I'm gay? -15-

610 14 11
                                    

רפאל

אחרי שדין הלך לביתו, אני הלכתי לחדר שלי כדי להתאמן עוד קצת למבחן שיש לי עוד כמה שעות, השעה הייתה 7:43 עוד כמה דקות אלך לבית ספר, כן אני הולך לבית ספר ברגל כי אין לי עדיין מכונית.
אני לא כלכך אוהב מבחנים כי זה מלחיץ אותי שאני לא אסיים ולא יצא לי טוב אבל בדרך כלל יש לי ציונים סבבה, זה המבחן הראשון שלנו השנה כי כמו שאתם יודעים זה שנה ראשונה שלי בתיכון, ואם להגיד את האמת פחדתי כי המורים מאוד הפחידו אותנו על זה שזה היה קשה ויש משמעת, אבל עכשיו אני דיי בסדר במקצועות, שהייתי בחטיבה היו קבוצה של תלמידים שתמיד מציקים לי על זה שאני גיי. אני יצאתי מהארון בגיל 14, כן אני יודע זה גיל צעיר אבל בגיל הזה אני הבנתי שאני אוהב בנים, פעם שהייתי יותר קטן התאהבתי בבן דוד שלי הוא יותר גדול ממני.. אל תדאגו אני כבר לא אוהב אותו, אני כל פעם צוחק עם אלכס על זה שאני הייתי מאוהב בבן דוד שלי. אלכס הוא חבר שלי מאז הגן, הוא החבר הכי טוב שלי והיחיד אין לי הרבה חברים חוץ ממנו ואני אוהב אותו... אבל לא במובן כזה בתור חברים רק! חברים.

המשכתי להתאמן במיבחן במתמטיקה, זה המקצוע הכי אהוב עליי, אני לומד עכשיו על פרבולות ועוד ואם להגיד את האמת זה דיי קל אני לא מבין למה הרבה מתקשים בזה, נו טוב הסתכלתי על השעה 7:55 סגרתי את המחברת והכנסתי לתיק שלי, לקחתי את הטלפון שלי ויצאתי מהחדר. ירדתי במדרגות למטה, אמא ישבה בשולחן האוכל עם כוס קפה עיתון, "ביי אמא" אמרתי בחיוך, היא הסתובבה עליי "בובי מה עם נשיקה לאמא" אמרה והצביע על הלחי שלה חייכתי והתקדמתי עליה ונישקתי אותה בלחי "יום טוב מתוק שלי אמא אוהבת" אמרה, אני כל כך אוהב את אמא שלי, אין לי אבא... זאת אומרת היה לי הוא נפטר ממחלה הייתי בן 11, היה לי קשה שהוא נפטר כל פעם בכיתי חלמתי עליו הוא היה אבא מושלם שהוא היה עוד בסדר הוא היה לוקח אותי לים כדי לדוג דגים, שני האחיות הקטנות שלי לא הכירו אותו הרבה רק שנה אבל אני לפעמים מספר להן עליו על זה שהיה אבא מדהים , עדיין קשה לי להגיד את המילה היה.
אני כבר התבגרתי והבנתי שהוא כבר לא יחזור נמשכתי הלאה.

*****
הגעתי לבית ספר והלכתי ללוקר שלי כדי לקחת את הספר והמחברת אנגלית, סגרתי את הלוקר והלכתי לכיתתי, כשהגעתי לכיתה אף אחד לא היה באה וזה דווקא טוב למה יש קצת שקט, הוצאתי מהתיק שלי ספר שמו של הספר היה 'ללכת בדרכך'
של ג'וג'ו מויס ספר מאוד יפה
נכון זה סיפור רומנטי אך אני מאוד אוהב אותו,הרכבתי את משקפיי השחורות, והתחלתי לקרוא.

לפתע שמעתי קול מהטלפון שלי, הוצאתי את הטלפון שלי מהתיק וראיתי שדין שלח לי הודעה פתחתי אותו והכנסתי לצ׳אט שלי ושל דין
'דין שלי 🤍' 'בוקר טוב רפאל❤️' חייכתי להודעה וללב שהוא שלח הגבתי בחזרה 'בוקר טוב דין;)' וסגרתי את הטלפון שלי.

היה צילצול משמע שעכשיו שיש שיעור, התלמידים נכנסנו כל פעם קצת גד שכל הכיתה התמלאה, המורה ניכנסה והיה שקט "בוקר טוב תלמידים" "בוקר טוב המורה" החזרנו לה והשיעור התחיל, אלכס לא איתי כי אנחנו לא באותה יחידה אני חמש והוא ארבע, ישבתי לבד.
"אני רוצה שמישהו יגיד לי מהן אותיות הניקוד" שאלה באמת זה כל כך קל כמה תלמידים הרימו את ידם וזה גם אני "כן רפאל" אמרה באנגלית " הם u, i, a,e" אמרתי באנגלית "כל הכבוד" אמרה המורה באנגלית, איזה ילד אחד שאני לא יודע את שמו הסתכל עליי התעלמתי מזה נו טוב ....

I'm Gay?  (boy×boy)Where stories live. Discover now