8.bölüm

587 10 6
                                    


  (DİKKAT FANFİNİFİNFONTFİNİFİNİFONT SAHNESİ VARDIR) 🤪

Dilan'dan
    Odama çıkıyordum çok sinirlenmiştim Rüzgar tüm gün boyunca neredeydi beni bu evde tek başıma bırakmıştı. Dakika sonra kapı açıldı içeriye Rüzgar girdi direkt soru yağmuruna tuttum onu "neredeydin, kiminleydin, beni niye ilk günden yalnız bırakıp gittin."biraz durdu"işim var dı" dedi "ben de onu soruyorum işte ne işin vardı?"daralmış gibi sıkıntı ile nefesini verdi Bir kez daha"işim var dı"dedi. Daha fazla soru sormaya karar verdim"beni özledin mi peki sevgilim?" "Kokunu, bakışını, sesini çok özledim" dedi rüzgara bu yüzden aşıktım öyle güzel sözler söylüyordu ki bana kendimi çok özel hissettiriyordu.

   Bana yavaş yavaş yaklaşıyordu gerçekten beni özlemiş de anlaşılan hızlıca beni kendine çekti dudağımın üstün de bir de dokunuş, sıcaklık hissettim o kadar yumuşak davranıyordu ki incitmemek için çaba sarf ediyordu. Elbisemin açık kısmından boynumu öpmeye başladı. Yavaşça elbisemin fermuarını açtı elbisemi bir köşeye fırlattı sakinliğini artık o da koruyamıyordu. Ben de gömleğin düğmesini açmaya başladım yavaşça yatağı uzanırdı. Boynumda biraz durakladı kokumu vücuduna hapsetmek ister gibiydi gözleri vücuduma takıldı.

    Mavi bir gecelik vardı üstümde dudağa arsızca yukarıya doğru kıvrıldı hoşuna mı gitmişti ben aslında siyah giyinecektim ama mavi beğendiyse bundan sonra mavi giyinirdim. Eli arsızca göğüslerimi gitti Bir yandan da bana sürünüyordu bunu bilerek yapıyordu kafamı boynuna gömdüm kokusunu içime çektim"seni istiyorum"dedim daha hızlı hareket etmeye başladı üzerimdeki gecelik çıkartıyor-hayır yatıyordu ama ben onu severek almıştım Yavaş yavaş aşağıya indiriyordu bir eli göğsümdeydi bir yandan da vücudumu öpüyordu ağzımdan bir inleme çıktı. Sonra sürtünmeyi devam etti."hadi artık dayanamıyorum"dedim dudağına bir öpücük kondurdu sonra onu hissetmemi sağladı ağzımdan bir çığlık çıktı...

  Zenan dan
O kızdan nefret ediyorum Araf'a ne oluyorsa Sürekli onun yanında odada dönüp duruyordum Kapı açıldı gelen Araftı belimden tuttu kendine çekti önce hesap soracaktım "Ne yaptığını sanıyorsun sen Araf" Araf anlamayarak "Ne yapmışım ki" öfke ile "sürekli o kızın yanındasın araf Farkında mısın biz daha yeni evlendik" Araf alnımdan öptü "Benim gözüm senden başkasını görmez korkma Sen" dudaklarımı büzerek "ya beni unutursan ya siale0 gidersen o zaman ben yaşayamam araf" araf işaret parmağını dudağıma bastırdı "şşt böyle konuşma Seni asla unutmam insan aşık olduğu insanı Unutur mu hiç "gülümsedim" Seni seviyorum" dudaklarım dan öptü geri çekildiğinde" Ben de seni çok seviyorum "işte bu kelime her şeye değerdi bu sefer ben onu öptüm yavaş yavaş yatağı ilerledik sırtım yumuşak zeminli buluştu üzerimdeki elbiseyi çekiştirdi çıkardı Sonra boynumu öpmeye başladı o da üstünü çıkardı dudaklarımızı birleştirdik nefes nefese kalana kadar birbirimize öptük. nefes nefese "özledim" dedi "Ben de" dedim boynumu emmeye  başladı sütyenimi  çekiştirdi Sonra çıkarıp attı öpmeye başladı ağzımdan bir inleme çıktı bu sefer ben üstüne çıktım ona bir iz bırakacaktım boynuna eğildim emmeye başladım bir yandan da pantolonu düğmelerini açıyordum ama o kadar beceriksizdim ki bir türlü açamadım en sonunda pantolonunu kendi açmaya başladı O kadar sert davranıyordu ki bu bana zevk vermeye başlamıştı. En sonunda hamlesini yapmıştı nefes nefese kalmama sebebiyet veriyordu. "Araf" dedim inlemeli bir sesle çok bağırmış olacağım ki eliyle ağzımı kapattı sesim boğuk boğuk çıkıyordu araf'ın ağzından bir ses duydum Bu gerçekten de bir hırıltı ydı. Bir insana nasıl zevk vereceğini iyi biliyordu "Daha fazla dayanamıyorum Seni hissetmek istiyorum" arsızca gülüp "Demek öyle".
Ağzımdan iniltiler eksilmiyordu...

(FANFİNİFİNFONTFİNİFİNİFONT SAHNESİ BİTTİ) 🤪

KUMA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin