I'm gay? -13- (+18)

1K 28 5
                                    

דין

היום יום שבת מחר אני חוזר לבית הספר ואן להגיד את האמת אני לא רוצה אין לי כוח לכל הילדים האידיוטים אין לי כוח למורים.

לפני כמה ימים אני ורפאל היינו בדייט זה היה היום מושלם שאני בחיים לא אשכח, אני לא אשכח כמה רפאל יפיפה העיניים שלו שהוא הסתכל לשקיעה הן היו כל כך יפות אני.... אני חושב שאני אוהב אותו ונכון שאנחנו יוצאים רק 18 ימים אבל אני מרגיש שאני מכיר אותו שנים.
נכון שלפני שהכרתי אותו, זיינתי רק בנות כי חשבתי שאני סטרייט אבל עכשיו אני יכול להגיד בלב שלם שאני גיי, אם עכשיו הייתי אומר את זה לאני מעבר הוא היה צוחק על זה כלא מאמין, אבל רפאל... רפאל אני כל כך אוהב אותו אני כל-כך רוצה אותו.

לפתע תום מתקשר אליי ועניתי לשיחה "היי אחי" תום אמר "היי תום מה קורה" "בסדר, דין יש היום מסיבה אתה רוצה לבוא" שאל מי אני שלא אבוא למסיבות "כן אחי ברור זה לא שאלה בכלל" אמרתי כמובן מאליו "לא פשוט עכשיו שיש לך חבר אז לא ידעתי אם תרצה לבוא" אמר,אוי שיט רפאל שכחתי אני לא חושב שרפאל הוא אדם של מסיבות אני לא חושב שאזמין אותו כי אולי הוא לא ירצה אבל אני יכול לנסות מקסימום יגיד לא "דין" אמר "מה.. כן אני יכול לשאול אותו אבל אני לא חושב שיבוא" "למה" אמר תום "כי רפאל לא כזה" " טוב אז אחי אני יאסוף אותך בשעה שמונה בסדר?" אמר "כן תודה תום" "כן.. בבקשה" אמר ואני ניתקתי חפשתי את רפאל באנשי קשר ומצאתי, עשיתי שיחת וידאו כי אני רוצה לראות את הפרצוף היפה שלו הוא ענה תוך כמה שניות "היי חתיך" אמר רפאל ואני צחקתי הוא חייך "היי בייב" אמרתי "ריף יש היום מסיבה ורציתי לשאול אותך אם אתה רוצה לבוא איתי" שאלתי "דין אני מצטער אבל לא אני לא יכול יש לי מחר מבחן ואני צריך להמשיך להתאמן" אמר "או זה בסדר" "אז מה איתך" שאל רפאל "אני בסדר" "מחר אתה בא לבית ספר נכון" שאל "כן" אמרתי בעצבות "למה אתה עצוב" שאל "כי אני לא רוצה לחזור לבית ספר אין לי כוח לאף אחד" אמרתי "אפילו לא עליי" שאל "מה-לא לא ריף אלייך יש לי תמיד כוח" אמרתי בלחץ הוא צחק "תירגע דין אני צחקתי" חייכתי אליו "התגעגתי אלייך" אמרתי מהופנט מהיופי שלו "גם אני מאוד, אבל תהיה אופטימי מחר אראה אותך" אמר בהתלהבות "איך אל תשכח שאנחנו עדיין מסתירים את הזוגיות שלנו כי אני עדיין לא מוכן לצאת מהארון" אמרתי "כן.. אבל נוכל להיות שם רק חברים לא יותר מזה" "כן" אמרתי "אבל נוכל להתנשק בסתר" אמרתי, אני יודע שהוא רוצה שנלך יד ביד מול כולם אני יודע שנראה לכולם את הזוגיות שלנו אבל לא נוכל כי אני עדיין לא מוכן ואני שמח שהוא לא לוחץ עליי הוא פשוט מושלם.
"דין זה בסדר מתי שתהיה מוכן אני אהיה איתך שם תיקח את הזמן" אמר בחיוך "רפאל רק שתדע שאתה הבן אדם הכי חשוב לי בעולם הזה" אמרתי תיארתי לעצמי שהוא הסמיק ואמרתי נכון הוא כזה חמוד , "ביי דין" אמר "ביי יפיוף" אמרתי והוא ניתק הוא מושלם הוא מלאך כן מלאך שלי ורק שלי.

I'm Gay?  (boy×boy)Where stories live. Discover now