I'm gay? -1-

2.1K 55 20
                                    

דין

היום הראשון ללימודים התחילה. חבל מאוד אהבתי את החופש הגדול זיינתי בנות שתיתי המון שתייה חריפה היה כל כך כיף חבל שנגמר :(.

הגיע בוקר השעון צילצל פכחתי את עיניי הכחולות, פתאום שמעתי דפיקה בדלת אמרתי "מי זה" הדלת נפתחה ואמא באה "דנדוש קום יש בית ספר קדימה תחילת שנה אני לא רוצה שתאחר".אמרה "אמא נו עוד חמש דקות"
"לא עכשיו אתה קם בוקר טוב הכנתי לך כריך קום". "טוב טוב בסדר" אמרתי, אמא הלכה "זין אין לי כוח לכל הבולשיט הזה!!" אמרתי בכעס, בכל אופן קמתי מהמיטה כדי להתארגן הלכתי לארון שלי לקחתי ג׳ינס שחור על נעלי ג׳ורדן וחולצה לבנה עם כיתוב עליה

התלבשתי ירדתי למטה ראיתי את אמא שלי במטבח עם אחותי בר. בר בת 17 כמוני אנחנו תאומים לא זהים היה לה שיער שחור קצר עיניים ירוקות והעור שלה היה לבן היא לבשה חצאים אדומה עם משבצות טופ וג׳קט

"בוקר טוב!" אמרתי "בוקר טוב" אמא ובר אמרו.לקחתי את הכריך ויצאתי אך אמא עצרה אותי "דנדוש מה אם נשיקה לאמא שלך?" "נו אמא תפסיקי ליקרוא לי דנדוש אני לא ילד קטן!" אמרתי "טוב תיתן לאמך נשיקה ואז תלך לבית ספר חמוד שלי" אמרה אמא נתתי לה נשיקה על הלחי וגם לבר " ביי דין יום טוב" אמרה "תודה"

בר לא הלכה איתי כי יש לה אוטו אז היא רוצה ללכת לבד.
____________

הגעתי לבית ספר לקחתי את התיק שלי נעלתי את האוטו והלכתי לכיוון הבית ספר, הגעתי לחבר שלי "היי אחי מה קורה?" הוא אמר. זה תום, תום הוא חבר שלי מהיסודי הוא החבר הכי טוב שלי."בסדר מה קורה איתך?" "אני מעולה תודה"
המשכנו לדבר עד שהיה צילצול והיינו צריכים ללכת לכיתות שלנו נפרדתי מתום כי אנחנו לא באותה כיתה חבל.

המשכתי ללכת ואז פתאום משהו התנגש בי "בן זונה" אמרתי אותו ילד הרים את ראשו ואמר "ס-לי-חה, סליחה אני כל כך מצטער" אותו ילד גימגם הוא הוריד את ראשו אמרתי "תשתוק אני ארביץ לך- מי את חושבת שאתה? אה" הילד אמר שוב סליחה. "בפעם הבאה תסתכל לאן אתה הולך" אמרתי, הילד אמר "כ-כן מצטער", אמרתי " למה אתה לא מרכין את הראש שלך למעלה, תסתכל עליי כשאני מדבר איתך!"
" סליחה" והרים את רואשו "אתה לא צריך להגיד כל פעם סליחה"

הוא הסתכל עלי הוא נראה מאוד ביישן, הסתכלי אל עיניו, עין אחת כחולה ועיין שנייה חצי כחול חצי ירוק, העיניים שלו היו כל כך יפות הייתי יכול להסתכל עליהן שעות הוא כל כך יפה שב-רגע מה ממש לא הוא בן אני לא אמור להתסכל עליו כך אני לא הומו לא ממש לא.

הייתה שתיקה לכמה דקות אך אמרתי " תעוף מפה ורק פעם הבאה תיזהר לא להתנגש עם עוד מישהו כן?".
גיחכתי והלכתי,  הסתכלתי לאחור כי ידעתי שהוא עדיין מסתכל אליי והינה אמרתי נכון,
הוא הסתכל  עליי במבט לא מובן, הסתובבתי חזרה המשכתי ללכת במסדרון של הבית ספר.
אני לא סובל בית ספר מקום מגעיל עם מורים מעצבנים!

חשבתי איזה ילד פריק, ניראה לי הוא מאחד התלמידים החדשים אני חושב שהוא כיתה י' בכל מיקרה הוא סתם ילד מוזר.

חשבתי איזה ילד פריק, ניראה לי הוא מאחד התלמידים החדשים אני חושב שהוא כיתה י' בכל מיקרה הוא סתם ילד מוזר

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

טוב חברים זה הסיפור הראשון שלי אז תהיו עדינים עם יש איזה טעות אל תתביישו להגיד xoxo ❤️

I'm Gay?  (boy×boy)Where stories live. Discover now