11. KAPITOLA - zábava teprve začíná

444 18 2
                                    

Stále jsem seděla v té smradlavé místnosti. Ruce jsem měla svázané a nevěděla jsem co si počnu. Cesta k úniku byla k nedohledu. První útěk, který jsem chtěla se nepodařil a o tom druhém bych raději nemluvila. Přeci jen, tohle je příběh, který bych měla konečně dopovědět.

Seděla ve tmě a tvář měla celou od slz. Hrozně moc se bála. Nevěděla, co jí čeká a ani kdy se dočká konce.

Po jejím rtu jí stekl pramínek krve. Opatrně ho rukou setřela a oči se jí zalily opět slanou vodou.

Tak moc chtěla zpět domů. Tak moc chtěla vidět její přátelé.

Co když už nikdy neuvidí ty blonďaté vlasy a bouřkové oči, které jí posledních pár dní dodávaly kus naděje. Co když mu nestihne o svých pocitech vůči němu říct? Proč jen byla tak hloupá a ten den kdy se políbili utekla?

Její obličej ozářila zář, která se linula z druhé strany místnosti. Dveře byly otevřené a ona tak mohla vidět, co se vedle děje. Moc do místnosti sice neviděla, ale slyšela dva mužské hlasy, jak si povídají o ní. 

,, Avery má ale štěstí. Takovou dobrou kurvičku si našel. Doufám, že by dá z ní kousek ochutnat, ten zmetek. Děláme za něj špinavou práci a on si tu sedí na prdeli a rozdává nám rozkazy." řekl jeden ze smrtijedů.

,, Máš pravdu. Až se vrátí Temný pán vše bude zase při starém. Nebude mít už slovo ten parchant!"

Hnědovláska těžce polkla a podívala se na druhou stranu sklepení. Nemohla uvěřit svým vlastním uším. Opravdu chtěl znovu oživit temného pána. Ten zmetek Avery. 

Z jejího přemýšlení ji vyrušil hrubý mužský hlas.

,, Copak, Copak?" hlasitě se zasmál. Brunetka otočila na něj hlavu. Na jeho tváři mu poskakoval úšklebek.,, TY HAJZLE JEDEN! " křikla na něj a vrtěla se na židli. Hnědovlásek k ní došel a pevně jí chytil za bradu.,, Co si to řekla?!" optal se naštvaným tonem hlasu.,, ŽE JSI HAJZL!" plivla mu do obličeje. Pustil její bradu a pleskl jí po tváři.,, CO SI O SOBĚ VŮBEC MYSLÍŠ, TY ŠPINAVÁ MUDLOVSKÁ ŠMEJDKO!" setřel si slinu ze své tváře a chytl ji pevně za vlasy.,, JAK SE OPOVAŽUJEŠ!" prskal jí do obličeje. Hermioně po tváři steklo pár slz.,, JÁ TĚ JEŠTĚ NAUČÍM K POSLUŠNOSI!" pustil její vlasy a sundal ze svých kalhoty kožený pásek.,, Charlesi pojď sem!" křikl na jednoho ze smrtijedů, který se nacházel ve druhé místnosti. 

,, Co je Avery!" černovlásek došel do sklepení.,, Pojd mi tu mudlovskou šmejdku podržet!"

Hermioně po tváři stékaly slzy.,, Prosím ne." hlasitě vzlykala. Černovlásek ji rozvázal a p evně ji držel za ruce.,, Podívej se na ní. Klepe se jako ratlík." zacal se Avery hlasitě smát.,, No jo. Je celá vystrasena." zasmál se černovlásek.,, Prosim, neubližujte mi." zašeptala se vzlykem. Avery se ušklíbl a švihl páskem o zem. Lehce nadskočila na židli. Oba muži se začali jejímu výstupu smát.,, Máš strach šmejdko?" zašeptal u jejího. Klepal se jí spodní ret.,, Tak brzo? Zábava, ale teprve začala." hlasitě se u jejího ucha zasmál a prudce ji políbil na rty. Po tváři jí stékaly prameny slané vody.,, Na kolena!" pomalými pohyby slezla ze židle a klekla si. Chytl ji pevně za bradu.,, Teď jsi moje děvka, ano?!" pohladil jí po spodním rtu a setřel jí jedni slzu z tváře. Druhou rukou si rozepl poklopec. Hermiona zrychleně dýchla a čekala, co po ní ten nechutný muž bude chtít.

Nemohla jsem uvěřit svým očím ani uším. Ten nechutnej hajzl se mě dotýkal, chtěl abych se ho dotýkala. Prosila jsem, plakala jsem, ale bylo to k ničemu. 

,, Hodná holka!" vypustil ze svých úst v moment, kdy dosáhl orgasmu. Natáhl na sebe kalhoty a připevnil na ně svůj kožený pásek. Chytl ji pevně za vlasy a zaklonil jí hlavu dozadu.,, Doufám, že jsem tě dobře poučil. Pán jsem tady já ne ty! To si pamatuj ty šmejdko." lehce zakývala hlavou a zadržovala slzy. Pustil její vlasy a rychle opustil sklepení ve kterým se oba doteď nacházeli.

Posadila se na zem a znovu se jí spustily slzy. Položila hlavu na židli a začala hlasitě vzlykat. 

Neměla jsem tušení, co se mnou ten hajzl zamýšlel. Jedno jediné jsem však tušila. Že touto nocí to neskončí.,, Miláčku no tak.",, Draco, nemohu to už psát je to tolik bolestivé. Hrozně jsem se bála, že už tě neuvidím.",, Šššš. Jsem u tebe lásko, jsem u tebe. Pojď si lehnout, ano? Odlož tu tužku. Táák."

Omlouvám se za Hermionu. Je to velmi citlivé téma a, říkal jsem jí,ať nepíše o našem příběhu. Je to velmi zamotané a ani já sám nechápu, jak došlo ke svatbě, takže dobrou noc.

Pokračování příště...


365 DAYS WITH DRACO MALFOY [DM&HG] ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat