žena se na něj zamračila.,, Ale no tak. Nebudeš se na mě přeci mračit ne? Budeš mít hnusné vrásky." dlaní ji pohladil po tváři a nechal tam svou ruku.,, To by byla obrovská škoda. Nemyslíš?" prudce strhla jeho ruku ze svojí tváře, odstrčila ho od dveří a zavřela je za sebou. , MALFOYI!" křikla na muže, který se před ní rozvaloval na gauči.,, Copak Grangerová? " pozvedl obočí.,, Sprcha se ti nelíbila?" ušklíbl se na ni.,, Ty!" šla k němu.,, Já co?" vzala polštář a hodila ho po něm.,, BASTARDE!" Stoupl si na nohy a začal jí tleskat.,, Opravdu velké umění. Máš ve svém slovníku ještě nějakou chválu? " ušklíbl se.,, Jdi k čertu!"
,, Malfoyi můžeš mi laskavě vysvětlit, co má tohle znamenat!" zakřičela na něj přes celou třídu a zamávala mu před obličejem pendrekem, který měl podobu Hermiony hůlky. Celá třída se začala hystericky smát. Draco pomocí své ruky všechny okamžitě umlčel.,, O čem to mluvíte?" na rtech mu poskakoval spokojený úšklebek.,, Však Vy moc dobře víte, kolego!" za tvářil se zmateně a pozvedl obočí.,, No nedělej blbého! Moc dobře vím, že jsi mi vyměnil hůlku za pendrek! Tohle přestává být legrace! Tu sprchu, dokonce i ten blbej toaletní papír ti dokážu odpustit, ale tohle bylo už příliš!"
,, Budeš na mě stále čumět, nebo si půjdeš dočíst tu tvojí slaďárnu, která ti tu leží na stole?" optal se zády k ní.,, Já na tebe vůbec nečumím, Malfoyi!" odfrkla. Vzala si svou knihu a chystala se k odchodu z obývacího pokoje.,, Ach vůbec. Jen si mi vypálila díru do zad, Grangerová." odpověděl s uchechtnutím.,, Žádnou díru tam nevidím. A nečumím na tebe. Nejsi žádný krasavec, hm?" odfrkla.,, Ach ty ženy." pronesl tiše. Hnědovláska pozvedla obočí a zkřížila ruce na prsou.,, Jak jako, ACH TY ŽENY?" blonďák se na ni otočil.,, Ale nic. Já jen, že jste všechny stejně urážlivé." zkřížil ruce na prsou. Na rtech mu poskakoval jeho typický úšklebek.,, Já se ale neurážím! Nejsem urážlivá!" kousl se do rtu, aby zadržel smích, který se mu pomalu a jistě linul z jeho úst. Propalovala ho nepřátelským pohledem a kousala si nervozně ret. Blonďák si stoupl a šel k ní.,, Ovšem, že nejsi Grangerová. Mudlovské ženské jsou snad jiné než ty z našeho světa, Grangerová?" Ani jeden z nich nevěděl, jak se to stalo, ale jejich rty se spojily v jeden. Oba dva nevěřícně na sebe koukali.
Draco rychle otevřel oči a zrychleně dýchal. Posadil se do tureckého sedu a rozhlížel se kolem. Každou noc to samé.
Vzpomínky, vzpomínky a jen jedny a ty samé vzpomínky, které mu po ní zbyly.
Nezmohl se na nic jiného než na čtyři ubohá slova.
,, Kde jen tě mám." zašeptal do tiché místnosti.
ČTEŠ
365 DAYS WITH DRACO MALFOY [DM&HG] ✅
Fanfiction,, 𝐿𝑎́𝑠𝑘𝑎 𝑗𝑒 𝑗𝑎𝑘𝑜 𝑏𝑜𝑗 𝑜 𝑧̌𝑖𝑣𝑜𝑡, 𝑛𝑒̌𝑘𝑑𝑒 𝑧𝑎𝑐̌𝑖́𝑛𝑎́ 𝑎 𝑛𝑒̌𝑘𝑑𝑒 𝑘𝑜𝑛𝑐̌𝑖́." Hermiona Jean Grangerová se vrací po šesti letech zpět do Bradavic. Tentokrát, ale ne jako studentka, ale nýbrž jako profesorka přeměňován...